10/03/2013
Tengo 2 ositos
Uno se llama "TIGO" y el otro "MIGO"
toma!,te regalo uno ...
Tu te quedas Con"MIGO"
Y yo me quedo Con"TIGO" *-*
gracias por ayudarnos a llegar a nuestra Meta de 15.000 fans
nueva meta 20.00 esperamos de su ayuda
Taipei
11111
Be the first to know and let us send you an email when Erεs mi suεño hεςho rεαlidαd posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.