S.S. Kütahya Pancar Ekicileri Kooperatifi Hisarcık Satış Mağazası

  • Home
  • Turkey
  • Kütahya
  • S.S. Kütahya Pancar Ekicileri Kooperatifi Hisarcık Satış Mağazası

S.S. Kütahya Pancar Ekicileri Kooperatifi Hisarcık Satış Mağazası Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from S.S. Kütahya Pancar Ekicileri Kooperatifi Hisarcık Satış Mağazası, Hisarcık, Kütahya.

29/08/2021

"Türk çiftçisi olarak 99 yıl önce düşman çizmesine çiğnetmediğimiz toprakları, şimdi de yabancı menşeli ürünlere ezdirmemekte kararlıyız."

"Türk Milleti ebediyen hür ve bağımsız yaşama kararlılığını sürdürecektir."

“Türk çiftçisi olarak biz 99 yıl önce düşman çizmesine çiğnetmediğimiz toprakları, şimdi de yabancı menşeli ürünlere ezdirmemekte, sofralardaki, raflardaki, pazar tezgâhlarındaki, fabrika üretim bantlarındaki yerimizi korumakta kararlıyız. Çünkü biz şunu biliyoruz oralardaki her kayıp istiklalimizden kayıptır. Oralardaki her kayıp 99 yıl önce kazandığımız zaferle kazandıklarımızdan kayıptır. Oralardaki her kayıp 99 yıl önce o zafer için mücadele verenlerin, fedakârlıklara katlananların bıraktığı mirasa sahip çıkamamaktır. Kimseden çekinmeden ve kimse ile rekabette geri adım atmadan milletimize refah yolculuğunda mevzi kazandırabilmek, istiklal ve istikbalimizi iktisadi başarılarla tahkim edebilmek için samimi bir gayret gösteriyoruz. Bu gayretimiz de ilham kaynağımız milletimizin tarihin akışına yön veren sayısız imtihanda sergilediği irade, kararlılık, kudret ve kabiliyettir” diyen PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk, şunları söyledi: “Bu duygu ve düşüncelerle, bize bu zaferi armağan eden Başkumandan Mustafa Kemal Atatürk’ü, silah arkadaşlarını, tarihten geleceğe bir coşkun ırmak gibi akıp gelen milletimize bu yolculuğunda hürriyet ve istiklalini armağan eden aziz şehitlerimiz ile 99 yıl önce verdiğimiz tarihi imtihanı bu topraklarda yeniden veren ve tek bayrak, tek millet, tek vatan, tek devlet diyerek şehadet makamına ulaşan demokrasi şehitlerimizi, vatan için toprağa düşen şehit asker ve polislerimizi ve kirli saldırılarla kaybettiğimiz vatan evlatlarımızı bir kez daha rahmet ve minnetle anıyor, hürriyet ve istiklalin kazanılma şartlarını, o gün ortaya konan kudret, kabiliyet ve ortak iradeyi asla unutmadığımızı, unutmayacağımızı, unutturmayacağımızı ve o irade ile o kudret ve kabiliyetin nesilden nesile aktarılacak en kıymetli mirasımız olduğunu belirterek 30 Ağustos Zafer Bayramını kutluyorum” dedi. Haberin devamı için: https://bit.ly/2XXOs85

27/08/2021

Rabbim dualarımızı kabul etsin,
Cumamız mübarek olsun

27/07/2021

Asayiş sadece polisin sorunu değil, herkesin ortak tasasıdır ya da hastanelerin yoğunluğu sadece sağlık çalışanlarını etkilemez tüm halkı etkiler, ya KURAKLIK?

19/07/2021

"3 Bayram sonra bayram gibi bayram olarak kutlayacağımız Kurban Bayramı’nı tebrik ederim."

“Millet olarak biz sadece bu bereket iklimini yaymak ve yaşatmakla da yetinmeyeceğiz. Her bayramda olduğu gibi bu bayramda da bizi biz yapan aynı his ve aynı davranış bütünlüğünü de sergileyeceğiz. Zenginiyle fakiriyle, doğusu, batısı, kuzeyi, güneyi ile bizi birbirimize bağlayan dünyevi her bağdan daha kuvvetli olan ve bizi biz yapan değerlerimizden en sağlamı olan manevi iklime bir kez daha sıkı sıkıya sahip çıkacağız. Milletimizin harcını teşkil eden, kopmaz, dağılmaz manevi tutkaldan yayılan ulvi huzur ve hoşgörü ikliminin ülkemizin her köşe ve kişisince teneffüs edilmesini sağlarken, farklılıklarımızı zenginliğimiz kabul edip, bizim bir birimize daha çok kenetlenmemizi sağlayacak ortak değerlerimize bir kez daha sahip çıkacağız. Kırgınlıklarımızı bayramların hoşgörü potasında eriteceğiz. Dargınlıklarımızdan, esen manevi iklimle uzaklaşacağız. Eksik bıraktıklarımızı, eksik kalanları sergileyeceğimiz yardımlaşma ve dayanışma ile tamamlayacağız. Bu bayramda da ve bu bayram vesilesiyle bir kez daha üst düzeyde yaşanacak bu hasletler, bu değerler, bu his ve davranış bütünlüğü dirliğimizin, bütünlüğümüzün ve birliğimizin de teminatı olacak.
Belki bu Kurban Bayramında geçmişte idrak ettiğimiz her bayrama göre imkânları elvermediği için daha fazla kardeşlerimiz kurban ibadetini yerine getirememenin burukluğunu yaşayacak, bazı kardeşlerimiz de istediği kadar ve gönlünce muhtaçlara yardım ulaştıramamanın hüznü ile kederlenecek. Ancak, bayramın verdiği coşku, bayramlarda yaşanan dayanışma, bayramların yaydığı ulvi hava, o burukluk ve kederlere de çare olacaktır. Bizim bu bayramda ve bu bayram vesilesiyle hiç aklımızdan çıkarmadığımız husus, bizim coğrafyamızda, inananların kurban ibadetini, dilediğince yerine getirmesine imkân sağlayacak zenginliği oluşturmaktır” diyen Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk yayınladığı bir mesajla, Kurban Bayramı’nı kutladı. Haberin devamı için: https://bit.ly/3hOYik0

19/07/2021

Konu tarım ve Konya Şeker olunca Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan Bey yoğunluğuna rağmen zaman ayırdı. Sektörün beklentileri ve gıda güvenliğimiz için öncelikli konular ile Konya Şeker'in gündemini, gelecek planlarımızı, yol haritamızı arz ettik, tavsiye ve talimatlarını aldık.

15/07/2021

Kahramanlıklarıyla demokrasimizi muhafaza etmemizi sağlayan şehitlerimizi bu vesileyle bir kez daha rahmetle ve minnetle yad ediyorum, Rabbim onlardan razı olsun.

02/07/2021

"OLUŞTURDUĞUMUZ ORMAN ALANLARINDA KIZIL GEYİKLER DOĞAL ORTAMLARINDA YAŞARKEN, YABANİ OT MÜCADELESİNİ KAZLAR, TOZLAŞMAYI ARILAR YAPIYOR, HEM ORMANLARIMIZ DOĞAL BEKÇİLERİNCE MUHAFAZA EDİLİYOR HEM DE TÜKETİCİ ORGANİK KAZ ETİ VE BALLA BULUŞUYOR"

Konya nüfusu kadar ağaç hedefiyle ağaçlandırma çalışmalarına 2004 yılında başlayan ve bu hedefini gerçekleştirir gerçekleştirmez yeni hedefini Türkiye Nüfusu kadar ağaç olarak belirleyerek ülkemizde özel şirket eliyle yürütülen en iddialı ağaçlandırma projesinde diktiği 21 Milyon Ağaç ve oluşturduğu 67 ayrı lokasyondaki Torku Ormanları ile kesintisiz sürdüren Konya Şeker, her yıl daha da büyüttüğü Torku Ormanlarında ekosistemi de canlandırıyor. Toplu ağaçlandırma alanlarına biyo çeşitliliği arttırmak için birbirine zarar vermeyen türlerin doğal ortamında çoğalması için orman alanlarına sincapları, tavukları ve hindileri salan Konya Şeker 2 yıl önce de yeni bir adım attı ve Torku Ormanları ve onlarca kızıl geyiklerden sonra kaz sürüleri ile arı kovanlarına da ev sahipliği yapmaya başladı şimdilik binlerce kaz ile yüzlerce kovana ev sahipliği yaparken, projenin tüm ağaçlandırma sahalarına yayılmasıyla hem toplu ağaçlandırma alanlarında yabani ot mücadelesinde başarısı tartışmasız kaz sayılarının hem de Konya Ovasında tozlaşmayı daha etkin hale getirerek özellikle meyve ve sebze üretiminde verim artışına katkı yapmak için Kovan sayılarının katlanarak arttırılması hedefleniyor. Konuyla ilgili değerlendirme de bulunan Pankobirlik Genel Başkanı Recep Konuk “ağaç sayımız 21 Milyona ulaşınca en azından yabani ot temizliğine insan gücüyle yetişilmesi imkânsız hale geliyor. Bu mücadelede hızlanmanın iki yolu vardı biri plebisit kullanmak diğeri de ekolojik mücadele için bir yol bulmak, ormanlarda biyo çeşitliliği arttırarak hem orman sakinlerinin besleneceği hem de yabani ot mücadelesini yapabileceğimiz bir çözüm bulmak. O çözümü kazlarla bulduk. Biz kimyasal mücadele yerine tercihimizi kazlardan yana yani biyolojik bir mücadeleden yana kullandık. Neticede kazlar testere gibi dişleriyle Torku Ormanlarının çim biçme makinaları gibi görev ifa etmeye başladı. Orman sahalarımızda geliştirdiğimiz bir diğer ekolojik çözüm ise tüm Konya Ovasına yönelik bir hizmettir. Bilindiği gibi bitkisel üretim ve meyvecilik açısından en önemli husus tozlaşmadır. Yani çiçekli bitkilerin meyveye durabilmesi için polenlerin çiçeklere taşınması gerekir. Bu rüzgâr yardımı ile olabileceği gibi bunun en önemli taşıyıcıları arılardır. Çiçekten çiçeğe konarken, ayaklarında, gövdelerinde taşıdıkları çiçek tozlarıyla kondukları çiçeği döllerler ve meyvenin, sebzenin üretim sürecini başlatırlar. Biz ovada tozlaşmanın daha etkin hale gelmesi ve sağlıklı şekilde doğal yollarla hızlanması, verimin artması için ormanlarımıza yüzlerce kovan arı yerleştirdik.” dedi. Haberin devamı için: https://bit.ly/2U9JZxe

02/07/2021

"SAĞLIK BAKANLIĞI ÇALIŞANA KOLAYLIK İÇİN ADIM ATTI, KONYA ŞEKER ÇALIŞANLARI SEYYAR AŞI ODALARINA KOŞTU"

"SALGIN HEPİMİZİ YORDU, SAĞLIK BAKANLIĞININ İŞYERLERİNDE AŞI UYGULAMASI ÜRETENLERE MORAL OLDU"

Sağlık Bakanlığı’nın geçtiğimiz hafta Sosyal Güvenlik Kurumuna kayıtlı tüm çalışanları aşılama programına alması ve işyerlerinde seyyar aşı odaları ile aşılama hizmetini de başlatması ile birlikte yoğun aşı hizmetinin verildiği kurumlardan biri de Anadolu Birlik Holding Kampüsleri oldu. Anadolu Birlik Holding’in üretim tesislerinin faal olduğu Konya Şeker Fabrikası, Panplast Damla Sulama Fabrikası, Seydibey Dondurulmuş Parmak Patates ve Nişasta Fabrikaları, Çumra Şeker Fabrikası, Torku Çikolata ve Atıştırmalık Fabrikası, Bulgur Fabrikası, Panagro Et ve Süt Entegre Tesisleri, Beta Yağ ve Tohum, Yem Fabrikası ile Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi ve Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi yerleşkesinde günün belli saatlerinde randevu alma zorunluluğu olmaksızın çalışanlara aşı hizmeti verilirken diğer yandan da Sağlık Bakanlığı’nın verdiği işyerlerinde aşı hizmeti sayesinde üretim kesintisiz sürdürülebiliyor. Sağlık merkezlerinde, aşı hizmeti esnasında beklenmeyen istisnai durumlar için önlem amaçlı ambulans bulunduruluyor ve acil durum dâhil tüm tedbirler alınıyor. İşyerlerinde aşı hizmetinden çalışanlar ve kurumu adına memnuniyetini dile getiren PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk, “uygulamadan hem çalışanlarımız ziyadesiyle memnun oldu hem de kurumumuz üretimin ve işlerin aksamamasını önceleyen bu yaklaşımı memnuniyetle karşıladı. Aşı hizmeti ve çalışanlarımızın aşı olma konusundaki hassasiyetini günlük olarak değerlendiriyoruz ve hem hizmetin aksamadan sürmesinden memnuniyet duyuyor hem de çalışma arkadaşlarımızın, Konya Şeker Ailesinin her bir ferdinin bir an önce aşı olarak salgının önlenmesi için kişisel sorumluluğuna sahip çıkmasını müşahede etmenin gururunu yaşıyoruz. Organ Bağışı ve Kan Bağışı gibi kampanyalardaki yüksek katılımı ile toplum sağlığı konusunda hassasiyetini ispatlamış bir kurum ve aile olarak çalışma arkadaşlarımız aşı konusunda da kendilerine yakışanı yapmışlar ve aşı hizmetinden yararlanmak için aşı odalarına koşmuşlardır. Yani Sağlık Bakanlığımız ve Sağlık İl müdürlüğümüz çalışana kolaylık için bir adım attı, Konya Şeker çalışanları bu adıma karşı 3-5 adımla uzanan hizmet eline koştu. Salgının hepimizi yorduğu bir ortamda samimiyetle ifade edebilirim ki işyerlerinde aşı uygulaması üretenlere moral oldu. Malum salgın dünyadaki tüm ekonomilere olduğu gibi ülkemiz ekonomisine de zaman kaybettirdi, bu uygulama hem çalışanlara hem de işletmelere zaman kazandırdı. Malum bizim Konya Merkez Kampüsü hariç tüm işletmelerimiz şehir ve ilçe merkezlerinin dışında. Her çalışanımızın aşı yaptırması hem hakkı hem sorumluluğu. Ancak her çalışanımızın aşı için aşı merkezlerine ulaşıp sonra işinin başına dönmesi ortalamada en az çalışan başına 3-4 saatlik bir zaman gerektiriyordu. 15 Bine yakın çalışan üzerinden düşündüğünüzde bu tüm üretim tesislerimiz için büyük bir zaman kaybı demektir ki, bunun da üretim kaybı olarak bir karşılığı var. Bakanlığımızın bu hizmeti sayesinde sadece bizim kurumumuz değil ülkemizin dört bir yanındaki üretim tesisleri bir yandan üretim faaliyetlerini kesintisiz sürdürürken bir yandan da çalışanlar hem zaman tasarrufu sağladı hem de aşı hizmetini yerinde alabildi. Yani salgın tüm ekonomilere zaman kaybettirdi, iş yerinde aşı uygulaması çalışanlara ve işletmelere zaman kazandırdı” dedi. Haberin devamı için: https://bit.ly/3gSpn5G

Address

Hisarcık
Kütahya

Telephone

+90 274 481 48 64

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when S.S. Kütahya Pancar Ekicileri Kooperatifi Hisarcık Satış Mağazası posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share