15/09/2019
Fatih SEVER'den Veda Mesajı;
Değerli Bayburtlu Hemşehrilerim;
Şube yönetimine 1 Nisan 2019 tarihinde başlayıp bugün itibariyle Ahmet YILMAZ Başkana ve yönetimine devretmiş bulunuyoruz.
Kendilerine bu görevlerinde başarılar dilerim.
5 aylık dönemde bana ve yönetimime gösterdiğiniz ilgi ve teveccüh için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bu süreçte başta Başkan Vekilim Tolga ÇAVUŞ,Lokal sorumlusu Hanefi CENGİZ,Erdoğan EFE olmak üzere isimlerini tek tek yazamadığım tüm yönetimime sonsuz teşekkür ederim.
Şunu da belirtmek isterim ki Bayburt ve Bayburtlunun isminin geçtiği her yerde hizmette geride kalmayacağımızı ve bunun bir dinlenme molası olduğunu sizlere bildirmek değil haykırmak isterim.
Fatih SEVER