17/06/2026
🌞 Ett läsår fyllt av möten, samarbeten och nya perspektiv börjar lida mot sitt slut.
Nu är vi nyfikna på att höra från er!
💙 Vilket är ditt bästa eTwinning-minne från det här läsåret?
Kanske var det ett inspirerande möte med en partner, ett ögonblick när eleverna verkligen fick kontakt med varandra, ett lyckat projekt eller något oväntat som gjorde extra stort intryck.
Dela gärna ditt bästa minne i kommentarsfältet – vi ser fram emot att läsa era berättelser och tillsammans blicka tillbaka på ännu ett fantastiskt eTwinningår.
Tack för allt engagemang ni bidrar med. Vi önskar er en riktigt fin sommar! 🌸