25/04/2026
Vet inte om jag ska fortsätta med själva evenemanget, jag startade det för att jag ville att barn i utsatta familjer skulle få i alla fall en julklapp men tyvärr har jag stått på Götaplatsen 1 en timme de senaste 2 åren utan att en enda barnfamilj har kommit vilket jag tycker är jättetråkigt eftersom jag vet att det är många där ute som inte har råd att köpa julklappar till sina barn.
Tyvärr verkar mitt evenemang inte nå ut trots artiklar i tidningar och mina outtröttliga försök att sprida evenemanget på sociala medier, därför överväger jag att lägga ner evenemanget. Jag lägger många timmar och mycket pengar på att köpa och slå in dessa julklappar som ingen sedan verkar vilja ha och det tycker jag är jättetråkigt.
Jag vill ändå tacka er som följer min sida och säga att jag är ledsen att evenemanget inte nådde ut till de familjer som behöver hjälpen. 💔😞