Rielkies Perak Official

Rielkies Perak Official Agent sah rielkies perak RM 16 per tub

04/07/2021

A: CALL! Promosi harga combo Rielkies tinggal seminggu lagi. *Sah sehingga 4 Julai sahaja*
I: Apabila combo Rielkies dengan harga promosi ditawarkan, korang akan jimat banyak! Dapatkan combo Rielkies dengan harga RM30 sahaja!
D: :
Bijirin yang rangup dan berkualiti tinggi.
Disaluti dengan coklat yang premium. Rasa keenakannya dengan coklat yang melimpah ruah!
Mempunyai cranberries yang diimport khas untuk menambahkan lagi selera bila dimakan.
Kuantiti yang padat dan penuh. Rasa berbaloi dengan harga.
Tersedia untuk makan. Tidak perlu direndam terlebih dahulu dan dapat free sudu lagi!
C: Jangan lepaskan peluang! Harga combo berjalan sehingga 4 Julai sahaja. Korang boleh jimat banyak, jom grab sekarang!
A: Order melalui laman fb kami tekan sahaja link di bio atau boleh DM kami di Ig/Fb. Kami respon sepantas yang boleh!

04/07/2021

A: Nak diet ke nak makan?
I: Nak diet tapi bila tengok Rielkies depan mata tak boleh tahan lagi. Diet pun boleh tolak tepi tau demi Rielkies. Memang betul-betul nak makan je bila Rielkies sudah melekat di hati
D: Apa yang buat kita nak makan Rielkies je ni?
Coklat yang sangat berkualiti tinggi malah bukan sebarangan coklat tau! Korang akan rasa nak makan je bila ada coklat ni kan memang tak dapat nak tolak
Bijiran yang ranggup krup krap krup krap! Kalau dah dapat dengar bunyi krup krap ni mesti terasa kenikmatan puas hati dan syahdu ya amat. Mesti rasa nak repeat je lagi.
Cranberry yang dijamin sedap. So, rasa keseimbangan tu ada yang membuatkan kita makan tak berhenti-henti nanti dan rasa jemu akan hilang!
C: Berhenti kejap diet tu guys. Orang kata cheat day tapi takpe sehari je kan kita makan lepastu esok sambung balik la diet tu pun kalau mampu bertahan tengok rielkies hehe
A: Jom order sekarang! Boleh dapatkan rilekies melalui laman fb kami. Tekan link di bio okay! Atau boleh DM kami di Fb / Ig tau! Nanti admin reply lelaju okay.

04/07/2021

Serieslahh!! Rasa Kayangan tapi Harga Marhaein je!?

Jomlah kita rasai kelainan Rielkies coklat yang premium bersama berries ni. Yang penting coklat tak kejung dan bijirin yang krup krap. Pergh! Boleh terbayang bunyi krup krap tu macam di kayangan!

Apa yang buat rasa kayangan ni?
💯 Premium coklat yang penuh dan bukan calang-calang coklat.
💯 Bijirin yang rangup dan berkhasiat.
💯 Berries yang diimport sebagai penambah selera rielkies.
💯 Harga yang mampu milik. Student pun boleh beli tau.
💯 Ringan dan boleh makan begitu sahaja! So mudah untuk dibawa ke mana-mana.

Cepat dapatkan sekarang. Stock pun TERHAD tau! Nanti dah sold out, tak merasa la korang nanti.

Boleh order melalui laman fb tekan link di bio okay! Atau boleh DM kami di Fb/ Ig jugak tau! Nanti admin reply sepantas kilat ⚡️

Punca Customer makan sampai tak boleh berhenti ‼️Korang tengok coklat premium yang kaya dengan rasa koko tambah pulak di...
04/07/2021

Punca Customer makan sampai tak boleh berhenti ‼️

Korang tengok coklat premium yang kaya dengan rasa koko tambah pulak digabungkan dengan cranberries yang berkualiti tinggi. Hanya yang dah rasa je tahu nikmat rielkies ni macam mana 😝

Kenapa makan Rielkies tak boleh berhenti ni?
✅Mempunyai dua jenis bijirin kegemaran ramai yang berkhasiat dan boleh mengenyangkan
✅Disaluti dengan limpahan coklat kacang yang berkualiti tinggi.
✅Kuantiti padat dan penuh. Tak rugi tau beli!
✅Tidak terlampau manis. Tak perlu risau ye guys.
✅Ditambah dengan cranberries dari timur tengah supaya tidak muak bila dimakan.

Cepat jadi salah satu customer Rielkies kami. Korang takkan menyesal beli punya. Confirm! Sementara stok masih ada ni, boleh grab sekarang!

Jom order melalui laman fb kami tekan je link di bio okay! Boleh juga PM kami di Ig/Fb. Nanti admin reply sepantas yang mungkin.

04/07/2021

Sarapan pagi adalah makanan yang sangat penting setiap hari. Jom mulakan pagi anda dengan Rielkies!

Korang akan rasa mood automatik berubah jadi seronok je time tu sebab dah makan coklat kan. Yang selalu tak sempat sarapan pagi th jangan risau, Rielkies boleh menyempatkan sarapan korang!

Kenapa pilih Rielkies?
✅ Mudah dibawa kemana-mana. Senang nak sarapan kat mana-mana kan kalau tak sempat sarapan tu.
✅ Dapat percuma sudu. Boleh terus makan je guys.
✅ Ringan dan tidak mudah pecah
✅ Sesuai untuk sarapan pagi kerana mempunyai bijirin yang berkhasiat.
✅ Coklat yang berkualiti tinggi. Rielkies je tau ada coklat macam ni.

Sarapan dengan Rielkies sesuai untuk semua peringkat umur tau. So satu keluarga pun boleh sarapan dengan Rielkies ni. Kan dah jimat kat situ tak perlu pilih menu lain dah.

Jom order sekarang! Boleh layari laman fb kami tekan link di bio okay! Atau DM kami di Ig/ Fb. Nanti admin reply sepantas kilat ⚡️

SEDAP SANGAT SAMPAI KECOH JADINYA 😰Beli satu mana cukup. Confirmlah berebut dengan orang lain kan. Korang tengok lah sen...
03/07/2021

SEDAP SANGAT SAMPAI KECOH JADINYA 😰

Beli satu mana cukup. Confirmlah berebut dengan orang lain kan. Korang tengok lah sendiri apa kata customer yang dah grab Rielkies ni 😍

Apa yang buat customer berebut Rielkies ni?
💯 Coklat berkualiti tinggi. Dijamin penuh satu tub.
💯 Dried cranberries yang chewy dan masam-masam manis. So tak muak tau bila makan sebab ade cranberries untuk seimbangkan rasa.
💯 Bijirin yang rangup dan berkualiti tinggi. Bukan bijirin yang biasa-biasa tau!

Korang takkan tengok je feedback customer ni? Rugi tau kalau tak cuba. Dijamin puas hati. Lagipun harga promo masih onzz tau! So, better beli sekarang sebelum harga promo tamat.

Jom order melalui laman fb tekan je link fb di bio tau! Atau boleh DM kami di Ig/ Fb okay!

03/07/2021

KUATKAN IMAN SAYA 😭 RASA TERLIUR 😫😋

SEDAPNYA ! CRUNCHYNYA ! COKLAT PREMIUM APA ANG RIELKIES GUNA NI 😭 Nak menangis rasa kalau tak cubaa!

Apa yang kita dapat bila beli Rielkies ni?
💯 Harga yang murah. Beli 2 dapat diskaun!
💯 Product yang berkualiti tinggi!
💯 Coklat bukan sebarang coklat!
💯 Dried cranberries yang chewy! Rasa enak bila makan 😋
💯 Dapat free sudu lagi tau! Bestnya mana nak cari , rielkies je mcmni tauu!

Jangan biarkan rasa terliur tu lama-lama sangat. Nanti craving sampai tak sudah. Diri yang susah nanti. So, tunggu apa lagi guys?

Jom beli sekarang! Tekan je link fb di bio kami tau! Kami tunggu di depan maybank2u. 💦

Nikmat mana lagi yang kamu dustakan? Korang tengok feedback ni. Rasa nikmat tu perghhh. Tak tipu guysss  ✋🏻 Terbaik betu...
03/07/2021

Nikmat mana lagi yang kamu dustakan?

Korang tengok feedback ni. Rasa nikmat tu perghhh. Tak tipu guysss ✋🏻 Terbaik betul penangan Rielkies ni 😝

Disaluti coklat premium dari atas sampai ke bawah bekas, mempunyai bijirin yang rangup dan mantap. Tambah pulak little suprise yang masam dan chewy. Kat mana lagi nak dapat nikmat macam ni kalau bukan Rielkies kann 😚

Memang padu! Lekat di gigi lekat di hati 😍 cengituuu. Psstt...stock makin surut tau. So, korang kena grab cepat-cepat tauu. Nanti menangis tepi bucu katil bila sold out 😔

Jom dapatkan Rielkies dengan harga promo sekarang! Boleh tekan link di bio untuk order atau boleh PM kami di Fb/ Ig okay!

Kawan perempuan merajuk ke? Tak tahu nak pujuk macam mana la tu kan!Senang je nak pujuk perempuan, korang hantar je maka...
03/07/2021

Kawan perempuan merajuk ke? Tak tahu nak pujuk macam mana la tu kan!

Senang je nak pujuk perempuan, korang hantar je makanan apa apa dekat dorang. Cuba la hantar rielkies ni. Confirm dorang cancel nak merajuk sebab perempuan kan s**a coklat, tak gitu?

Kenapa Rielkies?
💯 Mempunyai coklat yang premium. Automatik mood akan berubah jadi ceria bila makan coklat tau! So rasa moody pun hilang.
💯 Mempunyai bijirin yang berkualiti tinggi dan rangup. Bunyi kerangupan ni kan kita akan rasa kenikmatan bila makan dan hati pun tertumpu je dekat rielkies tak henti-henti.
💯 Dapat free gift sudu tau. So, senang je kalau nak makan terus ngap je tak perlu nak ambil sudu dekat dapur. Mana nak dapat kan selain Rielkies ni 😚
💯 Dried cranberries yang berkualiti tinggi. Lagi la menarik minat kawan perempuan korang tu sebab dia cewy gitu.

Jom tenangkan hati kawan perempuan korang dengan rielkies. Mesti terus tak masam dah muka nanti. Jangan bagi perempuan merajuk lama-lama guys. So tunggu apa lagi?

Boleh order melalui laman fb tekan link di bio okay! Atau boleh DM kami di Fb/ Ig cepat-cepat tau! Nanti admin reply selaju yang boleh!

Address

Sungai Siput
31100

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Rielkies Perak Official posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Rielkies Perak Official:

Shortcuts

Share