11/06/2026
Client s**a dengan servis dari zurich takaful ni, jadi client proceed dengan renewal untuk medical card annual limit RM 1 juta.
Client bayar setahun sekali, takde kena fikir nak commit bayar bulanan.
Dua anak, annual premium rm2k ++ je.
Ayah, annual premium rm1k ++.
Client dapat saving banyak dengan pakej ni.
If sign up parents + kids, pakej ni akan consider as pakej family and each insured akan dapat diskaun juga. Best kan?
Paling best, kalau takde claim dari tahun sebelumnya, client akan dapat No Claim Bonus (NCB), means bayaran untuk renewal akan jadi lagi murah.
Konsep NCD kereta, begitu jugalah polisi medical yang ni.
Nak submit case pun tak leceh, tak perlu hadap sistem, just isi form dan emailkan kat admin untuk next step.
Nak submit claim pun sangat mudah, boleh assist client untuk submit kat apps je. Senang client nak monitor kan.
Client setuju - bayar kat syarikat - proceed generate polisi.
Polisi inforce semudah ABC dalam hari sama 🥰 !
Best kan jadi Financial Advisor ni, boleh akses banyak company takaful. So kita boleh advise the best product yang meet dengan budjet and needs client 🤗
Azie
Your Trusted iFAR
www.wasap.my/601111459792/medicalmurahseremban