18/03/2026
"Jika Kau boleh Bekerja 100Jam sehari sekalipun kau tak akan kaya.."
Korang nak tahu tak, ada satu ilmu yang sangat penting dalam ekonomi moden.
Korang nak tahu Kenapa Orang Kaya Makin Kaya walaupun. Mereka tak perlu pun bekerja keras seperti orang miskin.??
Hari ini aku akan londehkan Rahsia Orang Kaya yang selama ini mereka Rahsiakan kat korang!!
Orang Kaya zaman Sekarang tak perlu ambil tahu banyak perkara pun tentang dunia. Ia adalah ilmu power yang boleh membantu hidup kau berubah 360Β°!
Serius wehh!!
Ilmu yang boleh mengubah cara kau bekerja, cara kau menghasilkan pendapatan, dan cara kau menggunakan masa. Ilmu ni dipanggil LEVERAGE.
Leverage ni maksud dia keupayaan menghasilkan nilai yang lebih besar tanpa bergantung sepenuhnya kepada masa dan tenaga kau. Menarik tak?
So dalam model lama, pendapatan memang bergantung kepada masa dan tenaga. Lebih banyak masa kau bekerja, lebih banyak duit kau dapat. Tapi masalah dia, masa manusia ada had. Sebab tu model ni ada limit!!
Bila semakin tua
Kau semakin tiada kekuatan
Kau semakin tiada masa
Dalam ekonomi moden, leverage membolehkan seseorang tu menghasilkan nilai yang lebih besar melalui sistem, melalui teknologi, melalui media, melalui internet.
Sebab tu dunia hari ni dah berubah. Bukan kerana manusia bekerja lebih keras, tetapi kerana manusia semakin mahir menggunakan leverage.
So persoalan dia sekarang, setelah semua yang telah kau lalui dalam hidup dan telah berlaku dalam muka bumi ni, adakah kau telah bersedia dengan ilmu yang betul atau kau masih mengharapkan cara lama dan mengharapkan hidup kau berubah?
Come on geng! . Kau nak tahu bagaimana aku boleh cipta 1 Juta pertama kurang 16 bulan hanya dari rumah?
Boleh piyem no wsp di bawah.. ππ
010.286.4658