Gaji Simpanan 10X Ganda

Gaji Simpanan 10X Ganda 10X GANDA GAJI
10X GANDA SIMPANAN
10X GANDA PENCEN
WHATSAPP 010.2864.658

"Jika Kau boleh Bekerja 100Jam sehari sekalipun kau tak akan kaya.."Korang nak tahu tak, ada satu ilmu yang sangat penti...
18/03/2026

"Jika Kau boleh Bekerja 100Jam sehari sekalipun kau tak akan kaya.."

Korang nak tahu tak, ada satu ilmu yang sangat penting dalam ekonomi moden.
Korang nak tahu Kenapa Orang Kaya Makin Kaya walaupun. Mereka tak perlu pun bekerja keras seperti orang miskin.??

Hari ini aku akan londehkan Rahsia Orang Kaya yang selama ini mereka Rahsiakan kat korang!!

Orang Kaya zaman Sekarang tak perlu ambil tahu banyak perkara pun tentang dunia. Ia adalah ilmu power yang boleh membantu hidup kau berubah 360Β°!

Serius wehh!!

Ilmu yang boleh mengubah cara kau bekerja, cara kau menghasilkan pendapatan, dan cara kau menggunakan masa. Ilmu ni dipanggil LEVERAGE.

Leverage ni maksud dia keupayaan menghasilkan nilai yang lebih besar tanpa bergantung sepenuhnya kepada masa dan tenaga kau. Menarik tak?

So dalam model lama, pendapatan memang bergantung kepada masa dan tenaga. Lebih banyak masa kau bekerja, lebih banyak duit kau dapat. Tapi masalah dia, masa manusia ada had. Sebab tu model ni ada limit!!

Bila semakin tua
Kau semakin tiada kekuatan
Kau semakin tiada masa

Dalam ekonomi moden, leverage membolehkan seseorang tu menghasilkan nilai yang lebih besar melalui sistem, melalui teknologi, melalui media, melalui internet.
Sebab tu dunia hari ni dah berubah. Bukan kerana manusia bekerja lebih keras, tetapi kerana manusia semakin mahir menggunakan leverage.

So persoalan dia sekarang, setelah semua yang telah kau lalui dalam hidup dan telah berlaku dalam muka bumi ni, adakah kau telah bersedia dengan ilmu yang betul atau kau masih mengharapkan cara lama dan mengharapkan hidup kau berubah?

Come on geng! . Kau nak tahu bagaimana aku boleh cipta 1 Juta pertama kurang 16 bulan hanya dari rumah?

Boleh piyem no wsp di bawah.. πŸ‘‡πŸ‘‡
010.286.4658




"Gembira dalam Derita.."Drama REALITI kehidupan di sebalik kegembiraan Hari Raya.. Ayat yang simple tapi sangat menusuk ...
18/03/2026

"Gembira dalam Derita.."

Drama REALITI kehidupan di sebalik kegembiraan Hari Raya..

Ayat yang simple tapi sangat menusuk ke jiwa..

Itulah hakikat sebuah pengorbanan untuk mencipta kegembiraan yang bersifat sementara.Hakikat kita terpaksa menanggungnya derita beban kewangan berbulan-bulan dan ada yang bertahun-tahun tak selesai.

Kita faham.. "BERANI BUAT BERANI TANGGUNG" tetapi ungkapan itu hanya boleh di buat ketika kita mahu melakukannya tetapi apabila dah buat.. "AHH..LANTAK LAH".

Akhirnya nama anda BLACKLIST dan lebih sadis jadi MUFLIS.Kewangan anda jadi kucar kacir.Kehidupan tak seceria dahulu. Risau sepanjang hari.Bank Call Kawan Call Along Call.. Kita dah berani jawap.Hutang perlu di tuntut..

Kereta nak bergerak luar pun takut..
Insuran Roadtax mati
Ansuran tertunggak berbulan-bulan
Duit Simpanan dah kering..tak tahu nak korek mana lagi..
Gaji lambat lagi..kalau dapat pun tak banyak Sebab dah ambil Advance sebelum cuti raya..
Duit Perabis untuk Havoc Raya punya pasal..

Sport Rim Baru..
Langsir Baru..
Sofa Baru..
Karpet baru..
Semua serba baru..

Akhirnya kita mencipta kegembiraan yang ada Derita di dalamnya.

Ini bukan cerita dogeng.. Ini Kisah Benar yang Aku sendiri pernah lalu.. dan ramai orang sedang melaluinya.

Cuma.. Aku belajar sesuatu dari pengalaman lalu.Ya..setiap orang ada sesi gelap dalam hal kewangan cuma yang membezakan adakah kita dah berubah lebih baik atau masih lagi hadapi situasi yang sama setiap tahun.

Alhamdullilah..

Sejak aku buat Projek Multiply..

Aku tahu Apa Nilai Duit yang sebenar..

Dulu.. Dapat duit habis..
Sekarang.. Dapat duit tak habis-habis..

Dulu.. Aku keluar Duit beri pada orang lain
Sekarang.. Orang lain p**a beri aku duit

Dulu.. Aku beli sesuatu dengan berHutang
Sekarang.. Aku dapat sesuatu dengan FREE

Dulu.. Aku cari bank nak pinjam duit
Sekarang.. Bank cari aku nak bagi duit

Dulu..pergi berjalan banyak duit keluar
Sekarang.. Setiap langkah aku adalah Duit masuk

Kenapa jadi macam tu??

Ya.. Aku Tukar fungsi Duit. Aku tukar Fungsi Duit aku yang sebelum ini jadi Kayu Api yang sentiasa jadi bahan Bakar KEPADA Bijih Benih yang sentiasa berbuah dan menghasilkan benih yang baru.

KINI Aku hidup berteduh di bawah pokok merimbun dengan menghasilkan buah yang banyak. Alhamdullilah

Bagaimana aku lakukan..? Semudah ABC!

A: Allah
B: BERI
C : Cukup

Hanya dengan Bersyukur!

Janji Allah (Surah Ibrahim: 7):

"Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu; dan jika kamu kufur (ingkar), sesungguhnya azab-Ku sangat pedih".

Nak saya bantu??

Piyemm no di bawah..πŸ‘‡πŸ‘‡
010-286 4658

InsyaAllah..

Kita Janjikan Usaha
Allah Janjikan Rezeki

Wasalam!

MASTER Buat Duit Masuk Hari-hari








"Separuh hidup aku di dalam kilang.. "Berbekalkan keputusan SPM yang tak seberapa, aku rasa kerja Kilanglah selayaknya u...
18/03/2026

"Separuh hidup aku di dalam kilang.. "

Berbekalkan keputusan SPM yang tak seberapa, aku rasa kerja Kilanglah selayaknya untuk aku mencari rezeki.Ramai juga Kawan-kawan aku sambung belajar tetapi aku pilih untuk bekerja. Aku tahu sejauh mana kemampuan aku dan aku pun tak nak menyusahkan orang tua lagi.

Aku berhijrah ke ibu kota dengan harapan untuk mengubah hidup aku dan keluarga. Aku berkerja14jam setiap hari.Separuh hidup aku korbankan di dalam kilang demi nak kejar Overtime untuk dapat duit lebih.Hampir 15 tahun aku bekerja tapi aku tak nampak ke mana Duit Gaji tu pergi.Aku rasa kerja aku lebih teruk dari Bangla.. Adehh.

Menjadi Pekerja kilang memang memenatkan lagi-lagi sebagai Operator kilang, tenaga aku di kerah dan di perah habis-habisan. Aku tak tahu sampai Bila Aku Nak jadi macam ni. Suatu hari kilang tempat aku bekerja buat Costdown. Aku dah kurang OT. Basic Gaji aku dah lah ciput, selama ini aku memang bergantung kepada OT untuk bayar komitmen yang tinggi. Akuu stress!!

Aku terdesak..aku kena cari SIDE Income yang boleh bantu aku. Suatu hari tu aku ternampak ada seseorang dalam social media berkongsi peluang bagaimana dia buat Duit hanya dari rumah. Aku TERPERANJAT BERUK apabila dia kongsikan pendapatan dia secara LIVE..terbakar bebπŸ‘‡

Korang bayangkan income sehari dia sebulan Gaji aku. Ko rasa? Paneh tak Paneh..?
Aku terus joint tanpa banyak soal. Aku dah jumpa Projek Buat Duit yang Aku cari selama ini..

Alhamdullilah, selepas aku joint project Multiply ni, banyak pekara yang Aku dapat belajar, buat dan capai. Rupa-rupanya senang je nak buat Duit dalam bisnes ni.. Just copy & paste.Pendapatan seminggu aku dah boleh potong Gaji sebulan aku. Fuhh.. Kenapa lambat jumpa Projek ni.. Adehh..

Misi aku sekarang, nak bantu lebih ramai orang yang senasib seperti aku dulu.Jika Korang ingin aku bantu, boleh click no wsap di bawah..

InsyaAllah semoga Allah permudahkan urusan kita dan di beri petunjuk ke arah Kebebasan Kewangan Seumur Hidup.Amin..

10 Orang terawal sahaja yang akan aku bantu buat pendapatan 10K pertama dalam 7 hari.

Sekarang dah boleh wsap πŸ‘‡πŸ‘‡
Wasap.my/60102864658/FpNakJoin2026

Wsalam.

Coach Anis
Ex Awek Kilang

Alhamdulillah Jemputan Iftar Bersama Management Gmj4u.14/3/2026, Putrajaya.Terima kasih daun keladi,Lain kali jemput lag...
14/03/2026

Alhamdulillah Jemputan Iftar Bersama Management Gmj4u.
14/3/2026, Putrajaya.

Terima kasih daun keladi,
Lain kali jemput lagi..πŸ˜‰






Rezeki tak salah Alamat.."Tak penting di mana kau bermula, yang penting kau nak jadi apa.. "Dulu Poket kering.. Pakai mo...
13/03/2026

Rezeki tak salah Alamat..

"Tak penting di mana kau bermula, yang penting kau nak jadi apa.. "

Dulu Poket kering.. Pakai motor KAPCAI buruk..

Sekarang... Kau tengok lah sendiri..

Nak jugak? Roger sini
010-286 4658








AKU KENA UBAH NASIB KELUARGA AKU.. Aku bukan lahir dari keluarga yang senang.Perjalanan hidup aku penuh serba kekurangan...
12/03/2026

AKU KENA UBAH NASIB KELUARGA AKU..

Aku bukan lahir dari keluarga yang senang.Perjalanan hidup aku penuh serba kekurangan. Aku tak salahkan TAKDIR tapi aku percaya kenapa aku di lahirkan ke dunia ni. Aku nak jadi Anak yang berjasa kepada Kedua ibu Bapa aku.

Aku sedar aku tiada apa-apa cuma aku ada impian yang besar. Aku belajar Rajin-Rajin Sebab Nak ubah hidup aku dan keluarga aku.Aku belajar pun guna dengan Loan Kerajaan. Aku harap dengan sijil kolej yang Aku ada dapatkan pekerjaan yang Aku inginkan. Alhamdullilah.. Aku dapat kerja yang Aku nak cuma Gaji aku tak dapat banyak yang Aku harapkan. Bukan tak bersyukur tapi banyak benda yang nak aku bayar Hutang loan Belajar, hantar Duit ke orang Tua, sewa rumah, makan minum beli itu ini Ermm..tak sampai hujung bulan Gaji dah kering..pening juga hujung-hujung bulan asyik makan Maggie jer..huhuhu

Aku ni Jenis tak boleh duduk diam.. Aku mesti cari jalan macamana nak buat SIDE Income. Satu hari tu sedang skroll social media.. Aku ternampak seorang Hamba Allah ni berkongsi Kisah hidupnya yang dulu hidupnya susah tapi sekarang dah banyak berubah. Aku teringin nak jadi macam dia. Aku try DM dia..dan buat appointment. Nak tahu apa jadi??

Aku langsung tak faham apa yang di kongsikan. Aku cuma faham kau follow jer.. Copy paste apa yang Aku buat.. InsyaAllah kau akan dapat apa aku dapat. Mula-mula aku ragu-ragu juga TAPI bila dia tunjuk statement pendapatan dia secara LIVE.. Fuhh tercengang aku di buatnya..dia cakap "Aku buat santai-santai 1,2 jam sehari..tapi Untung macam Gaji CEO."... - Gilleerr arrr..dalam hati aku.

Aku tak boleh tahan, hari tu juga aku joint dan terus follow 100%. Bayangkan dengan aku takda pengalaman, tiada ilmu dan Aku ni p**ak Jenis pemalu tahap dewa..aku nekad jer..yang Penting ada mentor dan Sistem boleh bantu aku.

Alhamdullilah.. Aku bersyukur di pertemukan dengan Partner yang baik hati, Pasukan komuniti yang sentiasa beri sokongan dan Platform yang hebat. Hari ini aku menikmati sesuatu yang Aku idamkan selama ini. Aku dah bersara awal. Aku boleh buat Pendapatan tanpa batas dan waktu. Aku boleh bebas ke mana sahaja. Wang bukan lagi jadi masalah dalam hidup. Aku bangga menjadi sebahagian dari keluarga komuniti Multiply7 Project ni..

Pejuangan aku tak habis di sini. Aku sekarang sedang Multiplykan Duit aku ke Arah Simpanan Unit Amanah, Pelaburan Emas dan Hartanah.Plan aku nak buat PASIF Income Sekurang-kurangnya 50K - 100K sebulan.InsyaAllah..

Terima kasih la korang kerana beri masa untuk membaca Kisah aku ni.. Aku bukan nak korang percaya apa yang Aku cerita cuma aku rasa ramai orang seperti aku dan aku perlu kongsikan peluang ini kepada korang yang memerlukan. Jika korang rasa ingin di bantu keluar dari masalah hidup dan membina Kehidupan yang lebih baik.. InsyaAllah aku akan cuba bantu.

Aku berpegang kata Mentor aku.. Semakin Ramai orang kau bantu, semakin luas rezeki kau.Aku sekarang OPEN kepada 10 orang terawal yang serius ingin di bantu.InsyaAllah aku tunjuk cara bagaimana korang boleh jana pendapatan RM500-RM1000 sehari hanya dari rumah shj. Tak perlu jumpa dan cari orang, tak perlu menjual barang dan yang bestnya Jalan-Jalan pun Duit masyuk. SERIUS NAK?

Boleh PM no wsp di bawah.. InsyaAllah saya beri respon sepantas mungkin.

wasap.my/60102864658/FbNakikutberjaya

Oklah, setakat ini sahaja perkongsian. Saya Doakan kita boleh jadi sahabat yang baik dan partner yang hebat. InsyaAllah. Semoga kita semua berjaya dunia akhirat. Aminn

Wsalam..

Ex Waiter Hotel.
Coach Najwa





Sama-sama buat, Sama-sama dapat, Sama-sama kaya!Alhamdullilah..Just FOLLOW!!You Follow Me, Money Follow You!Macamana nak...
12/03/2026

Sama-sama buat,
Sama-sama dapat,
Sama-sama kaya!

Alhamdullilah..

Just FOLLOW!!

You Follow Me, Money Follow You!

Macamana nak dapat? πŸ‘‡
010-286 4658








Salah satu Projection Community Multiply 7 Project ialah Menunaikan UMRAH setiap tahun.Perjalanan ubudiah (pengabdian) u...
12/03/2026

Salah satu Projection Community Multiply 7 Project ialah Menunaikan UMRAH setiap tahun.

Perjalanan ubudiah (pengabdian) untuk mencari keredhaan Allah dan memperbaiki diri.


Kisah aku dengan  KAPCAI Buruk Misi UBAH HIDUP.. Aku lepas SPM terus jer bekerja.. Sebab aku tak nak menyusahkan emak Ba...
11/03/2026

Kisah aku dengan KAPCAI Buruk Misi UBAH HIDUP..

Aku lepas SPM terus jer bekerja.. Sebab aku tak nak menyusahkan emak Bapak aku.Sudah masanya untuk aku berjasa p**a. Aku buat 2,3 kerja dalam satu masa untuk dapatkan sebanyak mungkin duit namun...aku tak nampak Duit Tu ke mana pergi. Aku terasa penat yang amat sangat.

Korang Bayangkan..dari petang sampai malam aku kerja restoran, lepas tu awal pagi aku kerja parut kelapa dan kemudian aku jual burung puyuh. Aku tidur 3 ke 4 jam sehari.. Adehh
Aku terfikir sampai bila aku nak macam ni..
Aku tengok supervisor di tempat aku berkerja yang dah bekerja lebih 10 tahun pun masih struggle..agak2nya aku akan mengalami nasib yang sama tak?

Nak di Pendekan cerita, satu hari tu aku terjumpalah satu peluang yang tak pernah aku terfikir bagaimana ada orang boleh buat income hari-hari RM500-RM1000 santai - Santai je 1 ke 2 jam sehari hanya dari rumah.Terbakar aku beb..

Aku tak banyak cerita, aku terus Tanya dia.. Apa yang kau buat dan Bagaimana kau buat? Kau tau dia di jawap apa? Tanya dapat Tanya bro..kalau kau serius nak, aku boleh guide..

Aku ambil keputusan untuk joint tanpa banyak soal. AKU nekad tinggalkan terus kerja aku dan follow dia 100%.Berbekalkan motor KAPCAI buruk aku..aku redah beratus kilometer untuk kejar mentor aku. Aku sanggup buat apa sahaja..yang Penting aku nak berjaya kaya macam dia.Pernah satu masa aku menumpang tidur di Surau Sebab aku belum ada tempat tinggal.

Alhamdullilah.. Allah Maha Kaya! Dengan Izinnya.. Aku berjaya cipta sejarah hidup aku sendiri.Tak sangka banyak Kejayaan telah aku capai.Asbab Aku Follow 100% jer apa yang mentor aku ajar.Senang Giler rupanya nak buat Duit..patut lah kenapa orang Kaya Makin kaya..cis!Kenapa lah aku lambat tahu..adehh

Mentor aku pesan, kalau kau dah berjaya jangan lupa bantu orang lain p**a.Rahsia orang berjaya kekal berjaya adalah bila dia bantu orang lain sama-sama berjaya kaya. Alhamdullilah kau pegang nasihat mentor dan hari ini dah ramai orang aku berjaya bantu.

Jika korang serius ingin di bantu..boleh Roger terus no fon di bawah..InsyaAllah aku akan kongsikan Rahsia bagaimana aku boleh buat Simpanan di ASB RM200K dalam masa 3 bulan dan beli rumah berharga RM1.5juta di selangor dalam masa 6 bulan pada usia muda. Tiada yang mustahil..Dimana ada kemahuan di situ ada jalan.

Oklah nanti korang boleh wasap no di bawah.Nak wsp sekarang pun boleh. Aku open untuk 10 Orang terawal.

Wasap.my/60102864658/FpNakBerjaya2026

Semoga kita sama-sama ubah hidup berjaya kaya dunia Akhirat. Amin..

Wsalam!

EX Budak KAPCAI






Bonus Raya dah masuk gais..yehaaa!! Buat Yang Senang2 jer..yang susah2 kita bagi kat orang lain..😊Nak di bantu.. Boleh w...
11/03/2026

Bonus Raya dah masuk gais..yehaaa!!

Buat Yang Senang2 jer..yang susah2 kita bagi kat orang lain..😊

Nak di bantu.. Boleh wsp terus no di bawah..

wasap.my/60102864658/FpNakikutberjaya

Takan nak tengok jerr.. πŸ‘







Address

Rasah

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Gaji Simpanan 10X Ganda posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share