Farihim Channel

15/06/2026

Ingat kucing cerewet… rupanya mangkuk dia yang tak selesa 🐱

Lepas tukar bekas ni, makan lebih kemas, air tak mudah tumpah, rumah pun nampak lagi teratur. Design comel, harga pun mesra poket.

Si bulus rumah korang jenis pilih mangkuk juga ke? 👀

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/2BCWapaupu

14/06/2026

Bau budak kecik yang buat orang geram tu… kadang serbuk je rahsia dia 🥹✨

Lepas mandi, sapu sikit. Segar, wangi, selesa… yang dukung pun tak berhenti cium 😆

Team bedak baby masih wujud lagi tak? 👶💕

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/9fIVi0LuZF

14/06/2026

“Bila malam baru sedar… meja bukan sempit. Lampu je tak cukup 😭

Nak baca, kerja laptop atau cari barang pun jadi malas sebab gelap.

Sekali cuba lampu ni — terus rasa meja kemas, terang dan selesa. Magnet je lekat, tak makan ruang.

Murah je… tapi beza dia macam tukar suasana bilik.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/3VhsMUIpJA

14/06/2026

“Bila tengok video orang lain live, nampak cantik. Bila sendiri buka kamera… muka macam baru lepas kerja 12 jam 😭”

Aku ingat kamera telefon aku masalah. Rupanya lighting. Malam jadi kusam, muka nampak penat, produk pun tak menyerlah.

Kawan tegur,
“Cuba guna ring light dulu sebelum tukar phone.”

Tak sangka beza dia terus nampak. Cahaya lebih sekata, gambar nampak bersih, video pun lagi hidup. Nak live, meeting, shoot content atau ambil gambar barang pun rasa lebih yakin.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/AKYCUfXr5u

Wahh, korang pernah tak…Pagi-pagi dah gelabah sebab kepala gatal macam ada 1000 semut merayap. Lepas tu pakai tudung, te...
06/06/2026

Wahh, korang pernah tak…

Pagi-pagi dah gelabah sebab kepala gatal macam ada 1000 semut merayap. Lepas tu pakai tudung, tengah hari dah panas, rambut lepek, bau pelik, dan kelemumur berterbangan. Malu gila bila orang dekat. 😩

Aku dulu pun sama. Tiap kali cuci rambut, esoknya balik lagi masalah. Penat gila!

Tapi sejak switch ke Safi Shayla Shampoo, Alhamdulillah… rambut jadi lebih selesa, kurang gatal, wangi lama, dan tak lepek walaupun bertudung seharian. Best betul!

Korang yang bertudung, kalau sedang penat dengan masalah rambut ni — cuba la sekali.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/7Aay0qZVgz

05/06/2026

“Kenapa perut aku cepat lapar balik padahal dah makan?”

Aku ingat salah makan. Rupanya rutin harian sendiri yang buat asyik craving, mengunyah dan rasa berat badan susah nak jaga.

Sampai satu hari kawan cakap, “Cuba tambah benda kecil je dulu, jangan terus ubah semua.”

Aku mula cuba Biji Chia dalam air, oat dan sarapan. Yang pelik… rasa kenyang lebih lama, lebih senang kawal makan dan tak rasa nak cari snek setiap masa.

Kecil je biji dia. Tapi rutin harian rasa lain.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/7VDmkgXbUG

05/06/2026

TISU HABIS LAGI?! 😤
Tangan minyak. Kotak kosong. Nak pengsan.
Dah berapa kali dah ni.
RoyoPanda Baby Monster. 6 pek. 6,288 helai. 4 lapis lembut. Boleh gantung mana-mana.
Beli sekali. Tenang berbulan.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/6L1pMFWjgA

04/06/2026

Pagi-pagi dah penat. Barang bilik mandi berterabur, susah nak cari, selalu jatuh.
Aku pasang Kotak Penyimpanan Dinding ni, terus kemas & cantik! Magnetic door, waterproof, muat banyak.
Dari chaos jadi rapi dalam 5 minit je.

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/5VSgmpkNUW

25/05/2026

😩 Pernah tak kau keluar rumah, tapi terus risau orang sekeliling akan cium bau badan atau haruman kau tak cukup tahan lama?
Paling memalukan sekali masa meeting atau jumpa kawan, tiba-tiba orang tu senyum sikit… kau terus tanya dalam hati — “bau aku ok ke hari ni?”
Aku dulu selalu macam tu. Pakai perfume biasa, 2-3 jam dah hilang. Penat betul kena semprot lagi.
Tapi sejak jumpa Ameerat Al Arab by Lattafa, semuanya berubah.
Wanginya mewah, tahan lama gila (sampai 8-10 jam!), haruman Arab yang lembut tapi striking. Bila pakai, terus rasa confident. Orang pun notice “Wah harumnya hari ni!”

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/6L1YCNxzGS

24/05/2026

“Beli earphone murah banyak kali… last-last semua rosak sebelah.” 😩

Aku pernah tengah layan lagu dalam bas, tiba-tiba suara hilang sebelah. Nak call orang pun mic semput 😭 Memang geram bila wayar cepat putus, bunyi pecah, bass entah ke mana.

Member aku siap cakap, “Kau try Baseus ni dulu…”

Tak sangka harga bawah RM20 tapi bunyi dia padu gila 😳 Bass sedap, selesa pakai lama, tengok movie pun tak delay sangat. Lagi best, mic dia clear sampai member ingat aku pakai earphone mahal 😂

Dapatkan sekarang : https://s.shopee.com.my/3qKBVRGSEX

Address

Pasir Mas

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Farihim Channel posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Farihim Channel:

Shortcuts

Share