TFD : The FOREX Doctor

TFD : The FOREX Doctor A medical doctor & a trader. INI BUKAN GROUP SIGNAL . SAYA ANTI GROUP SIGNAL. YG SERIOUS NAK BELAJAR SAHAJA
saya ajar : 'TRADE CARA SAYA'.

Link wasap :
https://wa.link/145rs9

08/07/2026

Bosan trade sorang-sorang .
Nak belajar trade boleh wasap .

⚠️ Kelas terhad – hanya untuk yang betul-betul nak belajar.

Tolong pastikan anda memang serious nak belajar , boleh wasap .
Wasap link : https://wa.link/145rs9
Nombor wasap : +60142420717
Yuran ?
Ya ada - masa saya , ilmu & pengalaman saya sangat berharga.
Anda bebas pilih broker yang anda s**a .
Saya bukan IB , saya tidak perlukan komisyen IB . Saya bukan hidup dengan duit yuran kelas atau duit IB .
Trade ni hobi , mencabar minda untuk berfikir .
*Dari duk mengadap fon main game yg tak memberikan apa-apa faedah , baik otak tu guna untuk trade .
Setiap trade akan memberikan cabaran yang berbeza .
Setiap trade akan memberikan pengalaman yang baru .

01/01/2026

~ KELAS BELAJAR TRADE CARA PALING MUDAH FAHAM & PALING MUDAH PROFIT ~
Susah kan nak jumpa yg macam ni ?
Saya jamin sangat mudah faham .
Anda tidak akan menyesal kalau join .
ANDA AKAN BELAJAR ILMU BARU

Saya tunjuk kan 1 video cukup , sebagai bukti . Dalam video lama ni ada banyak saya trade m
Bukan cakap kosong tiada bukti .
Tengok macam mudah je kan trade ?
Yaaa....trade ni memang mudah .

Problem paling besar trader adalah tidak faham dari awal .
Tak tahu bila nak buy & bila nak sell .
Kenapa buy & kenapa sell ?
Tengok chart naik turun - naik turun , tak faham .

Jangan risau , saya akan ajar dari awal sampai akhir .
Saya akan menjawab semua persoalan yg ada dalam kepala anda .
Mesti banyak kan soalan tapi tiada jawapan.
1) Saya tidak akan ajar indikator penuh screen .
2) Saya tidak akan ajar teknik mengarut tarik sana - tarik sini .
3) Saya tidak akan ajar trade follow news .
3 perkara ni mengarut . Sebab tu anda tak faham & MC .
Saya ajar cara trade paling mudah faham & paling mudah profit.
Semua bukti saya dah tunjuk .
Mesti ramai yg fikir kenapa buat kelas kalau dah profit beribu-ribu USD ?
Ada sebab . Saya akan bagi tahu kenapa kepada yang wasap .

Wasap link : https://wa.link/145rs9
Wasap : +60142420717
Yuran ?
Ya ada .
*Saya jarang buat kelas .
Kelas bukan setiap hari .
Kelas bila ada masa free sahaja .

09/12/2025

~ PELUANG INI MUNGKIN DATANG SEKALI SAHAJA DALAM HIDUP ANDA ~
Tiada peluang kedua .

Khas untuk yang MAHU BELAJAR TRADE sahaja .
Dari dulu lagi beratus kali ulang depo MC .

Kelas LIMITED . Saya JARANG buat kelas.

Jangan risau .
Saya akan ajar dari awal sampai akhir .
Saya akan ajar dari A sampai Z .
Sangat mudah faham .
Saya tidak akan ajar teknik mengarut & saya tidak akan ajar idikator .
Saya ajar trade cara yg betul .
Saya akan menjawab semua soalan yg ada dalam kepala anda .

*Anda boleh ke page FB personal saya sendiri , saya ada upload video trade.
Di ruang komen video trade gold , banyak lagi video trade lain .
Bukti sangat penting .
Ni duk join kelas mengarut , bukti pun tiada .

Yang SERIOUS nak belajar trading SAHAJA , boleh tekan link wasap :
https://wa.link/145rs9
Wasap : +60142420717
Yuran : Ada .
*Kelas bukan setiap hari .
Kelas bila ada masa free sahaja.

11/10/2025

* KELAS BELAJAR TRADE CARA PALING MUDAH FAHAM & PALING MUDAH PROFIT *
~ INI BUKAN GROUP SIGNAL ~
Peluang ini mungkin datang sekali sahaja dalam hidup anda .
Tiada peluang kedua .

Ini peluang untuk anda berubah selepas berpuluh - beratus kali depo & MC .
Anda lepaskan peluang ini , anda akan menyesal .
PELUANG YANG SANGAT SUSAH NAK JUMPA .
Susah ke nak belajar ?
Saya jamin 100% sangat mudah untuk anda faham .

Yang SERIOUS nak belajar trading SAHAJA , boleh tekan link wasap :
https://wa.link/145rs9
Wasap : +60142420717
Yuran : Ada .Kalau free masuk telinga kanan , keluar telinga kiri .Anda tidak akan menghargai ilmu.

INI ADALAH NOMBOR TERBARU SAYA.Link wasap ada di bawah .https://wa.link/145rs9Wasap : +60142420717
16/04/2025

INI ADALAH NOMBOR TERBARU SAYA.
Link wasap ada di bawah .
https://wa.link/145rs9
Wasap : +60142420717

Business Account

17/12/2024

Trade daripada dulu sampai sekarang tak faham kenapa BUY atau kenapa SELL - tahu tekan je.
Daripada dulu sampai sekarang ulang perkara sama .
DEPO - MC - DEPO - MC - DEPO - MC

Anda trade sendiri MC.
Follow group signal makin cepat MC.

Saya akan terangkan satu - persatu dari A sampai Z.
Saya akan menjawab semua persoalan yang ada dalam fikiran anda.

Yang SERIOUS nak belajar trading SAHAJA , boleh tekan link wasap :
https://wa.link/dhv814
Wasap : +60142420717
Yuran : BERDASARKAN TAHAP SERIOUS, SEMANGAT & ADAB ANDA.
Masa saya sangat berharga.
Kalau free , masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

Address

Kota Bharu
Kota Bharu
15200

Telephone

+60146455645

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when TFD : The FOREX Doctor posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share