31/07/2017
دوستان عزیز سلام
میخواستم مطلبی رو خدمتتون بگم. اگر فیش حق بیمه تونو به صورت اینترنتی واریز میکنین حتما این مطلب رو بخونین.
از اول سال چندین شرکت به ما مراجعه کردن و اعلام کردن حق بیمه های چند ماه از سال 95 واریز نشده وحتی مواردی بود که گفتن لیست هم آبلود نشده. بعد از مراجعه به شعبه از آنجایی که لیست ها اینترنتی بوده اعلام کردند که نه لیست ها و نه واریزی ها در سیستم شعبه وجود ندارد.
بعد از بردن برینت مهرشده حساب هم گفتند ما این واریزی ها را نداریم. خلاصه بعد از چندین ماه بیگیری امروز به حقیقت امر واقف شدم.
سامان کیش که اکثر برداخت های اینترنتی بوسیله آنها انجام میشود مبلغ حق بیمه را از حساب برداشت کرده ولی به حساب بیمه واریز نکرده . حالا دلیلش هر چیزی میتواند باشد. مثلا اینکه مثل فرشتگان به مشکل مالی خورده و .....
حالا بعد از اینهمه دردسری که بابت این مشکلات کشیدم یه نصیحتی برای شما عزیزان دارم. بهیچوجه لیستتان را اینترنتی واریز نکنید و حتما از طریق خودبرداز انجام دهید تا مانند من سه ماه به شعبه نروید تا اثبات کنید مبلغ لیست را داده اید.