بورس و فرابورس

25/06/2014

دوستانیکه با کارگزاری مفید کار میکنن میتونن تو پلکان مفید عضو بشن و نتیجه تو مسابقات پیش بینی بازار شرکت کنن و امتیاز بگیرن. اگر هم عضو نیستید ایمیل رو خصوصی بفرستید تا دعوتتون کنم.
پرسود باشید ...

05/06/2014

سلام . نمایشگاه بورس امسال 18-21 خرداد 93. من تهرانم و قصد دارم هر روز بعداز بازار اونجا باشم. دوستانیکه تمایل دارن اعلام آمادگی کنن.
موفق و پرسود باشید ...
یا علی

21/04/2014

ts3server://ts.soft-game.ir
لینک سرور چت صوتی وبلاگ بورس و فرابورس در نرم افزار تیم اسپیک3
منتظر حضورتان هستیم
پرسود باشید ...

13/04/2014

#حکشتی رو که دیدیم چه شد! (خوش بین!!) بودم و هستم !!!! حال درین آشفته بازار نیم نگاهی به #فولاد بیندازیم و در حداقل قیمتها (کف) یه پله خرید داشته باشیم بد نیست!!! شاید #فهرمز باعث رشد سهم گردد ...

پرسود باشید ...

07/04/2014

بازگشایی اولین عرضه اولیه سال 93 با نماد #حخزر :

امروز در حالی بازار به پایان رسید که با افت 216 واحدی شاخص روبرو شدیم و اولین عرضه اولیه سال 93 با نماد #حخزر با قیمت 5350 ریال بازگشایی شد . از مهمترین نکات این عرضه در زمان کشف قیمت یود که بالاترین قیمت 3000 ریال ثبت شده بود اما با اختلاف قیمتی زیاد و در قیمت 535 تومان باز شد!! همچنین به هر کاربر انلاین 500 سهم رسید! و از عجیبترین موارد این عرضه، طولانی شدن زمان عرضه بود بطوریکه بدلیل کم بودن تقاضا چندین بار کارگزاریها پیغام میدادن که هر کسی نخریده میتواند مجدد درخواست بدهد زیرا همچنان عرضه میشود و این تا ساعت 12:30 ادامه داشت!!!!
پرسود باشید

http://www.tsetmc_ifb.rozblog.com

05/04/2014

با سلام . دوشنبه 18 فروردین 1393 عرضه اولیه سهام کشتیرانی دریای خزز با نماد #حخزر در فرابورس خواهد بود .

پیش بینی میشود حدود 500.000 تومان نقد لازمه.

منبع : سایت شرکت فرابورس ایران www.ifb.ir
http://tsetmc_ifb.rozblog.com

در تحلیل دوم  #رمپنا که امروز انجام شد من که هر چی میبینم صعودی و مقاومت نقطه ای میبینم! (خوش بینم!) شما چی میبینید؟ و ف...
02/04/2014

در تحلیل دوم #رمپنا که امروز انجام شد من که هر چی میبینم صعودی و مقاومت نقطه ای میبینم! (خوش بینم!) شما چی میبینید؟

و فیبوناچی حمایتهای خوبی در بازه 5 هفته ای نشون میده!

نتیجه گیری با خود شما ...

پرسود باشید ...

31/03/2014

#رمپنا رو حقوقی جمع کرد. چندین بار به کف خورد و حتی دیدین که دقیقه آخر بیش از 2.5 میلیون رو جمع کرد. پیش بینی میکنم از یکشنبه آینده 17 فروردین صف خرید خواهد شد. پیشنهاد من و با تصمیم خودتون شنبه در قیمتهای حداقلی (کف) خرید نمایید. (خوش بینم!) خودم اولین پله (اما خیلی کم!) رو در کف امروز خریدم.

 #رمپناشاید کمتر تحلیلی از تکنیکال این سهم دیده باشید.خطوط قرمز کانالهای معتبر این سهم است و اگر قیمت از کانالی خارج شود...
30/03/2014

#رمپنا
شاید کمتر تحلیلی از تکنیکال این سهم دیده باشید.
خطوط قرمز کانالهای معتبر این سهم است و اگر قیمت از کانالی خارج شود تا کانال بعدی ادامه مسیر خواهد داد. پس محدوده 780-800 کف سهم خواهد بود. البته فیبوناچی تا 760 نیز حمایت معتبر دارد.
معمولا در چنین وضعیتی و محدوده ای که ذکر کردم به دنبال حجم معامله هستیم. اگر این حجم از متوسط 15 روزه بالاتر رفت به سهم ورود میکنیم که این متوسط حجم معامله در مپنا بالاتر از 17 میلیون سهم باید باشد که احتمالا به زودی این اتفاق خواهد افتاد و پس از آن تارگت ابتدا 900 و سپس 1000 تومان دیده میشود.

Address

Mashhad

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when بورس و فرابورس posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to بورس و فرابورس:

Share