05/10/2013
اگر سیم کارتم سوخت و یا مفقود شد چه عملیاتی برای تعویض باید انجام دهم؟
فعلا دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در دفاتر به طور فراگیر فعالیت میکنند که به تفضیل شرح انها ذکر می شود:
همراه اول:
1- اگر سیم کارت دائمی همراه اول بود:
مالک خط به همراه اصل کارت ملی به یکی از دفاتر مراجعه می نمایند و درخواست قطع و یا تعویض سیم کارت سوخته و یا گم شده خودشون رو می دهند.
2- اگر سیم کارت اعتباری همراه اول بود:
در این نوع خط ها دو نوع مالکیت داریم که هر کدام از انها می توانند سیم کارت خود رو تعویض نمایند:
دسته اول:
کسانی که خط اعتباری به نام ان ها نمی باشد ولی سند خط اعتباری همراه اول دست ان ها هست، این دسته افراد با کارت ملی و اصل سند خط همراه اولشون به یکی از دفاتر مراجعه و درخواست خود را ارائه می دهند.
دسته دوم:
کسانی که خط اعتباری همراه اول به نام ان ها می باشد با اصل کارت ملی خود به یکی از دفاتر درخواست خودشون رو ارائه می دهند.
سیم کارت های ایرانسل:
برای تعویض سیم کارت های ایرانسل باید اصل کارت ملی مالک به همراه قاب سیم کارت ایرانسل که سیم کارت ایرانسل درون ان قرار داشت به یکی از دفاتر مراجعه و درخواست خودشون رو ارائه می دهند.
نکته: اگر قاب سیم کارت ایرانسل موجود نبود باید به یکی از مراکز اصلی ایرانسل مراجعه و درخواست خودشون رو ارائه نمایند.
امید است مطالب به کار اید...