22/11/2014
بیمه زندگی دقیقا چکاری میکنه؟
بیمه زندگی خطرات ” ازکار افتادگی و خونه نشینی ” ، ” بیماری های سخت و پرهزینه صعب العلاج ” ، ” فوت ” و هم چنین “خطر بی پولی ” رو پوشش می ده .
در یک جمله بیمه زندگی موانع رسیدن به آرزوها و اهداف هر آدمی رو تبدیل به فرصت می کنه.
همانطور که شما در خانه از امکاناتی نظیر برق، آب لوله کشی، گاز، تلفن و یا سایر امکانات رفاهی استفاده میکنید، بیمه زندگی نیز نیاز اولیه رفاهی هر انسانی به شمار می رود؛ برهمین اساس جالب است بدانید که یکی از شاخص های رفاه هر کشوری میزان توسعه یافتگی بیمه زندگی در آن کشور می باشد.
هر انسانی نیاز به یک پشتوانه ی مطمئن دارد که بتواند گام های زندگی اش را محکم و با خیالی آسوده بردارد، زمانی که وارد دانشگاه می شوید، زمانی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار میگیرید و زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده میگیرید، در واقع دارید گام به گام مسیر زندگیتان را طی می کنید، در این فراز و فرود ها شما نیاز به پشتوانه ای دارید که بتواند در صورت لزوم شما را به لحاظ مالی کاملا حمایت کند، و در آخر از دوران بازنشستگی خود لذت ببرید.
پوشش بازنشستگی ( 10 سال زودتر از تامین اجتماعی بازنشستگی رو تجربه کنید )
پوشش بیماری های خاص و صعب العلاج
پوشش کامل ازکار افتادگی
پوشش فوت عادی
پوشش فوت براثر حادثه
من بیمه زندگی رو می خوام،چقدر باید حق بیمه بپردازم؟
هر چقدر که دوست داری!
این یک پلن بیمه ای منعطفه ،هرچقدر بیشتر بپردازی ،از سقف بیشتری از پوشش ها و مزایا بهره مند میشی . شما با هر توان مالی می تونی بیمه زندگی داشته باشی. اما خوب پیشنها ما فقط 5 الی 10 درصد درآمد شما در ماهه.
من در سازمان تامین اجتماعی تحت پوشش هستم.این دو تداخلی ندارند؟آیا من هم می تونم بیمه زندگی داشته باشم؟
بله، حتی شما هم می تونی بیمه زندگی داشته باشی. داشتن تامین اجتماعی منعی بوجود نمیاره.اتفاقا خیلی هم خوبه که شما تامین اجتماعی داری، چون بیمه زندگی دقیقا اونجاهایی رو ساپورت میکنه ، که تامین اجتماعی جا می زنه یا کمک کافی نمی کنه. شما از بقیه جلوتری چون در حین بازنشستگی از 2 جا حقوق دریافت خواهی کرد.
http://www.samanardabil.ir/?p=356