13/04/2026
קניתם פעם מוצר זול שעלה לכם ביוקר? זה קורה גם בקרנות הפנסיה וההשתלמות שלכם
תארו לכם שני אנשים שקנו רכבים שונים:
🚗 אחד קנה רכב ב-50,000 ש"ח, אבל הוא מבלה כל שבוע במוסך.
🚙השני קנה רכב ב-70,000 ש"ח, ונוסע בשקט חמש שנים.
מי מבניהם עשה עסקה טובה יותר?
אותו דבר קורה ממש עכשיו בקרן ההשתלמות הפנסיה או בפוליסת החיסכון שלכם. למה הכוונה?
רבים מהלקוחות שמגיעים אלי מתגאים בזה שהם "ניצחו" את המערכת והשיגו דמי ניהול אפסיים. אבל הנה מה שהם לא בודקים:
בזמן שהם חסכו 0.1% בדמי הניהול (שמסתכם למאות שקלים בודדים בשנה), הם הפסידו 4% או אפילו 10% בתשואה (שזה יכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים!).
תסתכלו לדוגמא על הצילום מהתיק של הלקוח שלי :
נכון, חברת הפניקס גבתה דמי ניהול בסכום מצטבר (במקרה שלו) של כ-2,150 ש"ח בשנה, אבל בתמורה היא סיפקה ניהול השקעות מבריק שהניב ללקוח רווח של כ- 90,000 ש"ח בשנה!
במילים אחרות: כשאתם מרוויחים 90,000 ש"ח בשנה אחת, דמי הניהול הם כבר לא "הוצאה" – הם השקעה משתלמת שמאפשרת לכם לקבל את הניהול הכי טוב לכסף שלכם.
השורה התחתונה: ניהול חכם לא נמדד בסכום שולי שחסכתם, אלא בכמה כסף נשאר לכם ביד אחרי הכל.
מוזמנים לפנות אלינו לשיחה קצרה בה נבדוק אפשרות להגדיל ההון שלכם