08/08/2023
כל כמה ימים מה שנקרא בשיחות על הדרך שואלים אותי חבר'ה צעירים או ההורים שלהם:
תגיד גם לסיני צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?
ואני מבין את השאלה כי לכאורה זה קרוב אבל התשובה היא חד משמעית:
כן! צריך ביטוח נסיעות לחו"ל כי גם בסיני יכולים לקרא כל מיני ניסים ונפלאות שנצטרך להפעיל את הביטוח.
אל תשכחו, אתם מתרחקים מישראל ולא רק זה שאין קופ"ח או חדר מיון ישראלי גם ה 669 לא יבואו לחלץ אותכם בגלל קלקול קיבה, דריכה על קיפוד ים או תאונת צלילה.
הציבור הרחב שנכנס לסיני לא מודע לפעמים הרבות בהן ישראלים נדרשים לממש את הכיסוי הביטוחי וחבל לגלות בדיעבד שפוליסה קטנה של כמה דולרים ספורים יכלה לפתור בעיה גדולה.
שתפו את הפוסט עם אנשים שנוסעים לסיני יכול להיות שהם לא יודעים את זה.
וכן,
גם לירדן זה אותו הסיפור...
(בתמונה מעבר הגבול טאבה)