25/05/2022
חניה ותג נכה נועדו לאלו שבאמת זקוקים לכך.
- החניתם את הרכב עם תג נכה ואינכם בעל התג או המלווה?
- מסרתם את תג הנכה שלכם למי שאינו נכה או מלווה?
- החניתם בחניית נכים ללא התג?
אתם עלולים לקבל קנס של עד 14,000 ש"ח.
מעבר לקנס הכספי, אם אי פעם חשבתם לעשות שימוש לרעה בתג הנכה, חישבו על אלו שיפגעו מכך.
בואו נשמור על חניית הנכים🙏🏻