הפורום לקידום השייט

הפורום לקידום השייט הפורום לקידום השייט הינו עמותה שמטרתה פיתוח וקידום השייט בישראל.

ברוכים הבאים לעמוד הפייסבוק של הפורום לקידום השייט.
בעמוד זה תקבלו עדכונים שוטפים בנושאי הרצאות וסדנאות שייט מקצועיות, תחרויות מקצועיות לקטגוריות מקצועיות ועממיות, אליפות ישראל ביאכטות, משטים עממים לאורך חופי ישראל, פעילויות בי"ל ועוד הפתעות.
נשמח אם תעשו לייק לעמוד ותפיצו אותו בקרב חבריכם.
נתראה בים!

08/06/2026
לקראת המשט המסורתי בסוכות לקפריסין ביקרתי במרינות שאנו מתכננים לבקר. לרנקה , איה נאפה ובעתיד פרלימני. בתמונה עם מנהל המר...
27/05/2026

לקראת המשט המסורתי בסוכות לקפריסין ביקרתי במרינות שאנו מתכננים לבקר. לרנקה , איה נאפה ובעתיד פרלימני. בתמונה עם מנהל המרינה פבלוס ואחראי הבטחון מריוס .
מנהלי המרינות קיבלו אותי בשמחה והבטיחו לסייע במקסימום מקומות עגינה שיהיה ניתן, אני מכוון ל 40 סירות,
בסקירת האירועים והמצב הכללי , 2 מנהלי המרינות אישרו שאין הוראה "מלמעלה" לסרב לסירות עם דגל ישראל להכנס למרינה והם עצמם מקבלים כל סירה , מכל סוג ודגל על בסיס מקום פנוי.
המשט המסורתי לקפריסין בערב סוכות יהיה בתמיכת שגרירות קפריסין ומשרד התיירות הקפריסאי ונזכה לאירוח כיד המלך בכל מרינה שנגיע. יש למה לצפות ! עוד פרטים בהמשך

סיימתנו סופית את ליגת החורף של הפורום לקידום השיט. הליגה התפצלה לנו לשני סיבובים בגלל הטילים מאירן וזה נתן לנו את האפשרו...
13/05/2026

סיימתנו סופית את ליגת החורף של הפורום לקידום השיט. הליגה התפצלה לנו לשני סיבובים בגלל הטילים מאירן וזה נתן לנו את האפשרות לחלק פעמיים גביעים למנצחים.
אתמול זה היה במועדון השייטים במרינה הרצליה, התחלנו בהרצאה של מיכל ארבל וגל, צוות החוף של דניאל פינסקי , על איך נולד הרעיון של השתתפות בתחרות השיט GGR וההכנות של דניאל. המשכנו בחלוקת גביעים ותודות לעושים במלאכה.
אורי בדיחי – קברניט
עופר איסרוב – יו"ר ועדת ערעורים ועזרה בהנחת מצופים
אלכס דורפמן – הנחת מסלולים
פאבל שצמן – הנחת מצופים
מיכאל ליבנר – תעודות ORC וחישוב תוצאות
מרינה הרצליה – מנהל המרינה עירא
החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה - חגית
מרינה אשקלון – מנהל המרינה גדי

ביום שישי אביבי במיוחד, יצא לדרך משט מרשים של 29 סירות ומעל 200 שייטים לכיוון מרינה אשקלון. הצי נחלק בין מתחרים בליגת הח...
02/05/2026

ביום שישי אביבי במיוחד, יצא לדרך משט מרשים של 29 סירות ומעל 200 שייטים לכיוון מרינה אשקלון. הצי נחלק בין מתחרים בליגת החורף לבין שייטים במשט עממי, אך כולם נהנו מרוח חופשית וים פתוח.

עם הגעתנו בשעות אחר הצהריים, קיבלו את פנינו מנהל המרינה, גדי, וצוותו המיומן. הם ניהלו את העגינה במקצועיות ובשקט מופתי, סירה אחר סירה. הערב נפתח באירוח מפנק בפאב ה-BEER STORE הסמוך לרציפים, והמשיך בארוחת ערב חגיגית ומגבשת לכל המשתתפים.

בוקר שבת נפתח בהתארגנות מהירה ליציאה, כשכולנו מצטופפים סביב סירת השיפוט בהמתנה לאות הזינוק מקברניט התחרות, עופר איסרוב. לאחר כמה שעות של רוח קלה, נכנסה צפונית חזקה שהפכה את ההפלגה למאתגרת וקשוחה – אבל כפי שהוכחנו, השייטים שלנו חזקים יותר מכל רוח.

תודה ענקית בשם כל קהילת השייטים לגדי שפריצר מנהל המרינה וצוותו על קבלת הפנים החמה והאירוח המקצועי!.

תחרות השלמה של ליגת החורף ןמשט לאשקלון יצא הבוקר. 29 סירות ויותר מ200 שייטים יתכנסו לארוחת ערב משותפת במרינה אשקלון. אנח...
01/05/2026

תחרות השלמה של ליגת החורף ןמשט לאשקלון יצא הבוקר. 29 סירות ויותר מ200 שייטים יתכנסו לארוחת ערב משותפת במרינה אשקלון. אנחנו אומרים תודה למנהל המרינה גדי על שיתוף הפעולה והאירוח.

הודעה על תחרות – המשט ה - 26 לזכר צוללני אח"' דקרלפרטים והרשמה -
30/04/2026

הודעה על תחרות – המשט ה - 26 לזכר צוללני אח"' דקר
לפרטים והרשמה -

משט עצמאות הסתיים בהצלחה ואנחנו עם הפנים לסופ"ש אשקלון 01-02 במאי. מרינה אשקלון מארחת את שייטי הפורום  לקידום השיט.  משט...
23/04/2026

משט עצמאות הסתיים בהצלחה ואנחנו עם הפנים לסופ"ש אשקלון 01-02 במאי.
מרינה אשקלון מארחת את שייטי הפורום לקידום השיט. משט אחרון של ליגת החורף ומשט עממי ייצא לדרך ביום שישי 1 במאי , הזינוק מול מרינה תל אביב בשעה 11:00.
ברז הבירה יחכה לבאי התחרות והמשט ובערב נסב כולנו לארוחת ערב מול משרדי המרינה.
כל הרשומים לליגת החורף שהחלה בינואר לא צריכים להרשם שוב. מתווספים חדשים לסירות צריכים להרשם לשיוט בודד באתר הפורום לקידום השיט. https://shorturl.at/DAJi5
ההרשמה פתוחה עד יום שלישי , עלות 150 ₪ לכל איש צוות לכיסוי עלויות .
https://shorturl.at/QMH0b

מיני חנות הפורום לקידום השיט כוללת סליקה ואבטחה על ידי חנות וירטואלית טרנזילה.

22/04/2026

חוגגים עצמאות בלב ים! 🇮🇱⛵
​הפורום לקידום השיט קיים היום את משט יום העצמאות המסורתי, וזה היה פשוט מרהיב. כ-100 סירות מפרש ויאכטות יצאו מהרצליה בסדר מופתי, צובעות את הכחול של הים בלבן של חג.
​שיאו של המשט היה המפגש המרגש עם שתי ספינות של חיל הים שהצטרפו אלינו. לוחמי החיל בירכו את המשתתפים בקשר, וקומודור המשט, איזי סוויסה, השיב להם ברכה חמה בשם כל קהילת השייטים בישראל.
תודה גדולה לשותפים שלנו לדרך, מרינה הרצליה בראשות המנהל עירא ליף, לחגית ורוני מהחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה למנכ"לית רונית עובדיה וסגנית ראש העיר דנה אורן ינאי.
​גאים להמשיך את המסורת ולהניף את הדגל בים!
חג עצמאות שמח! ⚓✨

Address

Tell Abib

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when הפורום לקידום השייט posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to הפורום לקידום השייט:

Share