ביטוח בגובה העיניים

ביטוח בגובה העיניים רוצה לשאול משהו על ביטוח או חסכון ולקבל תשובה "בגובה הע?

03/04/2022

"אני צריכה את עזרתך דחוף"
כך התחילה לפני כמה דקות שיחה לא שיגרתית שלי עם ב'.

ב' מבוטחת שלי כבר הרבה שנים בביטוח מנהלים,
וכבר סייעתי לה בעבר בכמה דברים, אבל מעולם היא לא הגדירה משהו כ"דחוף".

"אשתדל מאוד, במה הענין?" שאלתי.

מתברר, שמוקדן דיבר עם ב' אתמול,
היציע לה "איתור כספים" ב"הר הביטוח" וב"הר הכסף"
והבוקר היא קיבלה מ"מגדל" הודעת SMS לגבי פדיון שהיא כביכול ביקשה!

לכן היא נלחצה, שאולי אותו מוקדן מנסה לחבל גם בביטוח המנהלים שיש לה אצלי בחברה אחרת כבר שנים רבות, ובו יש לה צבירה גדולה פי כמה 😒

היא ניסתה להשיג את המוקדן או הסוכנות שהוא אמר לה שהוא עובד בה,אך ללא הועיל. במספרי הטלפון שהיו לה בשיחות הנכנסות אין כל מענה !
דבר שרק הגביר את החרדה שלה, שמישהו ניצל לרעה את המידע שהיא מסרה לו (מס' ת.ז שלה, ת. לידה, תאריך הנפקה של התעודה ועוד).
ההתרשמות שלי היא שהודעת ה SMS שהיא קיבלה מ"מגדל" היא הודעה אוטומטית, אבל שגויה;
בכל מקרה יידעתי בסיפור את חברת הביטוח של ביטוח המנהלים, כדי לסכל כל נסיון, אם היה, לחבל בזכויות של ב'.

מה המסר שלי עבורך ⁉

🤍 אין לך צורך שמוקדן יבצע עבורך "איתור כספים" לא ב"הר הכסף" ולא ב"הר הביטוח".
אלה לא הרי האוורסט, אלה אתרים של האוצר, שכל אחד ואחת יכול להיכנס אליהם ללא עזרה, ולקבל תוך רגע פירוט של כל הביטוחים ושל כל הגופים שבהם יש לו חסכון פנסיוני.

🤍 כשמוקדן מתקשר להציע לך משהו - בין אם זה בתשלום ובמיוחד אם זה ללא תשלום -
הוא עושה את זה כי זה אינטרס שלו, או של מי שמעסיק אותו, לפני (!) שזה אינטרס שלך ❗
זה נכון אם הוא מציע לך הלוואה, או לפרסם אצלו, ובוודאי אם הוא מציע לך לבדוק את הזכויות שלך !

🤍 יש לך כבר סוכן או סוכנת ביטוח כנראה.
אז או שיש לך אמון בהם, ולכן כדאי לך לבקש מהם לבדוק עבורך;
ואם אין לך אמון מלא בהם, כדאי לך למצוא מישהו שכן תוכל.י לסמוך עליו !

עונת הנסיעות כבר כאן ❗️  - כדאי לרכוש את הביטוח, כבר כאשר רוכשים את כרטיסי הטיסה/ חבילת הנופש, למקרה של - חלילה - ביטול ...
12/06/2019

עונת הנסיעות כבר כאן ❗️
- כדאי לרכוש את הביטוח, כבר כאשר רוכשים את כרטיסי הטיסה/ חבילת הנופש, למקרה של - חלילה - ביטול עקב בעיה רפואית

- עדיף לרכוש את הביטוח באמצעות סוכן ביטוח, שיעמוד לצידך ויילחם עבורך במקרה הצורך עם חברת הביטוח❗️

- יש פוליסה חדשה יחסית, של "ביטול מכל סיבה שהיא ביוזמת המבוטח";
מומלץ לרכוש אותה במיוחד בנסיעות יקרות

אני כאן לכל שאלה/ עצה

דורית לוז
054-4-644144 📞

05/05/2019

אני נשאלת לעיתים קרובות על  . ההחזר החודשי למשכנתה הוא מהסעיפים הכבדים ביותר בכל בית, ואני מניחה, שגם אצלך זה כך.הבשורות...
10/04/2019

אני נשאלת לעיתים קרובות על .

ההחזר החודשי למשכנתה הוא מהסעיפים הכבדים ביותר בכל בית, ואני מניחה, שגם אצלך זה כך.

הבשורות הטובות הן, שמגיע לך החזר מס של 25% מסך התשלומים השנתי שלך לסעיף זה!
זה אומר, שמס הכנסה נותן לך "סוכריה" נהדרת של מאות, ועד כמעט 2,000 ₪ בשנה, וזאת מכח ס' 45א לפקודת מס הכנסה.

עצמאים מודעים לכך, כי הם מגישים מדי שנה דוח שנתי למס הכנסה.

איך שכירים יכולים לקבל את ההחזר?
לצורך כך עליך להגיש למס הכנסה "דוח שנתי" – ולבקש באמצעותו "תיאום מס".
הדוח מפרט את כל הכנסותייך באותה שנת מס וגם את ההוצאות שלך, שמקנות לך הטבת מס.

לדו"ח מצרפים את אישור המס, שכלול בדוח השנתי שקיבלת מחברת הביטוח שלך (הדוחות השנתיים נשלחים ממש בימים אלה ❗️);

אם לא שמרת את הדוח השנתי, ניתן לקבל אותו בשיחה קצרה למוקד של חברת הביטוח

איך שכירים מגישים דוח שנתי?
באמצעות רו"ח, יועץ מס, או משרד של "החזרי מס לשכירים"
ניתן גם לחסוך את שכ"ט של הנ"ל, אם פונים ישירות לפקיד שומה, הוא לא נושך :-)
ברב הלשכות יש מי שידריך אותך במילוי הטופס הרלוונטי.

בקישור הזה יש מדריך מפורט למילוי הדוח.
https://taxes.gov.il/IncomeTax/Pages/IncomeTaxGuides/IncomeTaxGuideHehzerMas.aspx

למה כדאי לך לטרוח?
1. כאמור, החזרי המס על תשלומי משכנתה הם "סוכריה" נחמדה מאוד.
2. בהזדמנות זו אולי תתגלינה לך "סוכריות" נוספות של החזרי מס, כגון, אם בחלק מהשנה לא עבדת

בקישור הזה יש סימולטור שבו ניתן לבדוק, מה החזר המס שמגיע לך.
https://www.misim.gov.il/simulatormas/DochSchirim17.aspx

3. באותו סימולטור ניתן לבדוק את הזכאות גם לגבי שנות מס קודמות (❗️❗️❗️)
כי ניתן לבקש החזר מס בגין שש שנות מס קודמות ( מ 2012) !!!.

זה אומר, שהטירחה שלך אולי תתגמל אותך בהחזר מס רב מאוד!

אם אהבת את המידע כאן, אשמח מאוד, שנהיה חברים.

הפרופיל שלי נקרא "דורית לוז" וגם "dorit luz"', כדי שיהיה לך קל למצוא אותי :-)

https://www.facebook.com/dorit.luz

 ?הבשורות הטובות הן, שמס רכוש נותן מענה מצוין במקרה של נזק למבנה עצמו.שמאים מטעם המדינה מגיעים במהירות לבית שניזוק, ומתא...
25/03/2019

?

הבשורות הטובות הן, שמס רכוש נותן מענה מצוין במקרה של נזק למבנה עצמו.
שמאים מטעם המדינה מגיעים במהירות לבית שניזוק,
ומתאמים הגעה של בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים לטפל במהירות בנזק במלואו ❗️

גם נזק לרכב מכוסה הטב.

הבשורות הפחות טובות הן, שלגבי נזק לתכולה - התקרה של מס רכוש נמוכה להפליא - כ 50 אלף ₪ בלבד ליחיד, וכ 85 אלף ₪ לזוג.

רק לשם המחשה, אני (ד.ל) גרה לבדי, בצניעות יחסית (לדוגמה, יש לי טלויזיה רק בסלון), והתכולה שלי היא כ 125 אלף !

מה ניתן לעשות?
1️⃣. לאחרונה החלו כל חברות הביטוח להציע גם כיסוי לנזקי טרור לתכולה.
אז אם יש לך פוליסת ביטוח לדירה, יש לך אפשרות להוסיף את הכיסוי - גם במהלך תקופת הביטוח.
הפרמיה משתנה מחברה לחברה, אבל היא כ 150 ₪ עבור 100,000 ₪ תכולה.

2️⃣ אם אין לך פוליסת דירה, באופן תאורטי, ניתן לרכוש דרך מס רכוש הרחבה של סכום הביטוח הנ"ל, זה נקרא "ביטוח רשות".
עלותו כפולה - 300 ₪ לכל 100,000 ₪ תכולה נוספת.

מדוע כתבתי, שזה רק תאורטי?
כי בעבר לא ניתן היה למצוא בשום מקום באתר של מס רכוש איפה ואיך מבצעים את רכישת ההרחבה הזאת.

היום אמנם יש באתר קישור, אבל מהטלפון אין כל אפשרות להיכנס אליו,
וגם מהמחשב - הדף אינו נטען (אולי עקב העומס היום לאחר נפילת הטיל במושב "משמרת" - אני מבטיחה לנסות שוב בעוד כמה שעות, ולעדכן את הפוסט)

11/03/2019

לצערנו, חברות הביטוח ממהרות וגם מַרבּות לדחות תביעות בתואנות שווא; לעיתים הטענות כל כך מגוחכות, שזה פשוט מקומם :-(

חברות ביטוח רבות נוקטות "שיטת מצליח", ואין פלא בכך, כי בהרבה מקרים זה אכן מצליח להן !
למבוטח אין כח ואנרגיה לנהל נגדן תביעה בבית משפט, כדי לקבל את המגיע לו.

סעיף 28 א לחוק חוזה הביטוח נותן לביהמ"ש אפשרות להטיל על חברת ביטוח שנוהגת כך ריבית עונשית, וזאת כדי להרתיע את חברות הביטוח משיהוי שאינו מוצדק, שלא לדבר על דחיית תביעה בתואנות שווא.

במשך עשרות שנים הריבית העונשית היתה עד 16% בשנה (פי ארבעה מהריבית הרגילה) וגם אותה פסקו בתימ"ש רק לעיתים רחוקות, ובכך הם נתנו, לדעתי, לחברות הביטוח מוטיבציה להמשיך לדחות תביעות !

לפני שנתיים תוקן הסעיף, כדי להגדיל את ההגנה על המבוטחים, ומאז השופט יכול לחייב את חברת הביטוח בריבית עונשית של עד 80% לשנה (פי עשרים מהריבית הרגילה!). זו כבר סנקציה חריפה, הלא כן?

אבל חלפו כבר שנתיים, ועד כה לא ראיתי ולו פס"ד אחד שבו נפסקה הריבית העונשית המירבית, או אפילו הריבית העונשית הקודמת.

יש אימרה, ש"הכלבים נובחים, אבל השיירה עוברת".
על משקל זה:
כנסת ישראל אמנם נבחה, אבל דחיית התביעות נמשכת.

חבל מאוד, ששופטי ישראל לא משתמשים בסנקציה שניתנה להם, כדי להרתיע חברות ביטוח מהתחמקות לא ראויה.

"כל שנעשה רחמן על האכזרים, לסוף נעשה אכזר על רחמנים" (ר' אלעזר)

לקוח שלנו בביטוח דירה ביקש מהבת של השכנים לעשות בייבי סיטר לילדיו.זו היתה הפעם הראשונה שהיא הועסקה על ידו.איתרע מזלה של ...
23/01/2019

לקוח שלנו בביטוח דירה ביקש מהבת של השכנים לעשות בייבי סיטר לילדיו.

זו היתה הפעם הראשונה שהיא הועסקה על ידו.

איתרע מזלה של הנערה, והיא החליקה על שקית ניילון שהיתה על מדרגות הבית.
הנערה נפצעה קשה, ואף נותרה לה נכות לצמיתות :-(

תבענו את חברת הביטוח שמבטחת את הדירה, במסגרת ביטוח צד ג' שכלול בפוליסה, וחברת הביטוח מיהרה לדחות את התביעה בטענה, שהיה על ה"מעסיק" לשלם בגין השמרטפית דמי ביטוח לאומי.

האמנם ❓
האמנם כשאנחנו חושבים על שמטרפית לצאצאינו החמודים,
אכן מדובר ב"עובדת" וב"מעסיק" ❓❓

תחושת הבטן היא שלא, אבל מה חושב על כך המוסד לביטוח לאומי ❓

עפ"י האתר של ביטוח לאומי - ו"חפרנו" בו לא מעט, 3 סוכנים, עד שעלה בידינו למצוא מידע על כך... - התשובה המפתיעה היא כן ❗️

אם מדובר בהעסקה חוזרת, של יותר משבע פעמים, אכן יש לשלם דמי ביטוח לאומי בגין השמרטפית.

במקרה דנן, מכיוון שזו היתה העָסָקה ראשונה, עדיין לא חלה על ה"מעסיק" חובת תשלום לביטוח לאומי, ולכן חברת הביטוח תיאלץ לשלם פיצויים לתובעת, אם בימ"ש יפסוק, שהיתה כאן רשלנות של בעלי הבית.

אבל מה במקרים אחרים של שמרטפית ❓
הרי במרבית המקרים, בהנחה שאנחנו והילדים היינו שבעי רצון ממנה, נזמין אותה שוב ושוב !

בעבר הרחוק, בטוח לאומי איפשר לדווח על "עוזרת בית", מבלי לנקוב בפרטיה;
לצערנו, מזה כמה שנים שהדיווח על עוזרת הוא שֵמי, דבר שמעורר קושי גדול למצוא עוזרת בית ישראלית, שתסכים שידווחו עליה לביטוח לאומי.

אז כעת נוסף להורים לילדים צעירים "כאב ראש" נוסף - לשלם דמי ביטוח לאומי עבור השמרטפית או להקפיד להעסיק אותה לכל היותר 6 פעמים...

כך או כך, נראה, שזו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה ❗️

קיבלתי פרסומת, שמבטיחה "החזר של מאות ₪ מדי חודש" על הפרמיה לביטוח הבריאות.הסקרנות המקצועית שלי (דורית לוז) ניעורה, כמובן...
30/12/2018

קיבלתי פרסומת, שמבטיחה "החזר של מאות ₪ מדי חודש" על הפרמיה לביטוח הבריאות.

הסקרנות המקצועית שלי (דורית לוז) ניעורה, כמובן, ולחצתי על הקישור.
זה מה שהיה כתוב שם, וזה קומם אותי 🤨
ה"לב" של מרבית ביטוחי הבריאות הוא פרק הניתוחים, והתנאים של הפרק הזה בפוליסות החדשות נחותים לעומת פרק הניתוחים בפוליסות הישנות.

מצד שני, הכיסוי החדש לתרופות, שבעיני הוא מהכיסויים החשובים ביותר בפוליסה, מקיף פי כמה מאשר הכיסוי הישן, שאולי יש לך.

אם עשית את הפוליסה שלך לפני כמה שנים, היא כנראה מצוינת ‼️ ומה שחשוב זה להוסיף לה את הכיסוי העדכני לתרופות.

אז מה ההמלצה שלי ❓
1️⃣ אל תתפתו ל"חסכון" בפרמיה וליועצים שחמדנותם ורצונם למכור לכם פוליסה חדשה גורמת להם להציע לכם עצות אחיתופל !
2️⃣ וודאו עם הסוכן שלכם או עם חברת הביטוח, שהכיסוי שיש לכם לתרופות הוא המקיף והעדכני ביותר שיש היום, ואם נחוץ, הוסיפו* אותו לפוליסה שלכם ❗️

* הוסיפו, אל תחליפו את הישן, כי אולי הוא מכסה אתכם למשהו שהחדש דווקא לא יכסה ...

אחת השאלות שאני (ד.ל) נשאלת בהרצאות לעיתים קרובות לגבי רעידת אדמה היא:   ?כשהייתי ילדה, היינו מוקסמים, שניתן ליצור בעברי...
23/12/2018

אחת השאלות שאני (ד.ל) נשאלת בהרצאות לעיתים קרובות לגבי רעידת אדמה היא:

?

כשהייתי ילדה, היינו מוקסמים, שניתן ליצור בעברית משפט, שמורכב מאותה מילה, גם אם אין הוא הגיוני, רק נשמע נכון תחבירית.

לדוגמה: שומר שומר שומר; ילדה ילדה ילדה; דג דג דג;

רק כשהגעתי לקורס על ביטוח בגיל 30, גיליתי משפט נוסף והוא "מבטח מבטח מבטח";
בשפה ביטוחית זה נקרא "ביטוח משנה"

זה אומר שלכל חברת ביטוח ישראלית יש הסכם עם חברת ביטוח אחת לפחות (בד"כ אירופית), לפיו היא מעבירה אליה את מירב הסיכון וגם את מרבית הפרמיה.
יש חברות ידועות, שששמן מעיד עליהן, שהן עוסקות בביטוח משנה בלבד.

ביטוח המשנה שומר בעצם על היציבות של כל חברה ישראלית,
והוא גם עולה יפה עם העקרון הביטוחי של "פיזור הנזק".

אז טוב לדעת, שב"מבחן הלחץ" הזה תעמודנה כל החברות האירופאיות הגדולות.

דברו איתי ואתאים לכם את הביטוח הרפואי שמתאים לתקציבכםדורית לוז054-4-644144 ☎️
20/12/2018

דברו איתי ואתאים לכם את הביטוח הרפואי שמתאים לתקציבכם

דורית לוז
054-4-644144 ☎️

דברו איתי ואדאג לכם
19/12/2018

דברו איתי ואדאג לכם

Address

סנפיר 9
Tel Aviv

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Telephone

+97236302152

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ביטוח בגובה העיניים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share