03/04/2022
"אני צריכה את עזרתך דחוף"
כך התחילה לפני כמה דקות שיחה לא שיגרתית שלי עם ב'.
ב' מבוטחת שלי כבר הרבה שנים בביטוח מנהלים,
וכבר סייעתי לה בעבר בכמה דברים, אבל מעולם היא לא הגדירה משהו כ"דחוף".
"אשתדל מאוד, במה הענין?" שאלתי.
מתברר, שמוקדן דיבר עם ב' אתמול,
היציע לה "איתור כספים" ב"הר הביטוח" וב"הר הכסף"
והבוקר היא קיבלה מ"מגדל" הודעת SMS לגבי פדיון שהיא כביכול ביקשה!
לכן היא נלחצה, שאולי אותו מוקדן מנסה לחבל גם בביטוח המנהלים שיש לה אצלי בחברה אחרת כבר שנים רבות, ובו יש לה צבירה גדולה פי כמה 😒
היא ניסתה להשיג את המוקדן או הסוכנות שהוא אמר לה שהוא עובד בה,אך ללא הועיל. במספרי הטלפון שהיו לה בשיחות הנכנסות אין כל מענה !
דבר שרק הגביר את החרדה שלה, שמישהו ניצל לרעה את המידע שהיא מסרה לו (מס' ת.ז שלה, ת. לידה, תאריך הנפקה של התעודה ועוד).
ההתרשמות שלי היא שהודעת ה SMS שהיא קיבלה מ"מגדל" היא הודעה אוטומטית, אבל שגויה;
בכל מקרה יידעתי בסיפור את חברת הביטוח של ביטוח המנהלים, כדי לסכל כל נסיון, אם היה, לחבל בזכויות של ב'.
מה המסר שלי עבורך ⁉
🤍 אין לך צורך שמוקדן יבצע עבורך "איתור כספים" לא ב"הר הכסף" ולא ב"הר הביטוח".
אלה לא הרי האוורסט, אלה אתרים של האוצר, שכל אחד ואחת יכול להיכנס אליהם ללא עזרה, ולקבל תוך רגע פירוט של כל הביטוחים ושל כל הגופים שבהם יש לו חסכון פנסיוני.
🤍 כשמוקדן מתקשר להציע לך משהו - בין אם זה בתשלום ובמיוחד אם זה ללא תשלום -
הוא עושה את זה כי זה אינטרס שלו, או של מי שמעסיק אותו, לפני (!) שזה אינטרס שלך ❗
זה נכון אם הוא מציע לך הלוואה, או לפרסם אצלו, ובוודאי אם הוא מציע לך לבדוק את הזכויות שלך !
🤍 יש לך כבר סוכן או סוכנת ביטוח כנראה.
אז או שיש לך אמון בהם, ולכן כדאי לך לבקש מהם לבדוק עבורך;
ואם אין לך אמון מלא בהם, כדאי לך למצוא מישהו שכן תוכל.י לסמוך עליו !