19/01/2026
חברת הביטוח לא פתחה תביעה.
הוואטסאפ כן - והפיצוי עמד על 162,800 ₪.
לפני כשנה פנה אליי זוג מרמת השרון.
נזקי מים חמורים בדירת גן, שיפוץ שהתחיל מתוך לחץ , אבל תביעה? אין.
המוקדנית סירבה לשלוח איש מקצוע, לא מפקח, לא שרברב,
ובפועל חברת הביטוח לא פתחה אפילו תיק.
מה כן היה?
התכתבויות. וואטסאפ.
בלי זה - לא היה מה להוכיח.
בפגישה הראשונה הוצגו בפניי כל ההודעות, כל ניסיונות הפנייה וכל הסירובים.
משם התחלתי: איסוף מסמכים, תיעוד מדויק וכל חיזוק אפשרי.
רק לאחר שהוגשה תביעה לבית המשפט,
חברת הביטוח נאלצה לפתוח לראשונה את התיק.
לאחר שמונה מומחה מטעם בית המשפט ונבחנו כל הראיות,
נקבע בפסק הדין: 162,800 ₪ פיצוי.
וזה לאחר שהמקרה התחיל מ־0 מוחלט.
זה הכוח של תיעוד.
זה הכוח של וואטסאפ.
וזה מה שקורה כשמבוטחים לא נשארים לבד מול המערכת.
שלמה שחר – שמאי רכוש
בסיוע משפטי של עו״ד קובי ליבוביץ׳