18/04/2020
**סיפור השבוע**
היה זה לפני 4 שנים,
היא החזיקה דירה להשקעה בנווה שאנן בחיפה,
סיפרה לי שהיא מחזיקה את הדירה הזו כבר שנים רבות,
והיא מניבה לה הכנסה של 2,300ש"ח בחודש.
אבל כבר אין לה סבלנות לטפל בה לבד,
ולהתעסק עם הדיירים ולעשות תיקונים כל כמה זמן.
עשינו מחקר קטן עבורה וגילינו שהדירה שווה סביב 700,000 ש"ח.
הסברתי לה שבסכום הזה אפשר לרכוש
שני נכסים טובים בארה"ב
ולהכפיל את ההכנסה החודשית שלה באופן די פשוט.
ואפילו לא תצטרך להתעסק עם דיירים
כי חברת הניהול שלנו תעשה את העבודה עבורה.
וכך היה, היא התלהבה ללכת איתי יד ביד 👏
לא עבר זמן רב,
עזרנו לה למכור את הדירה בנווה שאנן,
ורכשנו במקומה 2 נכסים בג'קסונוויל, פלורידה.
כל נכס עלה סביב 90,000$ ברוטו (כולל כל העלויות הנלוות).
נכס אחד הושכר ב$1,125
השני ב$1,350 (היום כבר עלה ל$1,415)
סה"כ נטו משני הנכסים ביחד (לאחר הוצאות תחזוקה, ניהול, ארנונה וכו)
היא הכניסה $1,608 בממוצע שהם 5,630ש"ח
(ממוצע פחות או יותר לפי $1 = 3.5שח).
הכל טוב ויפה עד פה (היא יותר מהכפילה את הכנסתה החודשית) ✌
אך מה שיותר מעניין זה ההמשך… 👇
לפני כחצי שנה בערך,
התפנה דייר בנכס הראשון (לאחר 3 שנים רצופות של שכירות).
פניתי אליה וייעצתי לה שזו יכולה להיות הזדמנות נהדרת
לנסות למכור את הנכס ולממש ברווח,
ראיתי שמחירי הנדל"ן באזור עלו מאוד ב3 שנים האחרונות,
וכשרוצים למכור במחירי ריטייל לשוק המקומי,
מומלץ שהנכס יהיה ריק מדיירים
ואף כדאי לעשות שיפוץ קוסמטי
על מנת שיימכר בערכו המקסימלי.
כך עשינו! 🐱🏍
לא עבר זמן רב (שוב), והנכס נכנס לחוזה במחיר $149,500 🙌
40% רווח רק מהמכירה ב3 שנים! לא כולל התשואה משכירות של קרוב ל10% שנתי...
המעניין הוא שהנכס נסגר בתחילת מרץ 2020,
ממש לפני שהתחיל משבר הקורונה,
וכעת יש לה כסף פנוי שממתין להזדמנות הטובה הבאה,
שתגיע בקרוב מאוד בעקבות המשבר!
איזה מזל!
או שכל… תלוי איך בוחרים להסתכל על זה :)
מה אתכם??
יושבים וממתינים להזדמנות הבאה?
מי שלא פועל, לא מרוויח!
חלון ההזדמנויות בקרוב יפתח שוב למי שחיכה על הגדר…
Hold your cash tight! Prepare to use it wisely soon!
*המספרים אמתיים לגמרי, מעוגלים וכלליים למען הסיפור.