Tripinsur - ביטוח נסיעות - אסף הוכמן

Tripinsur - ביטוח נסיעות - אסף הוכמן מענה חירום 24/7 בטלפון
0549197667
אסף הוכמן-טריפ אנשור
מעל 20 שנות נסיון בתרמילאות
מומחים בעולם שלישי מומחה לרפואה פרטית וביטוח רפואי לתרמילאים בעולם שלישי

חושבים לרכב על אופנוע בהודו ❓❓הנה כמה טיפים וכל מה שצריך לדעת על ביטוח, מאחד שהוא גם מטייל בעצמו ,גם רכב על אופנוע בהודו...
12/02/2026

חושבים לרכב על אופנוע בהודו ❓❓

הנה כמה טיפים וכל מה שצריך לדעת על ביטוח,
מאחד שהוא גם מטייל בעצמו ,גם רכב על אופנוע בהודו וגם סוכן ביטוח😎

🚳 רכיבה בהודו (ובמזרח בכלל) זה ממש לא כמו בעולם המערבי

❗ חוק מספר אחד - החזק והגדול שולט ❗
אם בצומת יש משאית מצד אחד ואופנוע מנגד-למשאית תהיה זכות הקדימה.
זה לא חוק רישמי-זה חוק הכביש

רוכבי האופנוע הם בעצם בתחתית הרשימה בכביש
-אל תריבו על זכות קדימה.גם לא עם מכוניות.סעו בזהירות ייתרה.

❗ הצופר הוא אביזר חיוני ביותר ❗
לא רואים אתכם,בעיקר משאיות.
כשאתם יוצאים לעקיפה,צפצפו בלי בושה.זה מקובל.
ברגע שהנהג לפניכם יראה אתכם,לרוב הוא יסמן לכם עם הוינקר אם אפשר לעקוף

צריך רשיון נהיגה בשביל לשכור אופנוע בהודו ❓
-לא.אבל מאוד כדאי שיהיה.

😎 ועכשיו ביטוח 😎

הרשיון נהיגה הישראלי מהפלסטיק לרוב יספק את מי שישכיר לכם אופנוע אבל חשוב שתדעו,
❗זה לא אומר שאתם באמת מורשים לרכב.❗

מבחינת הביטוח שלכם,
אתם ורק אתם מכוסים ורק במידה ויש לכם רשיון נהיגה ישראלי 🇮🇱🇮🇱בתוקף שתואם לכלי והנפח שאתם רוכבים עליו.
אם עשיתם או מתכננים לעשות רשיון בהודו או תאילנד-זה לא יתפוס❗ חייב רשיון ישראלי🇮🇱
🚳🚳
אם יש לכם רשיון A2 ,זה אומר שמותר לכם לרכב גג עד 125 סמק.
מעל זה לא תהיו מכוסים במקרה של תאונה.

❓❓
האם צריך להוסיף כיסוי מיוחד לאופנוע? האם צריך אתגרי לאופנוע?
-לא
הביטוח הבסיסי יכסה אתכם במקרה תאונה ובמידה ויש לכם רשיון תואם

❓❓
האם הביטוח מכסה גם נזקים לאופנוע או אם פגעתי במישהו?
-לא.
הביטוח הוא ביטוח רפואי ויכסה רק פגיעות גופניות שלכם.

❓❓
מה עושים בנוגע לביטוח אם פגעתי באנשים אחרים?
-זה חשוב מאוד.אתם חייבים לבדוק שלכלי שאתם שוכרים יש ביטוח צד ג' כי הביטוח שלכם לא יכסה כאלו דברים.
אם אתם קונים אופנוע,אתם אמורים לקבל את ניירות הביטוח המקומי שלו ולדאוג לחדש/להאריך

❓❓
אם מישהו הרכיב אותי ועשינו תאונה?
-חשוב שלנהג יהיה רשיון נהיגה תואם.
👈הביטוח יחפש/יבקש את זה.👉
כמובן שאם זה היה מקומי שנהג הם לא יבקשו רשיון שלו,אבל כן יבקשו דוח תאונה או דוח מבית החולים ששם יהיה מוצר שהוא נהג.

❓❓
צריך רשיון בנלאומי?
-עקרונית לא חובה אבל כדאי לעשות.זה 5 דק אונליין.
הביטוח לא יבקש ממכם,יספיק לו הרשיון הישראלי אבל במחסומים בדרך תוכלו לקבל על זה קנסות

👍👍 כמה טיפים 👍👍
✔ מי שמתכנן לרכב במזרח ורוצה לעשות בשביל זה רשיון,אני ממליץ ללכת על דרגה יותר גבוהה כדי שיהיה אפשר לעלות על כלים קצת יותר גדולים.
✔להביא קסדה טובה מהארץ.
הקסדות המקומיות הם הודיות ובמקרה של תאונה,הקסדה חובשת את הראש שלכם להגנה.
ממליץ גם להתפנק על מעיל רכיבה עם מיגון,משהו טוב מהארץ.המקומי ג'אנק.
✔לא לרכב עם כפכפים למרות שזה כיף.
נפילה לא טובה,קצת גרידה על הכביש והעור בכף רגל הסופר רגיש הלך.
✔כוויות אגזוז ❗❗❗ האגזוז בצד השני ממש שרגילים,זה חשוב במיוחד למי שמורכב.
שימו לב בירידה מהאופנוע ,הרבה אנשים שמורכבים,הקרסול שלהם 'מנשק' את האגזוז וזה עושה כוויה מאוד לא נעימה.

כל שנה יש אלפי נפגעים בתאונות אופנוע,מהקל אל הכבד.את רובם ניתן היה להמנע.
זה באסה רצח לסיים ככה טיול.

כל שאלה-אני פה😎
אני מטייל במזרח מעל 25 שנה
נמסקר
👳‍♂️

#טיולאחריצבא #הודו #הודועלאופנוע #טיולהגדול #המזרח #פוריו #כישוף #ביטוחנסיעות #חול #חולזהפה

26/03/2025

ביטולי טיסה - טילים - ביטוח נסיעות
✈⛔✈⛔✈⛔

אם נתבג נסגר או שחברת התעופה מבטלת טיסה ,האם הביטוח נסיעות מכסה את זה ❓

התשובה היא לא

יש כיסוי שנקרא ביטול או קיצור נסיעה.
הוא מכסה מקרים רפואיים בלבד.
מעבר לזה,המקרה הרפואי שבגללו נמנעת הנסיעה צריך להיות חמור מספיק שמצריך ביקור במיון.

טילים,הפגנות ושאר ביטולים לא מכוסים.

-יש בכלל טעם לעשות את הכיסוי הזה❓
במידה ויש לכם כרטיס חזור ,-כן בהחלט.
זה לא כיסוי יקר ואם באמת קורה משהו רפואי חריג שבגללו צריך לשות כרטיסי טיסה-זה לא מעט כסף.

במידה ואין לכם כרטיס חזור ברגע רכישת הביטוח,אז בעצם אין טיסה שאולי תהיו צריכים לשנות.אם אין טיסה,אז אין עלויות שינוי.
הביטוח לא יקנה כרטיס טיסה מ0,הוא רק ישלם עלות שינוי.

מה הכי טוב לעשות ?
לדעתי,כאחד שטס הרבה,
הכי טוב פשוט לטוס כיוון אחד ולקנות שם כל פעם כרטיס קצת לפני שבא לטוס.
✈✈✈
אולי זה קצת יותר יקר אבל זה הכי גמיש שיש.👍

👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️ פוסט בריאות ברג'סטאן 👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️מעודכן 3.3.2025נכתב וחובר ע"י אסף הוכמן כל הזכויות שמורות.מוגש כשירות למטי...
03/03/2025

👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️ פוסט בריאות ברג'סטאן 👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️
מעודכן 3.3.2025
נכתב וחובר ע"י אסף הוכמן כל הזכויות שמורות.
מוגש כשירות למטיילים בהודו

⛑כל המידע ממקור ראשון,בתי חולים ומרפאות שביקרתי בהם באופן אישי,מידע רב שקיבלתי מבית חבד וטיפול במקרים עם מבוטחים.

💧 מים 💧
המים ברג'סטאן יחסית בסדר.
בבית חבד ,שם נמצאים כבר כ17 שנה,אומרים שלא נתקלו בעבר במקרים שקשורים למים.יחד עם זאת,חבל לקחת סתם סיכון מיותר.
מומלץ לא לצחצח שיניים עם מים מהברז,בקבוק מים עולה 30 רופי.

🦟 יתושים 🦟
מבית חבד נמסר לי שהיתושים ברג'סטאן לא מזיקים ואין מלריה.יחד עם זאת,מלקוחות ומטיילים שמעתי שישנם דברים אחרים.כך או כך,גם בביקור באחד מבתי החולים נמסר לי שאין מלריה אבל כן ייתכנו יתושים אחרים ,עדיין לא נפסק באופן החלטי אבל ייתכן ויש דנגי או משהו אחר.
לכן,מומלץ בחום להחזיק פק"ל אודומוס תמיד.זה כמו קרם לחות וזה עוזר.הכי טוב פשוט להימנע מאשר להתמודד עם עקיצות.
בנוסף,יתושים נמשכים לדם עשיר בסוכר.נסו להימנע ממאכלים מתוקים.

🪲פשפשים/סקביאס 🪲
לא נפוץ. צעד מניעתי טוב תמיד להרים את המזרן ולראות שלא רץ כלום מתחת.

🍽 קלקולי קיבה 🍽
נפוץ ביותר ! .אנשים מגיעים עם זה לבתי חולים.
השתדלו לא לאכול יותר מדי דברים שדורשים קירור ואחסון בקירור.הפסקות חשמל גומרות את המוצרים הללו ואז יכולים לקבל וירוס בטן או קלקול קיבה.
השתדלו תמיד לאכול אוכל טרי שבושל עכשיו.
במידה וקיבלתם קלקול קיבה-זה אגרסיבי ביותר ומרגיש כמו סוף העולם.
המנעו מירקות,שתו תה עם לימון,אורז לבן וטוסטים בלי חמאה(דבש אפשר) בדכ זה עובר אחרי מספר ימים.

👑 בית חבד 👑
נמצא רק בפושקר.צמוד אליו מצד ימין ישנה מרפאה שהם מפנים אליה.
שימי מבית חבד גר שם כבר 17 שנה ומכיר טוב את המקום.
יש בבית חבד ארון תרופות למי שמזדקק.עדיף מתרופות מקומיות.

🚲 תאונות אופנוע 🚲
נפוץ מאוד.כולם שוכרים שם אופנועים.
תזכרו תמיד- אין רשיון נהיגה לאופנוע,אין ביטוח.
בשנה האחרונה ישנה עלייה גדולה מאוד במקרים של תאונות ללא רשיון נהיגה.
אל תרכבו על אופנוע מבלי שיש לכם רשיון נהיגה.חלילה תעשו תאונה-כל הטיפולים יהיו מהכיס שלכם(או של ההורים)
שימו לב תמיד לבדוק שהמצערת לא נתקעת.בדקו טוב טוב שהצמיגים במצב טוב ולא יבשים.יש הרבה תאונות שקורות בגלל פיצוץ גלגל בנסיעה.
אל ,אבל אל תרכבו עם כפכפים.למרות שחם ומגניב לרכב עם כפכפים.אם עפים מהאופנוע,גב כף הרגל מתגרדת על הכביש.זה עור דק ואיזור רגיש.יש לכם דמיון-לא צריך להרחיב.
השתדלו לרכב עם מכנסיים ארוכות בשביל להמנע מכוויות אגזוז.בשל מזג האוויר והלחות,כוויות מחלימות יותר לאט ויש להן יותר סיכוי להזדהם.

🏥🚑🏥🚑🏥🚑🏥🚑
רשימת בתי חולים מומלצים
מעודכן 2025
------------------------------------------------------------------------

** פושקר
אין בפושקר בית חולים פרטי.יש שם בית חולים ממשלתי. *לא להתקרב !*
בית החולים הטוב הקרוב ביותר נמצא באג'מר,חצי שעה נסיעה
MITTAL HOSPITAL
מצורפת תמונה.
בית חולים מערבי ברמה של בית חולים ציבורי בארץ.
טל אמבולנס 24 שעות 1452603600

** ג'ייפור
בית חולים פורטיס,שהוא חלק מרשת בתי חולים פרטיים מהגדולות בהודו. נמצא מחוץ לעיר ליד שדה התעופה.
טל אמבולנס 24 שעות 0141-2547009

** אודייפור
בית החולים המוכר ביותר למטיילים ובית חבד באודייפור נקרא בית החולים האמריקאי או GBH AMERICAN HOSPITAL נמצא מחוץ לעיר.
טל אמבולנס 24 שעות 9352304050
קיים עוד בית חולים באיזור,שהוא גם בית ספר לרפואה.לדעתי יותר מתקדם ומסודר.
GEETANJALI HOSPITAL AND MEDICAL COLLAGE
יותר קרוב לאגם.
טל אמבולנס 24 שעות 294250000006

** ג'ודפור
בית החולים המתקדם מדיפולס.
פתוח 24/7
MEDIPULSE
טל אמבולנס 24 שעות 2912745678

**ג'איסלמר
בית החולים דרים הוספיטל פתוח חצי יום והוא המקום הכי אידיאלי בעיר.
נמצא מול התחנת אוטובוס המרכזית
טל אמבולנס 9521651456

מעבר לזה יש את בית החולים פרייה שפתוח 24/7 ,
הצוות שם פחות נחמד

🙏🙏🙏🙏🙏
והכי חשוב-שמרו על עצמכם

**

03/03/2025

עונת רג'סטן נכנסת,
👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️
בואו להכיר את רבי שימי בבית חבד פושקר

25/08/2024

מי רעב ?

קבלו סיפור בקופנגן⚜נסיעה קלה ופשוטה לתאילנד.לא אתגרי ולא אופנועי ים ולא כלום.בטן גב - וקצת פריזבי.🍍🍍🍍נפילה אחת לא טובה,ב...
10/04/2024

קבלו סיפור בקופנגן


נסיעה קלה ופשוטה לתאילנד.
לא אתגרי ולא אופנועי ים ולא כלום.
בטן גב - וקצת פריזבי.

🍍🍍🍍

נפילה אחת לא טובה,
בום.
יד שבורה וברך פרוקה.

מי שהיה בקופנגן יודע שאין שם יותר מדי אפשרויות.
יש 2 בתי חולים וכמה מרפאות פשוטות והרופאים עושים שם משמרות מקוסומוי בכלל.

בבית החולים מתחילים להפעיל לחץ על הבחור לעבור שם באופן מיידי שני ניתוחים.
ספק מדאגה ללקוח,ספק מדאגה לחשבון בנק.
הביטוח ישלם הכל.

והבחור לבד.
וקל להפעיל לחץ במצבים כאלו.



במקרים כאלו אני מרגיש כמו בריצת משוכות.
כל הזמן עוד מכשולים בדרך.
לא מרגש אותי.אני קר כקרח.ולא מאתמול בעסק.

דבר ראשון,שלא יהיה לבד.
זה די ברור לי מההתחלה שהבחור יעלה בקרוב על טיסה לארץ.וזה סרט כי צריך לקחת סירה לקוסומי ומשם להתחיל טיסות קונקשיין,והבחור לבד מינוס יד מינוס רגל.



הטסנו את האבא שיהיה איתו-דבר ראשון.
צ'יק צ'אק.



לאחר ייעוץ עם אורטופד מומחה ישראלי הובן שאין בהילות לניתוח,וגם לא צריך לנתח את הברך ןעדיף לבצע את ההליך כולו בישראל תחת קורת גג של חוק בריאות ממלכתי.



הטסנו את שניהם חזרה לארץ במחלקת עסקים,עם שירותי קרקע צמודים במהירות וביעילות.



בית החולים בתאילנד הבין שהוא הפסיד לקוח לניתוח ורצה לשחרר את הלקוח-אין בעיה,
שלשלנו להם עוד קצת כסף שישאירו אותו תחת השגחה עד לטיסה.



בארץ כבר חיכה אמבולנס להעברה לבית חולים מסודר.

הברך לא הייתה צריכה ניתוח,
ביד הספיק בורג ולא היה צריך מוט ברזל.
נמנע ניתוח אגרסיבי ומיותר.

סוף ארוע


מה אפשר ללמוד מזה?
בתי חולים פרטיים בחול זו העדיפות הראשונה
אבל,
בתי חולים פרטיים בחול רוצים גם להרוויח כסף,וזה לא תמיד לטובת הלקוח.
לכן,חשוב מאוד שיש גב חזק מאוד מאחוריך.
שגם יהיה מוכן לפתוח את הארנק,וגם ידע לספק מענה רפואי הולם ויבחן בציציות לגבי טיב הטיפול ומה הכי נכון למבוטח עצמו.

וכאן לתודות,זה הגב החזק שלי:


Guy Karmon
מנכל ובעלים של IMA ,שעשיתי מולו הערכות מצב בטלפון כל שעתיים.
כן ניתוח,לא ניתוח,העברות,תוכנית פעולה שמשתנה כל הזמן
אין עליך גיא,כבר מאות ארועים בחול תפעלנו יחד,אתה איש מקצוע נדיר-קר כקרח


IMA הטסות רפואיות
זה גב חזק.
סומך עליכם בעיניים עצומות.
הקפיצו אורטופד,תיאמו את כל הטיסות,סיפקו מעקב כולל,אמבולנסים וכו
וכל זה ברגישות,עדינות ויעילות אסרטיבית


Merav Lazar
מנהלת התביעות בהראל.שגם איתה עשיתי כל כמה שעות הערכת מצב בטלפון.
איך את צעד אחד לפני?יש לך כדור בדולח?
מירב היא דוגמה למצויינות ומחוייבות.
יש לה את היכולת לחשוב קדימה,לראות איפה יכולה להיות בעיה ועוד לפני שזה קורה-לחשוב כבר על פיתרון


Giorgio Di Capua
מנהל שיווק ביטוח נסיעות בהראל שנתן אור ירוק.
סליחה
שנותן אור ירוק לכל מהלך.תמיד.
אין הרבה אנשים מחוייבים כמוך.
גם עם ג'ורג'יו כל כמה שעות שיחה עד סוף הארוע.



הראל ביטוח ופיננסים
לא סתם אתם נמצאים גבוה למעלה בדירוג חברות הביטוח למסיעות לחול.

תראו כמה ווג'ראס רק בגלל נפילה לא טובה במשחק פריזבי על החוף בקופנגן.
בדיוק בשביל זה עושים ביטוח עם סוכן ביטוח טוב שמכיר את השטח,
ודרך חברת ביטוח טובה שלא תערים קשיים,אלא תדע לפתור קשיים במהירות ויעילות.

ותודה לכם,קהל לקוחותי
בלעדיכם לא הייתי פה
🙏

קבלו סיפור מהסרטים ❗ערב חג פסחאני מקבל פנייה קצת חריגה ממבוטח אי שם בלב רג'סטן.הוא מרגיש לא טוב,כנראה קלקול קיבה(זה מאוד...
21/03/2024

קבלו סיפור מהסרטים ❗

ערב חג פסח
אני מקבל פנייה קצת חריגה ממבוטח אי שם בלב רג'סטן.

הוא מרגיש לא טוב,כנראה קלקול קיבה(זה מאוד אגרסיבי שם)
אבל קבלו את הסיטואציה :🥁

🚫 הלקוח נמצא באיזה אשראם ויפאסנה קשוח איפשהו באיזה חור באמצע שומקום

🚫 הוא סגור בחדר אבן עם דרגש עץ ודלי מים. ממש כלא סורי

🚫 לקחו לו בכניסה לקורס את הפלאפון והדרכון והכל,הוא היה צריך לריב באגרסיביות עם איזה נזיר ולקחת בכוח את הטלפון שלו בשביל לצלצל אלי.

🚫 לא נותנים לו לצאת

-מה זאת אומרת לקחו לך את הדרכון,ומה זאת אומרת לא נותנים לך לצאת ?!?!'
🇮🇱🚀🇮🇱🚀
הגן הישראלי יוצא החוצה והגבה מתרוממת סטייל דניאל כהן סטנדאפ.

-שלח לי מיקום שלך ותתחיל לארגן את הדברים שלך.
עזרה בדרך.

אני מצלצל ל Anil Gour ומספר לו את הסיפור.
-'מה זאת אומרת לא נותנים לו לצאת ?!? אני מצלצל זה מפקד תחנת משטרה של פושקר עכשיו !'

אניל כבר יותר עצבני ממני.

⚜⚜⚜
אני שולח לו את המיקום של הבחור,
בבקשה תוציא אליו מונית-נדאג לתשלום אחכ👍

מצלצל לבחור,
תקח את עצמך החוצה,מונית כבר מגיעה.
אם חוסמים אותך תהיה פיזי. משטרת פושקר מאחוריך.
המונית תקח אותך לבית חבד.
הנה הפלאפון של רבי שימי.בספק אם הוא יענה לך,הם בהכנות לערב חג.פשוט תיפול עליהם,הם ימצאו לך כיסא.

המונית הגיעה במהרה,אספה את הבחור,שנחת ישר לתוך סדר פסח.

סוף ארוע,
⚜⚜⚜

וזה הסיפור של יציאת מצריים פסח שעבר.
מהכלא הסורי לבית חבד פושקר.
מחושך לאור.

אין פה מקרה ביטוחי
הביטוח לא אחראי על דברים כאלו.
יש פה מקרה חריג ,
סוכן ביטוח,סוכן נסיעות ושליח חבד
בפעולה משולבת.
סוף טוב הכל טוב,
טוב שיש סוכן ביטוח שמכיר את השטח ,טוב שיש אניל וטוב שיש חבד.

תהיו טובים,
תרמו לבתי חבד
וטיילו בביטחון.

אסף


#פושקר #ביתחבד #הולי #הודו #ביטוחנסיעות

⚜קבלו סיפור+למה אני כלכך ממליץ על אניל גור כסוכן נסיעות להודו.🚴‍♂️🤦‍♂️🚴‍♂️7 בערב אני מקבל טלפון מזוג לקוחות שעשו תאונת א...
18/03/2024


קבלו סיפור
+
למה אני כלכך ממליץ על אניל גור כסוכן נסיעות להודו.
🚴‍♂️🤦‍♂️🚴‍♂️
7 בערב אני מקבל טלפון מזוג לקוחות שעשו תאונת אופנוע קצת מחוץ למונאר
🏥🏨🏥
הם נמצאים בבית חולים ממשלתי,אומרים םהם שהכל תקין והם יכולים לחזור הביתה.
❓❗❓
הכל תקין ?? אחרי תאונת אופנוע ?? שאחד הרוכבים ללא קסדה ?

לא נראה לי.

'תוציא אותנו מפה' אומר לי הבחור.
'אני מפחד שנחטוף מלאריה פה...'

למי שלא מכיר,
מונאר נמצאת במרכז היבשת,מרוחקת כשעתיים נסיעה מכל מרכז סיוויליזציה.
זה מקום שמגדלים בו תה ,זה גונגל הררי ולך תמצא שם ימין או שמאל.

אל דאגה,אני אומר להם.
יש בית חולים טוב מרחק כשעה וחצי ויש בית חולים טוב מאוד מרחק שעתיים וחצי.
הם בחרו בטוב יותר.

עכשיו נכנס אניל לתמונה,
שבכלל היה בדרך ללכת לישון,ופתאום אני מצלצל אליו ומבקש ממנו לא מונית אלא אמבולנס,לאמצע שומקום
🚑🚑🚑🚑🚑🩺🩺🩺🩺🩺🚑🚑🚑🚑🚑

🥁🥁
אניל ארגן את האמבולנס
מלך.

בית החולים קיבל ממני שיחת טלפון שלקוחות מגיעים
חברת הביטוח כבר תפרה את הפינות מול המקום

מסתבר שלא הכל היה טוב ולאחר מספר ימי אשפוז הטיסו אותם לארץ.
שברים,חבלות ומה לא...

אז

שאפו ענק לאניל
שאפו ענק ל IMA הטסות רפואיות
ותודה לכם לקוחותי שמביעים בי אמון כל פעם מחדש.

⚜ אני קצין הקישור שלכם ⚜
⚜ אני קצין המבצעים שלכם ⚜

Address

Tel Aviv

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Telephone

+972549197667

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Tripinsur - ביטוח נסיעות - אסף הוכמן posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Tripinsur - ביטוח נסיעות - אסף הוכמן:

Share

Our Story

אהלן חברים אני אסף הוכמן ,יליד 1977, עם סיפור אהבה לדרום מזרח אסיה של כ20 שנה. נדבקתי בחיידק ומביקורי הראשון אני דואג לבקר שם מדי שנה. כסוכן ביטוח ,זה היה לי רק טבעי לקחת לידי את הטיפול בכל הנוסעים לעולם שלישי. גם כמטייל בעצמי,שיודע מה יכול לפגוש טייל שם,וגם כסוכן שמכיר את השטח טוב ויודע לתת מענה מיידי. כל מבוטח שלי,הוא כמו בן משפחה, והמחוייבות שלי כאיש מקצוע היא לתת את הערכים המוספים הכלכך חשובים. להיות זמין 24/7 לדעת את השטח להכיר בתי חולים פרטיים טובים באופן אישי,בכל מקום שישראלים מטיילים ולדעת לתת מענה מהיר,מדוייק ואיכותי ברגעים הכי קשים. כי ברגע האמת - הסוכן הוא הביטוח