16/09/2014
בנק ישראל מפרסם שבאוגוסט אין אינפלציה - המחירים בישראל לא עולים אלא יורדים ( בממוצע) . ע"פ הנתונים שלהם ב12 החודשים האחרונים המחירים עלו רק ב0.3% . מוזר מאוד, אני מרגיש עלייה בחשמל במים בארנונה בדיור ובמזון .
יכול להיות שהבעייה בי ? אולי אני זה שחי בבועה ? תחליטו בעצמכם...
לאחר שקלול נתוני מדד אוגוסט רושם מדד המחירים לצרכן ירידה מצטברת של 0.7% במחירים, ללא סעיף הדיור ■ יחד עם סעיף הדיור נותר המדד ללא שינוי ב-12 החודשים האחרונים