השכלה פיננסית מעשית

השכלה פיננסית מעשית השכלה פיננסית מעשית
ידע וטיפים
סדנאות לניהול פיננסי עצמאי
תכנון משכנתא

שני קורסים:
קורס השכלה פיננסית - 5 מפגשים.
קורס השקעות ערך - 7 מפגשים.

קורס השכלה פיננסית (תכנון פיננסי):
1. נדל"ן ומשכנתא - מיחזור משכנתא.
2. תיק השקעות עצמאי - השקעות אוטומטיות.
3. חסכון פנסיוני - להוציא את המקסימום.

קורס השקעות ערך:
התמחות במניות ואג"ח על פי הגישה הקלאסית של השקעות ערך (Value investing).
ללמוד להשקיע כמו וורן באפט, המשקיע הטוב בעולם.

"רוב האנשים לא יודעים איך אג"ח עובד – וזה עולה להם הרבה כסף"עד לפני כמה שנים גם אני חשבתי שאג"ח זה משהו אפור, מסובך ומשע...
20/05/2025

"רוב האנשים לא יודעים איך אג"ח עובד – וזה עולה להם הרבה כסף"
עד לפני כמה שנים גם אני חשבתי שאג"ח זה משהו אפור, מסובך ומשעמם.
אבל כשנכנסתי לעולם ההשקעות ברצינות – הבנתי שבלי להבין אג"ח, אני מפספס חלק עצום מהתמונה.

ואתה יודע מה הכי מפתיע?
האג"ח זה דווקא החלק הפשוט, השקול והרווחי – למי שמבין אותו.

🎯 אם גם אתה רוצה:

להבין איך אג"ח באמת עובד (בלי מונחים מבלבלים)

לדעת איך לבחור אג"ח שיכול להניב לך תשואה בלי לחץ של מניות

לבנות תמהיל השקעות חכם, יציב וסולידי

הכנתי עבורך סדנת עומק ממוקדת, אחת ולתמיד.
🧠 סדנת אג"ח – לדעת איך כסף עובד גם כשהשוק רועש

📅 מתי: בזמן שנח לך
⏰ משך: כשעה וחצי של ידע פרקטי
💻 בזום | מתאים גם למתחילים
🎟️ מחיר השתתפות: רק 147 ₪ (במקום 297 ₪)
📌 מספר מקומות מוגבל – שמירה מראש חובה
לפרטים והרשמה >>
https://arnongo.ravpage.co.il/bonds
(מוזמנים לשאול אותי שאלות בתגובות / בפרטי)

סדנת אגח - לראשונה בעברית פשוטה

20/04/2025

יום שני, 21.4.2025 בשעה 20:30. וובינר 'סודות משחקי הכסף'. ללא עלות! הקישור בתגובות

איך ידענו שהמחירים באתונה יעלו? יש דברים שהם לא פוקס. הם תוצאה של קריאת נתונים פשוטה.
05/04/2025

איך ידענו שהמחירים באתונה יעלו? יש דברים שהם לא פוקס. הם תוצאה של קריאת נתונים פשוטה.

Housing Index in Greece increased to 100.90 points in the third quarter of 2024 from 99.90 points in the second quarter of 2024. This page provides the latest reported value for - Greece House Price Index - plus previous releases, historical high and low, short-term forecast and long-term prediction...

07/02/2025

אל תחכה שיהיה לך הרבה כסף
💰כדי להתחיל להשקיע – תתחיל בקטן, אבל תתחיל

07/02/2025

אל תאמין למי שאומר שצריך להיות גאון פיננסי כדי להשקיע – רוב הדברים החשובים הם פשוטים

רוצה להפוך את הכסף שלך לכלי שמייצר עבורך ביטחון והון – בלי להרגיש חנוק כלכלית? אני שמח לספר על סדנא מתקדמת.💰 הזמנה לסדנת...
06/02/2025

רוצה להפוך את הכסף שלך לכלי שמייצר עבורך ביטחון והון – בלי להרגיש חנוק כלכלית? אני שמח לספר על סדנא מתקדמת.

💰 הזמנה לסדנת 'סודות משחקי הכסף' - תהליך אימוני בחינם:
גלה את "סודות משחקי הכסף" - חוקים פשוטים להפליא בני 100 שנים, שנותנים למשפחות שליוויתי שליטה על הכסף, פלוס בבנק ומשם? להשקיע בביטחון ולצבור הון ונכסים. בלי טעויות שגורמות לאיבוד כספים גם אם אין לך ידע מקדים.
🔎 למי זה מתאים?
✅ אם אתם רוצים לשלוט בכסף במקום שהוא ישלוט בכם
✅ אם אתם חושבים להתחיל להשקיע ורוצים ללמוד איך לעשות את זה נכון
✅ אם כבר יש לכם השקעות ורוצים למקסם אותן ולפתוח אפשרויות חדשות

💡 רוצה לדעת יותר?
*יום ראשון, 9.2.2025 בשעה 20:30*
קישור ישיר. מהרו להירשם. המקומות מוגבלים.

סודות משחקי הכסף 9.2.2025 שעה 20:30

28/01/2025

רוצה לקנות דירה באתונה? יש מלא שאלות?
תרשמו בתגובות: ונשלח קישור להקלטת וובינר

אני לרוב לא משתף בתובנות אישיות וגם לא מספר על עצמי, אבל הבנתי שכדי שיקשיבו לי צריכים גם קצת להכיר אותי.בגלל זה אני משתף...
21/07/2024

אני לרוב לא משתף בתובנות אישיות וגם לא מספר על עצמי, אבל הבנתי שכדי שיקשיבו לי צריכים גם קצת להכיר אותי.בגלל זה אני משתף דברים מהעבר. אני נזכר כשהייתי אחרי תואר שני בטכניון עם תיזה בהצטיינות. התחושה של ההישג הייתה נפלאה, אבל לא ידעתי גם שאני לקראת נפילה לבור כלכלי עצום.
התחלתי לעבוד במקום עם משכורות מסודרת, סוף סוף יציבות כלכלית בגיל 30, עם הפרשות לפנסיה והכל נראה טוב רק שאז עשו לי סימולציה של הפנסיה שלי.
אני זוכר את הרגע שבו ראיתי את המספרים - התוצאות היו זוועתיות. אני לא זוכר אם הייתי יותר מבוהל או יותר עצבני. אחרי כל ההשקעה בלימודים זה מה שחיכה לי - קו העוני חיכה לי. הרגשתי שהעתיד שלי, של המשפחה שלי, נמצא בסכנה ממשית.
ברגע זה, החלטתי שאני חייב לעשות שינוי ולהבין את חוקי המשחק. התחלתי לקרוא את "אבא עשיר, אבא עני" ובשבילי זה היה כמו קריאת התעוררות לבנות הכנסות מנכסים. צללתי לעומק בטירוף, כל קורס, כל ספר - הכל היה חלק מהמסע שלי להבין את העולם הפיננסי ולשלוט בחוקי משחקי הכסף.
לקח לי 5 שנים לעלות על המסלול הנכון. ופתאום הדברים התחילו להסתדר.
ומאז ועד היום יש לי את הזכות הלא מובנת מאליו לחוות את כל הדברים הטובים, כולל נסיעה משותפת של 3 דורות ביחד, סבא וסבתא, אנחנו והילדים.
מזל שנתקלתי ב"קרחון" הזה שאיים להטביע אותי כלכלית בגיל פרישה ולהיות תלוי בחסדי ביטוח לאומי, אותו קרחון שראיתי שנים קדימה גרם לי לחשב מסלול מחדש ולהביא אותי למקום שאני נמצא בו היום בו אני מרגיש מבורך שאני יכול לצאת לחופשות עם ההורים שלי, אישתי והילדים בכייף ובלי סטרס ובלי קרחונים כלכליים באופק 🙂
ללמוד את אותם "חוקי כסף" עזר לי לגלות שנים מראש את אותו קרחון כלכלי ולבנות עבור המשפחה שלי עתיד טוב יותר ואני מודה על זה עד היום. בטח בתקופה כמו היום.
שנדע וניצור ימים טובים יותר

חלק 3: רעיון השקעה פשוט - ויש המשך חשובמפה לשם, רעיון ההשקעה במדד S&P ממונף שהעליתי הופך לסדרת פוסטים. אנחנו בחלק השלישי...
28/03/2024

חלק 3: רעיון השקעה פשוט - ויש המשך חשוב
מפה לשם, רעיון ההשקעה במדד S&P ממונף שהעליתי הופך לסדרת פוסטים. אנחנו בחלק השלישי.

והנה שאלות ההמשך>

1. תגיד, זו המלצה לקניה? לא. עניתי על זה.

2. לא עדיף להלוות כנגד הקופ"ג ואז להשקיע במדד? לא. עניתי על זה

(למי שמצטרף עכשיו, אני ממליץ להסתכל על שני המיילים הקודמים)



בואו נמשיך מהנקודה הזאת. הנה עוד שאלות >

3. נזכרתי בשיטה הפאסיבית להשקעות - מה עושים עכשיו עם האגח? הוא לא יקר מידי?

4. אפרופו האגח - דיברת רק על להשקיע במדד הממונף. איפה האיזון?

5. למה לא לתזמן את השוק? המדד S&P גבוה עכשיו בטירוף



3. השיטה הפאסיבית להשקעות - מה קורה עם האגח?

האגח הממשלתי, הרכיב הבטוח שמאזן את תיק ההשקעות, לא כל כך בטוח עכשיו.

למה?
כי אגח לא צמוד (שקלי) נותן עכשיו תשואה של 3.5%

https://www.globes.co.il/portal/quotes/unlinked-fixed-rate-government-bonds

האינפלציה עכשיו היא 3%.
זה אומר שאם היא תעלה בסה"כ ב 0.5% הכסף שלנו עומד במקום.

אם האינפלציה תגיע ל 4%, לא בלתי סביר, הפסדנו כסף.

האגח הצמוד נותן עכשיו תשואה של 1%.
יותר טוב מכלום. שומר עלינו זה בטוח מפני שחיקה של האינפלציה.

מה החלופות?
לחפש אגח קונצרני של חברות גדולות ויציבות,

עדיף מדורגות (על ידי חברות מעלות ומידרוג).

הטובות נותנות 2% פלוס מדד.

לא לחפש מי שנותן היום יותר מ 7% פלוס מדד. זה כנראה אגח זבל.

אפשר לשלב אגח קונצרני וממשלתי.



4. אפרופו האגח - דיברת רק על להשקיע במדד הממונף. איפה האיזון?

הנה, מקודם בסעיף 3 דיברתי על אגח. אפשר לקחת משם את הרעיון.

אבל,

חייבים להבין שההשקעה במדד ממונף היא רכיב מסוכן.

לא מתאים לכל אחד. וכמובן יש ענין של תמהיל (הקצאת נכסים).

בשביל אחד לשים במדד הממונף 20% זה מספיק ובשביל האחר זה יותר מידי.

תלוי כמובן בשנאת/אהבת סיכון שלכם.

תלוי בסכומים שיש לכם.

תלוי בייעוד של הכסף.

תלוי בגיל שלכם והזמן שיש לכם להשקיע.



נקודה למחשבה,

מבחינתי הנדלן הוא האגח שלי.

הנדלן הישראלי = אגח ממשלתי.

הנדלן ביוון/ארהב = אגח קונצרני.

לכן, תלוי ברכיב הנדלן שלכם, אפשר ללכת על השקעה במדד ממונף.

זה עדיין יהיה בסדר בתמהיל הקצאת הנכסים שלכם אם יש לכם נדלן.



5. למה לא לתזמן את השוק? המדד S&P גבוה עכשיו בטירוף

וואו, כאן יש לי שיחות ארוכות עם חבר.

הוא בעד התזמון ואני אומר שזה בלתי אפשרי.

גם אני הייתי רוצה לחשוב שאני יכול לתזמן.

הניסיון שלי הראה לי שזה בלתי אפשרי.

הניסיון כולל שנה של לימוד ניתוח טכני אצל הגורואים הכי גדולים שהיו כשלמדתי.

אבל בתכל'ס,

אין ממש צורך לתזמן.

מי שלמד אצלי מכיר את התיק הפאסיבי.

[מי שלא אני ממליץ ללחוץ כאן על התקציר]

מה עושים כאשר ה S&P עלה ב 30% בשנה האחרונה?

המדד גבוה לכאורה.
https://www.google.com/finance/quote/.INX:INDEXSP

S&P500



מכיוון שאנחנו רוצים להיות כמה שיותר יעילים, אנחנו רוצים:
לקנות ולמכור כמה שפחות ניירות ערך.
להתעסק בזה כמה שפחות, לשלם כמה שפחות עמלות,
להמנע ממיסוי ככל הניתן ולדחות אותו,
אז>

מי שהיה קונה מדד ה S&P500 לפני שנה, היה צריך לבצע את פעולת האיזון עכשיו בגלל העלייה הדרמטית.

ולכן,

אנחנו בשלב הזה נרכוש את הרכיב האגחי במקום רכיב מנייתי.

ולמי שנמצא כאן בגלל הרעיון של המדד הממונף ובכל זאת רוצה מדד מניות,

הייתי מציע שזה הזמן לקנות את המדד הלא ממונף - המדד הרגיל,

ולאחר שתהיינה ירידות של כ 15%, לחזור ולקנות את הממונף.



וגם מה שרשמתי כאן, תלוי בטווח זמן ההשקעה.

אם אתם מתכוונים להשקיע למעלה מ 5 שנים מבלי לחשוב על זה,

אפשר ללכת עם המדד הממונף (בכפוף לכל הסייגים והדיוקים שאמרתי).



ועוד פעם אני אצרף דיסקליימר: אני לא יועץ השקעות ואין לי רישיון לייעוץ השקעות. אני בסך הכל משקיע לביתי. זה חומר לימודי בלבד. כל הנעשה כאן צריך להיעשות בהתאם למאפיינים של כל אחת ואחד מכם.

מסקנות,

לא לפחד להשקיע
לפחד מ -לא להשקיע
לפחד מ -לא לקחת סיכונים בחיים
לעשות שיעורי בית היטב ולצאת לדרך


תודה לחבר שלי על שיחות ארוכות ודיונים של שנים בנושא. שיחות שמחדדות אצלי דברים.



בהצלחה ושבוע טוב,

אשמח לתגובות

Get the latest S&P 500 (.INX) value, historical performance, charts, and other financial information to help you make more informed trading and investment decisions.

פשוט פשוט, אבל רציתי לשאול אותך: וואו, קיבלתי אחלה תגובות. תודה!תודה לחברים, קולגות, תלמידים ומורים שלי ששאלו אותי אחלה ...
26/03/2024

פשוט פשוט, אבל רציתי לשאול אותך:

וואו, קיבלתי אחלה תגובות. תודה!
תודה לחברים, קולגות, תלמידים ומורים שלי ששאלו אותי אחלה שאלות בנוגע לפוסט הקודם:
רעיון השקעה פשוט וגאוני: השקעה במדד S&P ממונף כפול שתיים.

אמרתי פשוט-פשוט, אבל שאלו אותי כמה שאלות נהדרות שהבנתי שאני חייב להמשיך ולכתוב על זה.

והנה חלקן>
1. תגיד, זו המלצה לקניה?

2. לא עדיף להלוות כנגד הקופ"ג ואז להשקיע במדד?

3. נזכרתי בשיטה הפאסיבית להשקעות - מה עושים עכשיו עם האגח? הוא לא יקר מידי?

4. אפרופו האגח - דיברת רק על להשקיע במדד הממונף. איפה האיזון?

5. למה לא לתזמן את השוק? המדד S&P גבוה עכשיו בטירוף

והיו עוד המון כאלה שאלות טובות.

אז אני עונה על שתי השאלות הראשונות עכשיו.

1. ברור שזו לא המלצה לקניה. אני לא יועץ ואין לי רישיון השקעות. זה לימודי בלבד. זה תלוי בכל אחת ואחד מכם

2. יש לכם כמה דקות? הנה התשובה המלאה כמו ששלחתי ל ר. שכתב לי>
[התמונה מצורפת בתגובות]

"אגב, אפשר לעשות סוג של מינוף שכזה עצמאית.
פוליסת חסכון - ולבחור במסלול השקעה פשוט של snp,
ולקחת הלוואה על חשבון הפוליסה"

וזה מה שעניתי>
תשמע, אתה סיבכת אותי עם שאלה פשוטה/מתוחכמת.
רציתי ישר לרוץ לענות לך,
ואחר כך אמרתי לעצמי שזו שאלה לאקסל.
והאמת שהיא עשיתי כזה אקסל בערך אלף פעמים.
וכמובן שכל פעם אחרי שסיימתי איתו זרקתי אותו.
סיכמתי לעצמי בראש את המסקנות ורצתי קדימה.

בכל אופן,
בדקתי את החלופה של מה שאתה מציע - לקחת הלוואה כנגד הקופה ולהשקיע במדד,
לעומת החלופה שדיברתי עליה - השקעה במדד ממונף כפול שתיים.
שוב עשיתי אקסל [מצורף בהמשך למטה].

המטרה שלי היא להשוות מה יקרה בכל אחת משתי החלופות כעבור 10 שנים.
בשתי החלופות לקחתי 10 אלף שקלים.

הנחות יסוד:
הריבית על ההלוואה היא פריים - היום זה 6%
את ההלוואה נותנים ל 7 שנים וצריך להחזיר ריבית וקרן
התשואה שעושה קופ"ג - 5%
התשואה שעושה מדד S&P - 8%
התשואה שעושה מדד ממונף S&P - 16%

כעבור 10 שנים>
החלופה שלי (מדד S&P ממונף פי 2)
10 אלף כפול 1.16 (תשואה של 16%) בחזקת 10 שנים = 44,114

החלופה שלך (הלוואה כנגד הקופה והשקעה במדד רגיל)
הקופג תעשה 5%
10 אלף כפול 1.05 (תשואה של 5%) בחזקת 10 שנים = 16,289
ההלוואה שתושקע ב S&P
10 אלף כפול 1.08 (תשואה של 8%) בחזקת 10 שנים = 21,589

מזה נוריד את ההחזר המצטבר על ההלוואה במשך 7 שנים
146 שח לחודש החזר כפול 12 חודשים בשנה = (1,752)
את זה נכפיל ב 7 שנים = (12,264)
נסכום את הכל ביחד
16,289+21,589-12,264 = 25,614

אבל זה לא נגמר בזה,
יש המשך.
אתה יכול להגיד שגם את הקופג שלך תשקיע ב S&P
ואז זה יצא 21,589 כפול 2 (פעם הקופג ופעם ההלוואה המושקעת ב S&P) ומזה נוריד את ההלוואה.
גם אז,
נגיע ל 30,914

צריך לזכור,
כדי שהכח של הריבית דה ריבית יעבוד,
אסור למשוך את הכסף המושקע.
כלומר אין באמת תזרים מההשקעות והקופה,
אלא במציאות יהיה רק תזרים שלילי מהחזר ההלוואה של מינוס 146 שח לחודש למשך 7 שנים....
בצהוב קופג, בכתום ההלוואה נגדה.
השוואת חלופות - מינוף מול הלוואה

הערה: ברור שהתזרים התיאורטי הוא קשקוש. אי אפשר למשוך את הכסף. כדי שיהיה ריבית דה ריבית הוא לא יכול להיות נזיל באמת.

מסקנות,
1. יש לי יותר מידי זמן לעשות חישובי סרק בנושאי שווא
2. באתי לעייף והתעייפתי


תקציר
חלופת המינוף פי שתיים= 44 אלף. חלופת ההלוואה והשקעה= 30 אלף.

בהצלחה,

יאללה ביי

אשמח לתגובות,

השכלה פיננסית מעשית

לימוד השקעות - ליווי אישי עד להשקעות מוצלחות. קורס השקעות עם התמחות בניהול תיק השקעות עצמאי - השקעות ערך לטווח ארוך. הקורס היחיד שמשלב השקעות בניירות ערך עם השקעות בנ....

צפת מול פתח תקווה - איזו השקעה טובה יותר?תקופה מאתגרת למשקיעים, ובעצם לכולנו.אינפלציה משתוללת. הנגידים מעלים ריביות.המשכ...
23/11/2022

צפת מול פתח תקווה - איזו השקעה טובה יותר?
תקופה מאתגרת למשקיעים, ובעצם לכולנו.

אינפלציה משתוללת. הנגידים מעלים ריביות.

המשכנתאות מתייקרות בטירוף.

יצאתי לבדוק מי השקיע טוב יותר לאורך זמן:

זה שהשקיע בצפת או זה שהשקיע בפתח תקווה?

בהנחה שהמשקיע הממוצע קונה לטווח בינוני ארוך, בדקתי מה קרה למחירים בין השנים 2010-2022.

עליית מחיר לפי ערים 2010-2022

בדקתי את נתוני העבר בתקווה שהם מלמדים אותנו גם על העתיד.

במטרה שנקבל החלטות טובות יותר היום.

העמודות הכחולות - עליית המחירים באחוזים לפי עיר בין השנים 2010-2022.

הקו הכתום - המרחק מתל אביב בק"מ

מה גיליתי?

- כמובן שבתל אביב היתה את עליית המחירים הגדולה ביותר

• ככל שמתקרבים לתל אביב, עליית המחיר באחוזים גדלה

• ככל שמתרחקים מתל אביב, עליית המחיר באחוזים ירדה

• יש חריגים. האם בעתיד זה יתאזן?

• בת ים – סמוכה לתל אביב (דובר בעבר על איחוד רשויות),היתה בתמחור חסר לכן עלתה חזק. אפילו יותר מתל אביב!

• מודיעין - חריגה בעליות. האם זה בגלל הקורונה וריבוי הבתים הפרטיים/דו-משפחתי? הביקושים לצמודי קרקע עלו משמעותית

• חולון – לא זכתה לעליות המגיעות לה. התקדמות הקמת הרק"ל (הקו הירוק) תעלה מחירים? יש כאן פוטנציאל?

• מקבץ "אשקלון-רחובות" – הטבעת השניה פלוס. ערים שעומדות בזכות עצמן.התלות בתל אביב קטנה יותר, בהתאמה המחירים עלו יותר

• זו רק דעה אישית. כל אחד יכול לפרש נתונים איך שהוא רוצה

כלומר המסקנה המתבקשת לשאלה: מה עדיף להשקיע בצפת או בפתח תקוה?

[אלו הן עליות המחירים, פתח תקווה - 69% לעומת צפת - 50%]

התשובה היא:

תמיד עדיף להשקיע כמה שיותר קרוב למרכז.

עיקר הכסף מגיע מעליית ערך, ופחות מתשואה שוטפת מהשכרה.

"המשקיעים בפתח תקווה נצחו את המשקיעים בצפת"



וכבר עמדתי לסיים.... ואז חשבתי שזה לא רציני.

הבדיקה שעשיתי היא לא מספיק מקיפה.

תמיד אפשר להסתכל על הדברים בדרך נוספת.

יש עוד דברים שאני חייב לבדוק.

הגרף למעלה כולל את מחירי כל הנכסים באותה העיר.

אני לא יכול לבדוק הכל,

אבל ברור לי שהמשקיע הסביר לא מחפש דירות גדולות.

ככל שהדירה גדולה יותר, התשואה יורדת.

לכן בדקתי מה קרה לדירות 3 חדרים בכל אחת מהערים,

באותה תקופת זמן בין השנים 2010 - 2022.

התוצאות מפתיעות>

עליות מחירים לפי ערים2010-2022- 3 חדרים



העמודות הירוקות - עליית המחירים באחוזים לפי עיר בין השנים 2010-2022 לדירות 3 חדרים.

הקו הכתום - המרחק מתל אביב בק"מ



ועכשיו מה חשבתי.....?

המגמה דומה באופן כללי, אבל הרבה פחות מורגשת:

כן, המחירים במרכז עלו יותר. אבל לא באופן גורף וגם בפריפריה היו ערים שהצדיקו את ההשקעה בהן.

• צפת עלתה 116%, פתח תקווה עלתה 81%. מהפך! המשקיעים בצפת מנצחים

• צפת עלתה כמעט הכי הרבה בכל הארץ!

• ובכל זאת תמיד גבעתיים על פני צפת. נקודה.

וכן אני באופן אישי מעדיף את פתח תקווה על פני צפת. למה?

• כי הביקושים במרכז משמעותית גדולים יותר

• כי שבוחנים את סך העסקאות בעיר, היתרון גדול וברור לטובת המרכז

• כי עליית המחירים בעיר מעלה את מחירי כל הנכסים כלפי מעלה (הגרף הראשון)

• כי הכסף המשמעותי נמצא בעליית הערך



אז מה השורה התחתונה שלי?

לשבת על הגדר, זו תמיד האפשרות הגרועה מכולן.

הישיבה על הגדר מרחיקה אותי מדירה, מנכסים, מהון עצמי, מבטחון כלכלי.

כנראה אם יש לי אפשרות להתקרב למרכז, גם במחיר של לקנות נכסים במחיר גבוה יותר, זו האפשרות המועדפת עלי.

אני הייתי מעדיף לקנות בפתח תקוה.

וכן, זה תמיד תלוי במימון. תלוי בריביות המשכנתא.

ומה עושים שהריביות כבר ממש גבוהות?

או... זה כבר במייל/פוסט הבא,



אשמח לתגובות,

ארנון

0545670422

השכלה פיננסית מעשית

www.arnongolani.co.il

Address

תל אביב והמרכז (סמינר הקיבוצים דרך נמיר 149, ת"א)
Tel Aviv

Opening Hours

Monday 18:00 - 21:00
Tuesday 18:00 - 21:00
18:00 - 21:00
Wednesday 18:00 - 21:00
Thursday 18:00 - 21:00
Friday 18:00 - 21:00
Saturday 18:00 - 21:00
Sunday 18:00 - 21:00

Telephone

054-5670422

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when השכלה פיננסית מעשית posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to השכלה פיננסית מעשית:

Share