30/04/2020
אני עצמאי/בעל שליטה, בעל עסק, כבר למעלה משלשה עשורים .
במשך תקופת עבודתי כעצמאי שילמתי מאות אלפי שקלים לביטוח הלאומי. אבל גם אם אצלץ לסגור את העסק- דמי אבטלה לא אקבל.
הפוליטיקאים יצאו בהצהרות שיעניקו 80 מיליארד שקל כעזרה לעסקים .
אבל בפועל לא נראה מזה כלום כי המדינה אומרת שרק "אם ההכנסה שלך קטנה ב 25% בממוצע 03/2020 עד 06/2020 יחסית לתקופה המקבילה בשנת 2019 " - תקבל מענק זניח.
אתם מבינים את המשמעות של ההחלטה ?
המשמעות היא שעצמאי / בעל שליטה שעד חודש יוני יפשוט רגל – אם במקרה יסתבר שהגיע לו כסף - אז כבר ממילא לא יהיה למי לשלם את המענק הזניח, כי העסק כבר לא יהיה קיים.
מקומם שכך מתייחסים לבעלי העסקים הקטנים / בינוניים שמהווים את הבסיס הכלכלי של המדינה.
זה לא פוסט קיטורים. הדברים נכתבים מדם ליבי במטרה ליצור גל שישנה את השיטה.
מזמין אתכם, ימין ושמאל, חילונים ודתיים ,להעלות רעיונות להצעת חוק שאיתה אפשר להגיע לכנסת .
וכמובן שתפו
הרבה בריאות לכולכם