10/05/2026
״אנחנו הראשונים לזהות הידרדרות רפואית, עוד לפני הרופא. אנחנו צריכות וצריכים לנהל תרופות מורכבות ומדויקות, לתאם בין צוותים ומשפחות, לתמוך ברגעים קשים מנשוא, לטפל בבירוקרטיה שאף אחד מלבדנו לא יעשה.
אנחנו נתונות לעומס פיזי ונפשי, מגיעות לעבודה בלילות, שבתות וחגים. טעויות יכולות להיות קריטיות ואפילו לעלות בחיי אדם. העומס והשחיקה עצומים.
אז למה כן?
כי אנחנו חיים בשליחות אמיתית, זוכים לקשר אמיתי ועמוק - ובכל בוקר מתעוררים לידיעה שאנחנו באמת מצילים חיים.
איפה אפשר למצוא את זה במקום אחר?״
היום הוא יום מאוד מיוחד עבורנו
והזדמנות להגיד תודה לאלה שנמצאים תמיד בחזית -
2114 אחיות ואחים
ועוד 420 מזכירות וכוח עזר
לכבוד יום האח והאחות הבינלאומי, יצאנו רמי בן גל יחד עם הנהלת ארגון העובדים להגיד תודה לאנשים והנשים היקרות שבזכותם אנחנו מצליחים לתת טיפול רפואי מסור, מקצועי ואוהב.
יחד עם ועד האחים והאחיות - אתי יהב, מילנה מיכל ופנחס, ענבל ירקוני סמנכ״לים אחים ואחיות, מנכ״ל בית החולים פרופ׳ אלי שפרכר וסמנכ״לית משאבי אנוש שרון עמית
סיירנו במחלקת הריון בסיכון, בפגיה, טראומה, פנימית א, מלר״ד- מיון לרפואה דחופה, המערך הנויכירורגי, ובמחלקת ילדים.
ראינו מקרים לא פשוטים לצד סיפורים מרגשים, גילינו כמה מסירות נדרשת כדי להגיע יום יום, שבתות וחגים, חירום ושגרה. 365 ימים בשנה.
נשארנו עם הרגשה חזקה יותר מכל אתגר:
אנחנו בידיים טובות. כל כך טובות.
איזה מזל שיש לנו על מי לסמוך.
תודה לכם ולכן, כל השנה, והיום במיוחד.