05/09/2022
כל מספר ימים במשך שלושה שבועות היא כתבה לי על ביטוח התאונות שרכזה אצלנו לפני שנתיים, אז שיחקה בכדוררשת והיום כבר לא.
לא רואה טעם בלזרוק,על זה כסף סתם. אמרה.
אני מצדי ושלא אופייני לבדרך כלל אמרתי לה בואי נחכה, נבקש הנחות , נראה מה הם אומרים כי המוצר הזה כבר לא קיים היום במתכונת המלאה שלו וחבל..
לשמחתי ולמרות הסבל שבכאב ,בחרה להקשיב לי וחיכינו יחד לתשובה. עד שבוקר אחד אני מקבלת את התמונה עם הגבס. הלקוחה נפלה מאופניים , שברה את הקרסול, אמבולנס , ניתוח וכל הסאגה כלולה בפנים!
כותבת לי בפתחו של אותו בוקר: מקווה שלא ביטלת לי את הביטוח! ..לא. השבתי. הרגיש לי לא נכון לבטל😉.
ועכשיו על הפרק תביעה שכוללת החזרים על :
* האמבולנס
*פיצוי על הניתוח(במסגרת ביטוח התאונות)
* פיצוי חד פעמי על השבר עצמו
* פיצוי מתמשך על אובדן ימי עבודה מהתאונה , וכל עוד המצב נמשך.
הביטוח הוא לא מה שמשנה אלא אצל מי עושים אותו.
שלכם ,
באהבה
מאור פיננסים וביטוח
098999790