ציון צרור - ניהול תיקי ביטוח

ציון צרור - ניהול תיקי ביטוח סוכנות ביטוח המתמחה בביטוח פנסיה ופיננסיים
ליווי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה בראייה כוללת
050-5350618

19/12/2025

השוק של סוכני הביטוח הוא ג׳ונגל, אם אתה לא ממש ממש טוב קשה להחזיק עסק יציב עם לקוחות נאמנים לאורך זמן. אני זכיתי בכך שהלקוחות שלי הם כבר הרבה מעבר לזה ואני הולך עם רובם דרך ארוכה.
אבל אחת לתקופה, מתקשר אלי לקוח ומשתף אותי בכנות
שהוא נפגש עם סוכן אחר כי חבר או מכר ביקש ממנו , והסוכן אמר לו שהביטוחים שלו “לא מספיקים/ לא טובים מספיק/ יקרים מאוד

והוא מתבאס.
מצד אחד – הוא סומך עליי, והלכנו דרך.
מצד שני – מישהו זר זרע ספק.
ויש כאן את העניין של חוסר הנוחות שמתלווה לכך.

אז אני קודם כל מעריך, את הלקוחות האלה אפילו יותר, כי יש מקום לביקורת ולבדיקה. ויותר מזה במיוחד בתחום שלי שבסוף המוצר והא מוצר שהוא לא מוחשי עד הרגע שצריך להפעיל אותו. העניין של האמון הוא אפילו חשוב יותר.....

ומצד שני חשוב במיוחד בתקופה הזו לפתח חשיבה ביקורתית. בעידן בו הידע הוא נגיש אבל מאוד מאוד קשה להבדיל בין דברים בעלי ערך לדברים שאינם בעלי ערך. חשוב לבחון את האמרות שאנשים אומרים באופן ביקורתי יותר
מאיזה מקום אדם מדבר, מה התועלת שתצמח במידה ונקשיב לו.( התועלת עובדת לשני הכיוונים גם מה יוצא לו וגם מה יוצא לנו....)

אז ישבנו ודיברנו.
למזל של שנינו עברנו יחד דרך: תביעות ששולמו, התנהלות ברגעים לא פשוטים,
וחיסכון פנסיוני וקרנות השתלמות שגדלו לאורך זמן –
לא בקסמים, אלא משיתוף פעולה ויישום המלצות לאורך שנים.

הסברתי לו את תפיסת העולם שלי:
ביטוח הוא לא רשימת פוליסות ולא מי שמפחיד יותר.
יש היגיון בסכומי ביטוח, יש התאמה לשלב בחיים,
וביטוחי בריאות הם השלמה לשב״ן – לא תחליף אוטומטי.

קל מאוד לערער.
קשה הרבה יותר לקחת אחריות לאורך זמן.

אמון נבנה לא ברגעים נוצצים,
אלא דווקא כשעולות שאלות – ויודעים לעצור, לבדוק, ולהמשיך יחד

בהערכה רבה
לכל אלה שסומכים עלי ונותנים בי את אמונם.
ותודה מיוחדת לכן שאתן מלוות אותי בכל האתגרים
Etti Mizrahi Zror
Lilach Ambar

19/10/2025

ביום חמישי קיבלתי שיחת טלפון מחיילת:
“היי ציון, אתה יכול לבוא לדבר בכנס משתחררים על התנהלות פיננסית נכונה ועל זכויות סוציאליות?”

אמרתי כן, ברור!
(המלאך הקטן של הספק ישב לי על הכתף ולחש: “אין זמן, איך תספיק? שעה וחצי?! מי יקשיב לך בכלל?”)
אבל המלאך השני, זה שמאמין בלעשות – חייך ואמר: “קדימה, תעשה את זה.”

היום, בשעה 14:00, אני מוצא את עצמי יושב מול 20 משוחררים טריים.
אני מתחיל לדבר… ופתאום — בלאקאאוט אני לא זוכר על מה אני רוצה לדבר.
לא פעם ראשונה שאני מרצה, אבל בפעם הראשונה פשוט נעלמו לי המילים.

אז החלטתי שאני מתחיל, ודיברתי על מה שלא כתוב בשום תוכנית לימודים:
קבלת החלטות
סגנונות תקשורת
נאום מעלית והצגה עצמית
סדרי עדיפויות בחיים
למה חשוב לדעת את אומנות המכירה

ופתאום – משהו נפתח.
בחור אחד סיפר שהוא לא יודע מה הוא רוצה לעשות אחרי השחרור.
אחרת שיתפה שהיא חולמת להיות אשת קריירה אבל פוחדת שלא תצליח להיות גם האמא שהיא רוצה להיות.
מישהו אחר שאל איך אפשר לדעת שהוא לא עושה שטויות בדרך וההורים לוחצים אותו להתחיל ללמוד.
אחד אחר פשוט אמר שלא מעניין אותו הטיול הגדול.

ופתאום, נוצר קסם.
נוצר חיבור, כולנו יחד וכל אחד עם עצמו.
יש לי משפט שהולך איתי שפעם ראיתי חומות בדרך אבל ככל שגדלתי עם החיים הבנתי שאלו הן מדרגות שאני מטפס עליהן בדרך שלי בחיים.

שיתפתי אותם שגם בגיל 42, אני עדיין חי את החיים שלי עם סימני שאלה בסוף המשפט( מטיל ספק בדברים שאני עושה ובדעות שלי.....) והיום אפילו יותר מבגיל 24 שאז חייתי עם סימני קריאה גדולים מאוד.....

אני יודע שאני טועה – והרבה – אבל גם מאמין שכל טעות היא עוד שלב בדרך להצלחה.
בכל פעם שאני נכנס לחדר אני אני לוקח נשימה ארוכה ומקווה לא להתבלבל ולא לעשות פדיחות.
ולפעמים כשאני נכשל בלהתכונן אני חייב להתכונן לכישלון שגם הוא שיעור שאני צריך ללמוד....

ואז נזכרתי –
שלהעביר מסרים נכון, זה לא רק לדעת לדבר.
זה לדעת לגעת.

אם גם אתם בתחילת הדרך, או באמצע החיים, תזכרו:
אף אחד לא באמת יודע הכול.
אבל כל אחד יכול לבחור לעשות את הצעד הבא באומץ.

וכן גם בסוף דיברנו על השקעות ועל פנסיה אבל כשדיברנו על זה, הם הבינו שהכל מתחיל מקבלת החלטה למידה התכוננות ובחירת סדרי העדיפויות שלנו בחיים.

13/09/2025

כמה מילים על חברות ביטוח ישירות, חברות ביטוח כמו בנקים שונאות את עניין התחרות. תחשבו רגע כמה שנים אתם עם אותו בנק אותן עמלות ומרגישים לקוח רדום(ככה מייצרים רווח של שמונה מיליארד ברבעון אחד). אותו דבר חברות הביטוח, החלום הרטוב שלהן זה שתהיו לקוח רדום תשלמו ולא תבדקו את התיק..... הרבה יותר קל (וזול ) להיות חברה שמגיבה ולא יוזמת. וגם אם היא יוזמת אז היא תרצה למכור מוצר מסל המוצרים שלה.
לכן חשוב חשוב חשוב להחזיק סוכן בתמונה. וכשמבצעים שינוי או ביטול ומציעים לכם לוותר על הסוכן תמורה להנחה במחיר. חשוב שתדעו, כשאתם מוותרים על סוכן אתם מוותרים על מי שצריך להיות הגורם שמחוייב קודם כל לכם והוא צריך לסייע לכם לממש את הזכויות שלכם ומחוייב לדבר לבדוק ולעדכן את התיק אחת לשנתיים.

03/06/2025

לא כתבתי כמעט על השביעי באוקטובור,
למרות שהתחושה היא שהאירוע הזה צילק אותי
(כמו רבים) ברמה האישית.
אחד המאפיינים שהיו לאחר האירוע,
היה התחושה שאין יותר בטחון
זה היום שמדינה שלנו נעלמה ונשארנו אנחנו כאזרחים.
כל אזרח שיכל להשיג נשק השיג. בכל מחיר ובכל מצב.
תחושה של פחד קיומי. זה הרגיש כמו ההחלטה הנכונה באותו רגע.

אבל מה קרה היום? שנתיים אחר כך?
רבים מהאנשים שקנו מוכרים את הנשק במחירי הפסד.
הם מגלים שלהסתובב עם נשק זה לא בשבילם,
שזה מציק ולא מתאים לאורח החיים שלהם. ה
החלטה שנראתה הגיונית ברגע של פחד,
התבררה כבזבוז כסף.

אותו דבר קורה לנו בהמון החלטות
הרגש משתלט על שיקול הדעת,
ואנחנו לא חושבים צלול.
בחיים המקצועיים שלי אני רואה את זה המון.
השוק יורד ואני בוחר לצאת החוצה ולממש הפסדים, כשהשוק עולה אני מרגיש שכולם על הגל ורק אני מחוץ לשוק.
אז מה הלקח?
✅ עצור רגע - אם אתה מרגיש דחיפות חזקה להחליט עכשיו, זה בדיוק הזמן לא להחליט
✅ שאל את עצמך: "האם אני מחליט מתוך פחד/תאווה או מתוך היגיון?" מה המטרה שלי בפעולה הזו?
✅ תכנן ארוך טווח - החלטות טובות נולדות מתכנון, לא מתגובות רגעיות
הרגש הוא חלק מהחיים, אבל הוא לא צריך לנהל אותנ.
________________________________________
אם בא לכם אני אשמח אם תשתפו בתגובות אילו החלטות רגשיות עשיתם שהצטערתם עליהן אחר כך? תודה מראש👇

23/12/2024

שנה חדשה, בשורות חדשות לחיסכון של ילדיכם!

הורים יקרים,
שנת 2024 מביאה עמה הזדמנות חדשה וחשובה לחיסכון העתידי של הילדים שלכם במסגרת התכנית הלאומית "חיסכון לכל ילד".

מהי התכנית?
בכל חודש המדינה מפקידה סכום חודשי עבור כל ילד בישראל, אותו ניתן לנהל באחת משתי אפשרויות:
✔ בנק – חיסכון סולידי עם ריבית נמוכה.
✔ בית השקעות – מסלולי השקעה שונים עם פוטנציאל תשואה גבוה יותר.

מה השתנה?
עד עכשיו, מי שהתחיל את החיסכון בבנק נאלץ להישאר בו עד מועד הפדיון, מה שיכול היה להוביל להפסד מצטבר של אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים.
אבל מהשנה – המדינה מחזירה לנו את זכות הבחירה!
כעת ניתן לעבור מהבנק לבית השקעות ולבחור מסלול השקעה שמתאים לצרכים שלכם ולתכניות שלכם לעתיד ילדיכם.

זכרו:
✔ אתם יכולים לבצע את השינוי אחת לשנה.
✔ הבחירה בבית השקעות לא כרוכה בעלות נוספת.

אל תתנו לילדים שלכם להפסיד!
השקיעו לעתיד שלהם עוד היום – זו הזדמנות שלא כדאי לפספס.

לשאלות נוספות או לייעוץ אישי, אני כאן עבורכם.
📞 050-535-0618

שתהיה שנה חדשה ומלאה בחסכונות חכמים!
ציון צרור ניהול תיקי ביטוח
מומחה לניהול חיסכון ופנסיה
"כי העתיד של הילדים שלכם מתחיל בהחלטות של היום"

תמיד תמיד תמיד לפני שאנחנו אנשי מקצוע אנחנו אנשים.וזה תמיד בא לידי ביטוי בפגישות שלי
17/08/2024

תמיד תמיד תמיד לפני שאנחנו אנשי מקצוע אנחנו אנשים.
וזה תמיד בא לידי ביטוי בפגישות שלי

03/06/2024

השבוע שמעתי משהו מעניין מאוד בהרצאה, המטרה שלנו כאנשי מקצוע להפוך את הלקוחות שלנו מבעלי הכנס לבעלי הון.... הכוונה היא פשוטה ללמד אנשים איך לנהל ולהתנהל עם כסף והשקעות...
רובנו חוסכים בבנק, אבל בפועל זה המקום הכי פחות יעיל לחסוך בו.
מה דעתכם? איך אתם מנהלים את ההשקעות שלכם? והאם אתם חושבים איך אני מייצר לי מספיק הון כדי להגשים את המטרות שלי?

01/05/2024

שני דברים משמעותיים שקרו היום:
1. כניסה של מענק המילואים אלה סכומים משמעותיים שיכולים להגיע אפילו ל30 אלף שקל פטורים ממס- אני ממליץ בחום לפני שאנחנו מבזבזים אותם. להחליט שהפעם אנחנו הולכים להשקיע אותם, ואם להשקיע אותם אז במשהו שהוא יותר נועז מפקמ בבנק.....
2. בעוד חודש מהיום נכנסת לתוקף רפורמת הבריאות, אם לא נבחר באופן אקטיבי לשמור את הכיסוי הקיים בפוליסות הבריאות הכיסוי ניתוחים יהפוך להיות כיסוי משלים של קופת החולים....
לגבי המשמעויות אעדכן בהמשך....

הסיפור הזה הוא סיפור פשוט...היום אני נכנס לבנק (זה לא קורה הרבה) ולא הבנתי שהיום יום חג וזה לא חג הפסח.... היום אני נכנס...
18/04/2024

הסיפור הזה הוא סיפור פשוט...

היום אני נכנס לבנק (זה לא קורה הרבה)
ולא הבנתי שהיום יום חג וזה לא חג הפסח....
היום אני נכנס ושומע שנכנסו המענקים לתושבי שדרות.....
כל משפחה קיבלה סכום בין 20 ל50 אלף שקל.
מה עשו פקידי הבנק????
מיהרו והציעו פיקדונות פרי בעבור הלקוחות....

עכשיו חשוב להבין שהבנק היא מערכת עם יתרון ידע עצום
ביחס ללקוחות שלהם.
הבנק מזהה את התזרים את ההכנסות ויודע להציע הצעות רלוונטיות ללקוח אבל בעיקר רווחיות לבנק....למה אני אומר את זה?

עובדה, מבחינתי הפיקדון הוא אסון.....
על פי נסון העבר אני רואה שהבנק מציע ריבית של 4% עם נעילה של הכסף למשך תקופות זמן שנעות בין חודשים לשנים
כששוק המניות מרוויח פי 2 בממוצע. אז איך זה קורה שאנחנו מסכימים להצעות פחות רווחיות לנו ויותר לבנק?
הבנק מציע שילוב של וודאות ונוחות ללקוח, הלקוח חושב אני כבר מנהל כאן
את הכסף אז אני אנהל גם את ההשקעות
רק שלדעתי הוודאות היחידה היא שחיקת הכסף בסופו של יום.
וכדי לצמוח חייבים לצאת מאזור הנוחות
למה הדבר דומה?
לדג שחי בבריכה ולא מבין כמה האוקיינוס גדול.
אנחנו לא שונים מהדג כשאנחנו כשאנחנו מגבילים את עצמנו למוצרי השקעה של הבנק בלבד.
אבל לנו להבדיל מהדג יש בחירה, ונכון שבאוקיינוס יש סכנות שבבריכה אין
אבל מצד שני קיימות אפשרויות אין סופיות שבטוח מתאימות לנו יותר...

אז לרגל הפסח אני מציע שכל אחד מאיתנו ישאל את עצמו 4 קושיות פיננסיות:
1. למתי אני רוצה להשתמש בכסף שאני חוסך? רובנו לא חושבים ולא שואלים את השאלה הזו. טווח השקעה הוא משתנה משמעותי שיש לתת עליו את הדעת.
2. כמה כסף יש לי בסך הכל ? קרנות השתלמות/ קופות גמל / תיק מנוהל חסכונות בבנק.
3. האם הכסף שלי עובד בשבילי או שרק אני עובד בשבילו? והאם אני מרוצה מהמצב?
4. איפה אפשר לשמוע על עוד אלטרנטיבות השקעה חוץ מהבנק?
אז לגבי השלוש שאלות הראשונות, אלה שאלות אישיות ואינדיבידואליות לכל אחד ואחד ממכם...
לגבי השאלה הרביעית- אני יכול לענות לכל מי שרוצה לדעת - תשובה אחת. אני אשמח לספר לכם על אלטרנטיבות השקעה נוספות שקיימות בעבורכם מעבר לאפשרויות השמרניות של הבנק.

אמל"ק-עדיף לקחת החלטות ולשפר לאורך זמן מאשר לא להחליט ולהיות על הגדר.מי שבחר להכנס לתוכנית קופת גמל ב2019 יש מצב שהרוויח...
17/03/2024

אמל"ק-
עדיף לקחת החלטות ולשפר לאורך זמן מאשר לא להחליט ולהיות על הגדר.
מי שבחר להכנס לתוכנית קופת גמל ב2019 יש מצב שהרוויח כבר 65% יותר
ממי שעדיין חושב על זה.
איפה אתם בתמונה ?

סיפור קטן להמחשה

לפני 5 שנים פגשתי זוג לקוחות בגיל שלי ושל אישתי עם שלושה ילדים.
כחלק מהפגישה המלצתי להם בחום
להפקיד לקופת גמל להשקעה שמציעה פוטנציאל תשואה גבוה
וניהול מקצועי דרך חלק מבתי ההשקעות.
עם זאת היו חששות שהם מובנים מצד אחד,
שוק לא יציב משברים שעתידים לבוא ובעיקר אי וודאות לגבי העתיד....
וחשש להפסיד את הכסף.
ונפגשנו שוב ב2021 שם שוב המלצתי להתחיל להשקיע.
ועדיין החששות מהעתיד וחוסר הוודאות שיחקו תפקיד מכריע
בדיוק סיימנו קורונה
ועכשיו ממש מתחילים לעלות את הריביות וזה ירסק את השוק.....
לפני שנה פגשתי אותם שוב, ושוב אותה המלצה ושוב אותם חששות.....

אז לאורך השנים גם הניסיון שלי משחק תפקיד ורציתי לגלם את השווי הכלכלי של ההמלצה שלי.
1. אם היו מקשיבים לי ב2019 בהנחה והיינו בוחרים מסלול מנייתי יכול להיות היינו היום עם 67% יותר בתשואה. אם היו בוחרים במסלולים כלליים כנראה שהתשואה היתה כ 35%
2. אם היו מקשיבים לי ב2021, התשואה במסלול המנייתי היתה כ 28% בעוד המסלול הכללי היה כ-18%.

אפשר להמשיך ככה עוד ועוד, אבל הרעיון פשוט. אומנם אין לי שום יכולת להשפיע על תשואות לאורך שנים אבל לאורך זמן יש משברים ואי וודאות ושוק ההון לאורך זמן עולה.
לאנשים יש נטייה לא להחליט החלטות שנראות להן גדולות, והם נוטים לחפש את ההחלטה הטובה ביותר ( בלתי אפשרי במציאות) וזה גורם להם לשבת על הגדר
עדיף להחליט החלטה שהיא סבבה וטובה ותוך כדי לתקן ולהתאים את ההחלטה מאשר לא להחליט בכלל.

אל תחכו, פנו אלי עוד היום ואעזור לכם לבחור תוכנית חסכון והשקעה שמתאימה לכם.

11/01/2024

טעויות!!!!
יש לי מעל 1000 לקוחות בתיק
אלפי פגישות שביצעתי בתור עצמאי
עשרות אלפי פעולות שבוצעו באופן מקצועי מהיר יעיל
מאות תביעות שהוגשו והחזרים שלקוחות
קיבלו החזר וטיפול של מחלקה ראשונה.
אבל התחום שהכי קשה לי איתו אלה הטעויות.
עכשיו כשהן קורות, ולי זה לא משנה מי עשה אותן
אם זה אני או עובד אחר אני לוקח אחריות על כל טעות שבוצעה במסגרת העבודה.
בין אם זה אני אישית או אם זה אחד מהעובדים
הטעות היא שלי והאחריות לתיקון עלי.
ונכון, אני מתחקר את הטעות ולומד ממנה
וגם משתדל לא לחזור עליה שוב
אני גם עושה מה שצריך לתקן את המצב.
אבל הן קיימות, אי אפשר להתעלם מהן.
הן קשות לי ברמה האישית
לא בגלל נזק כלכלי, ולא מתוך זה שהלקוח יעזוב.
פשוט מתוך זה שאני מרגיש שאכזבתי את הלקוח
ואני אגלה משהו, מאז שאני עצמאי אני רק עובד
אם אנשים שאני אוהב ושאכפת לי מהם ואז זה
אפילו יותר חשוב לי לתקן.
בסוף היחידים שלא טועים הם אלה שלא עושים.
אז נכון בדרך כלל אנחנו מתקדמים משתפרים ולומדים.
אבל זה עדיין יושב עלי גם אחרי כל השנים שלי כעצמאי
וגם אחרי שיש לי תיק לקוחות ענק אבל זה
בעיקר כי אכפת לי, וכל עוד אכפת לי יש לי עוד מה
לתת לאחרים.

Address

Ruhama

Telephone

+972505350618

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ציון צרור - ניהול תיקי ביטוח posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share