26/12/2020
למי שמעוניין להתחסן.
לא הצלחתם לקבוע תור לחיסון מוקדם מספיק? (אני מדבר לבני 60 פלוס). אתם מכירים מישהו כזה? בעיקר בני 80+ שקיבלו תור מאוחר? ביה"ח איכילוב מציע לבני 60 פלוס לקבוע חיסון אצלו. *ללא טופס 17*. לבוא עם ת.ז ועם טופס שאלון שמורידים מהאתר. מקישים ת.ז ותאריך לידה וכותבים קורונה, מחפשים חיסון קורונה מנה 1. חייבים לקבוע מראש.
הנה הלינק -
https://appointments.tasmc.org.il/wlZimon/search