06/06/2026
88% ממנהלי ההשקעות מפסידים למדד. מי הם ה-12% שמנצחים?
הנתון הבא צפוי להכעיס לא מעט אנשים בוול סטריט.
לפי נתוני מחקר SPIVA, הבוחן את ביצועי הקרנות האקטיביות, לאורך 15 השנים האחרונות כ-88% ממנהלי ההשקעות המקצועיים לא הצליחו להכות את מדד הייחוס שלהם.
רוב האנשים שקוראים את הנתון הזה מסיקים מסקנה אחת:
"אם המומחים נכשלים, עדיף פשוט לקנות את המדד וזהו".
אבל יש כאן שאלה הרבה יותר מעניינת שצריך לשאול:
מי הם אותם 12% שכן מצליחים לנצח את השוק בעקביות?
כשבוחנים את הקבוצה המנצחת, מגלים שרובם המוחלט הם משקיעי ערך.
אנשים שלא מנסים לתזמן את השוק,
לא קונים את החברות הכי גדולות רק כי "כולם קונים",
ולא בונים תיקים של מאות מניות בניסיון לא לבלוט.
הם מנהלים תיקים מרוכזים,
מבוססי אנליזה עמוקה,
של עסקים יוצאי דופן.
הבינוניות היא ברירת מחדל של תעשייה שלמה שמפחדת לקחת אחריות.
אבל עבור מי שמוכן לפעול אחרת – יש דרך לייצר תשואה עודפת.
במפגש המקצועי הקרוב נציג את המתודולוגיה של אותם 12%
שריינו את מקומכם:
https://insurancecheck.ravpage.co.il/join-our-webinar
#השקעותעםערך #יואבזליקוביץ #ניהולאקטיבי #השקעותערך #מדדים
התכנים המוצגים נועדו למטרות מידע כללי והעשרה בלבד, ואינם מהווים ייעוץ השקעות, ייעוץ משפטי, ייעוץ מס או המלצה לביצוע פעולה כלשהי בניירות ערך. יש לקבל החלטות השקעה לאחר היוועצות עם איש מקצוע מוסמך.