06/01/2021
הם רק רצו לקבל את הכסף שהשקיעו בחזרה....
זוג מבוגר פנה אלי לאחר שחברה ישראלית הפסיקה לשלם להם את ה"תשואה המובטחת"...
נכנסתי לתמונה ולהלן הממצאים:
דייר לא משלם
חוב לעירייה
נכס במצב תחזוקתי שאינו ראוי למגורים
חוב לוועד הבית
"והדובדבן שבקצפת" - הנכס בתהליכי עיקול בעקבות החוב לוועד השכונה.
התנהלות מול גופים משפטיים כאלו היא לא פשוטה, אך הגענו להסדר בנוגע לחוב עם קיזוז של סכום לא מבוטל.
על אף משבר הקורונה והרגולציה לאי פינוי דיירים באטלנטה, הצלחתי לקחת שליטה על הנכס, לשפץ ולמכור במחיר מקסימלי תוך מס' ימים בודדים של שיווק.
כספי ההשקעה חזרו למשקיעים.
בסיום נזכרנו, אני והלקוחה, בבעלה הפסימי, שמבחינתו ההשקעה הלכה לטמיון, והצלחנו להפתיע אותו לטובה בזכות אשתו האמיצה שבחרה לבחון מישהו נוסף, סמכה עלי ושכרה אותי להילחם את מלחמתם.
מוסר השכל :
אל תוותרו מראש על מה שמגיע לכם, לעתים עם קצת "דם, יזע ודמעות" שווה להתאמץ ולהשיג את מה שהאחר ניסה לקחת מכם ולהתיש אתכם.
בתמונה, זילו מיידית מעדכן על הפעילות שלנו..