אדר פיננשיא - סוכנות לביטוח פנסיוני 2010 בע"מ

אדר פיננשיא - סוכנות לביטוח פנסיוני 2010 בע"מ אדר פיננשיא סוכנות לביטוח פנסיוני (2010) בע"מ

הרבה זמן לא כתבתי על מטבעות דיגיטלייםהייתה לי תחושה שקצת התגעגעתםבטח עכשיו כשיש בשורות משמחות:הביטקווין עלה מתחילת השנה ...
27/04/2023

הרבה זמן לא כתבתי על מטבעות דיגיטליים
הייתה לי תחושה שקצת התגעגעתם
בטח עכשיו כשיש בשורות משמחות:
הביטקווין עלה מתחילת השנה ב 65%
האיתריום עלה מתחילת השנה ב 52%.

עם זאת, יש תחושה בחצי שנה האחרונה,
שיש רגולציה מוגזמת בארה"ב, כזו שמבלבלת את התעשייה כולה.
הרגשה כללית שמנסים לחנוק את הקריפטו
וליבש את הנזילות.
ארה"ב תצליח במקום בו סין נכשלה?
לי לא נראה אבל ימים יגידו.

רגולציה בטוח תיכנס
אבל כמו כל דבר, השאלה איך עושים אותה.

בינתיים מי שכבר רכש ביטקויין
יתרווח בכיסאו ויצפה לראות עליה נוספת
עקב "החציה" הצפויה במאי.

זה אולי הפוסט הכי חשוב שכתבתי מזה תקופהאז תעצרו שניהאם זה לא יעזור לכם, בטוח יש חבר שיודה לכם אם תתייגו אותו.ניוד של קרנ...
23/04/2023

זה אולי הפוסט הכי חשוב שכתבתי מזה תקופה
אז תעצרו שניה
אם זה לא יעזור לכם,
בטוח יש חבר שיודה לכם אם תתייגו אותו.

ניוד של קרנות פנסיה הפך להיות דבר שבשגרה.
מעבר מבוצע היום ללא הצהרת בריאות,
ללא קנס, ללא פגיעה בוותק או פגיעה בתנאים.

אבל יש מקום בו ניוד יכול לגרום לנזק חמור!

קודם נזכיר שבקרן הפנסיה קיים כיסוי מובנה
למקרה מוות בדמות קצבת שארים
כאשר 60% מהשכר המבוטח ישולם לאלמן/ה
לכל ימי חייהם+
40% מהשכר המבוטח ישולם ליתומים עד
הגיעו של היתום האחרון לגיל 21.

אממה, במידה ו-
1. יש לי ילד שמקבל קצבת נכות מביטוח לאומי
2. הכירו בו כנכה טרם היה בן 21
3. אני (ההורה) הצטרפתי לקרן הפנסיה בטרם הכירו בו
הילד הזה יהיה זכאי לקצבת שארים בגובה 40% לכל ימי חייו
ולא רק עד גיל 21.

במעבר בן קרנות, על אף שתאריך ההצטרפות עובר,
הקרן החדשה לא תאפשר לילד תשלום לכל חייו.

לאור העלייה באבחון אוטיזם אצל ילדים
אני מוצאת את הסעיף הזה יותר ויותר רלוונטי
ופחות מוסבר לציבור.

לשאלת ההמשך המתבקשת-
אם בכל זאת הצטרפתי לקרן פנסיה
רק אחרי שהילד הוכר כנכה?
אגיד שיש פתרון חלקי בלבד
וגם זה לא בכל קרנות הפנסיה.

ראו הוזהרתם 🛑

אתמול בחנו החזר חלקי של משכנתאלמול חלופות השקעה של כסף פנוי.זה קטע איך עד שנה שעברהחשבנו שהמסלול הכי אטרקטיבי הוא הפריים...
20/04/2023

אתמול בחנו החזר חלקי של משכנתא
למול חלופות השקעה של כסף פנוי.

זה קטע איך עד שנה שעברה
חשבנו שהמסלול הכי אטרקטיבי הוא הפריים
ונהגנו להחזיר מסלולים צמודים.
היום דברים כבר נראים אחרת לגמרי.

איך בשנה וחודשיים זינק לנו הפריים מ1.6% ל6%,
עליה של 375%.
פשוט מטורף.

הוא ירד? בטוח. רק לא במהירות בה הוא עלה
מתי? אלוהים יודע
נחזור לסביבה של ריבית פריים אפסית? אני בספק.

שורה תחתונה?
תעברו על כל ההלוואות שלכם
(גם מינוס בבנק הוא הלוואה)
אולי זה הזמן לשנות מסלולים
אולי זה הזמן להחזיר
וזה בטוח הזמן לבדוק אופציות נוספות להשקעה.

גם לא לעשות כלום זו בחירה
זו באמת הבחירה שלכם?
בחייאת??

חברה טובה שלי ילדה אתמול בשעה טובהאז עבורה ועבור כל היולדות באשר הןמצורף TO DO LIST מה יש לבצע כשילד נולד-1. להצטרף לקופ...
17/04/2023

חברה טובה שלי ילדה אתמול בשעה טובה
אז עבורה ועבור כל היולדות באשר הן
מצורף TO DO LIST מה יש לבצע כשילד נולד-

1. להצטרף לקופת החולים
ולוודא שמצרפים גם לכיסוי הסיעודי החינמי.

2. להצטרף לפוליסת הבריאות המשפחתית.
יש להצטייד בדוח שחרור ילוד מבית החולים.

3. יש להיכנס לאתר הביטוח הלאומי
ולבחור את קופת הגמל בה תיפתח תוכנית
"חיסכון לכל ילד".
לוודא שהכפלתם את ההפקדה
ובחרתם במסלול סיכון מוגבר.

4. במידה ואתם חוסכים לכל ילד בקופה נוספת
זה הזמן לפתוח קופה גם לרך הנולד.

5. לאחר שתקבלו ממשרד הפנים את ספח תעודת הזהות המעודכן,
מומלץ להעבירו גם לקרן הפנסיה כך שיעדכנו שארים.

6. בדקו אם יש צורך לעדכן מוטבים בביטוחי החיים,
קופות הגמל וקרנות ההשתלמות על שמכם.

מוגש כשרות לציבור
תהיו חברים ותייגו אנשים שזה רלוונטי להם

לקראת הפסחקבלו שלושה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר גם בקרן ההשתלמות שלכם-1. זה נכון שהקרן נזילה בתום שש שניםאבל זה לא בהכרח...
05/04/2023

לקראת הפסח
קבלו שלושה טיפים שיעזרו לכם
לעשות סדר גם בקרן ההשתלמות שלכם-
1.
זה נכון שהקרן נזילה בתום שש שנים
אבל זה לא בהכרח שתרצו להשתמש בה
(עדיף שלא כמובן)
אז אם אני עתידה להשתמש בה רק בעוד 15 שנה
אז כדאי לקבוע מסלול השקעה בהתאם.

2.
זה נכון שדמי ניהול הם קבועים
(לפחות לתקופה מסוימת)
ותשואה היא משתנה,
אבל עוד 0.2% של דמי ניהול
ממש לא רלוונטיים
אם יש קרן שעושה עוד 1%
תשואה עודפת בכל שנה.
תחשבו על זה.

3.
קרן ההשתלמות היא כנראה מכשיר
החיסכון האטרקטיבי ביותר
גם לעצמאיים ובטח ובטח לשכירים.
כשכירים, אל תסתפקו בהפקדה עד התקרה.
הפקדה ממלוא השכר שלכם, לרב תהיה
עדיפה על עליה בשכר בפועל.

לקראת הפסחקבלו שלושה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בקרן הפנסיה שלכם-1. מוודאים שמסלול ההשקעה שלנו תואם את טווח ההשקעה.כלומר...
03/04/2023

לקראת הפסח
קבלו שלושה טיפים שיעזרו לכם
לעשות סדר בקרן הפנסיה שלכם-

1.
מוודאים שמסלול ההשקעה שלנו תואם את טווח ההשקעה.
כלומר אם אני בת 30 ויש לי כמעט 40 שנה עד הפרישה
אז יש הגיון רב לעבור למסלולים מנייתיים.

2.
אם אנחנו רווקים ללא ילדים
מוודאים שלא קונים לנו כיסוי לביטוח שארים
שאין אף אחד שיקבל.
אם כן יש לכם ילדים
וודאו שכיסוי שארי יתום עומד על 40% ולא על 30%
כפי שהיה נהוג בהרבה מסלולים בעבר.

3.
בחלק מקרנות הפנסיה קיים מנגנון של דמי ניהול
שיורדים כפונקציה של העליה בצבירה.
אם כבר צברתם 300,000 ₪ ומעלה,
כנראה שזה הזמן לבחון מעבר לאחת מהן.

חג שמח וחרות כלכלית

כבכל שנה, בימים אלו נשלחים הדוחות השנתייםבדואר או במייל בהתאם לבקשתכם.המציאות מחייבת אותי להתייחס לחלק ד' בדוחות-"מסלולי...
30/03/2023

כבכל שנה, בימים אלו נשלחים הדוחות השנתיים
בדואר או במייל בהתאם לבקשתכם.
המציאות מחייבת אותי להתייחס לחלק ד' בדוחות-
"מסלולי השקעה ותשואות"
למה?
כי אני כבר מתארת את הפרצופים של כולכם 😊.
נכון, הייתה שנה קשה לשוק ההון
ועכשיו אנחנו רואים איך היא השפיעה על כל אחד מאיתנו.

קרנות ההשתלמות הכלליות הפסידו בממוצע 8.96%
וקרנות הפנסיה במסלול הכללי הפסידו בממוצע 5.9%.
תנשמו את זה רגע
ובואו ניזכר מה הייתה התמונה בשנת 2021:
קרנות ההשתלמות הכלליות הרוויחו בממוצע 12.71%
וקרנות הפנסיה במסלול הכללי הרוויחו בממוצע 15.75%.

אז בואו נניח לצורך הדוגמה שב31.12.20
היו לי בקרן ההשתלמות 1,000,000 ₪ בדיוק.
בסוף 2021 היו בקופה 1,127,100 ₪
ובסוף 2022 היו בקופה 1,026,112 ₪
כלומר אחרי שנתיים קיצוניות לשני הצדדים
אני עדיין ברווח.

זו הזדמנות מצוינת להזכיר לכולנו
ששוק ההון הוא תנודתי
אבל בממוצע רב שנתי המגמה היא חיובית.
מי שלא מסוגל לשאת את ההפסדים בקופות שלו
נמצא כנראה במסלולי השקעה שלא מתאימים לו.

חג שמח לכולם. חרות ורב בריאות.

שיר מה את מדברת איתי על סיעוד?זה של זקנים!חמודים שאתם.אחותי הייתה סיעודית בגיל 23 מסרטןיש לי לקוח שהתרסק עם האופנוע בגיל...
28/03/2023

שיר מה את מדברת איתי על סיעוד?
זה של זקנים!
חמודים שאתם.
אחותי הייתה סיעודית בגיל 23 מסרטן
יש לי לקוח שהתרסק עם האופנוע בגיל 30 והיה סיעודי שנתיים
ולקוחה בת 54 שעברה ניתוח בגב והייתה סיעודית שבעה חודשים.

סיעוד מתקשר לנו לזקנה
ולמצבים בלתי הפיכים
אבל זה לא תמיד ככה.
תקראו לזה אובדן כושר תפקודי אם יותר קל לכם.
זמני או קבוע.

מאיפה אני מעמידה כסף לכזה דבר?

קודם כל לחכמים שקנו פוליסת סיעוד פרטית
אבל מתעצבנים כל חודש מהעלות שלה:
קבלו טריק של קוסמים-
איך אני יודעת אם ביטוח הוא טוב לי?
אם במידה ואני מבקשת לבטל אותו
מבטלים לי במיידי ואף נציג של שימור לקוחות
לא מתקשר להתחנף ולהוזיל לי במחיר.
זה בדיוק המצב עם פוליסות סיעוד פרטיות.
החלום הרטוב של חברות הביטוח
זה שתבטלו ותפטרו אותם מעונשו של זה.

מי שהתעורר מאוחר
כבר לא יכול לעשות ביטוח פרטי
אבל כן יכול להצטרף לכיסוי הסיעודי בקופת החולים שלו.
לא מושלם
אבל בעלות תועלת בהחלט חשוב וחיוני.
אגב, אם אתם עוברים קופה
יש טופס ייעודי להעברה גם של הכיסוי הסיעודי.

וקלף אחרון מהשרוול:
במידה ואתם באובדן כושר עבודה
שהוא גם מצב סיעודי (תפקודי)
קרן הפנסיה שלכם תגדיל את הפיצוי שאתם מכירים מ75%
ל100% מהשכר המבוטח שלכם.
תודו שלא ידעתם את זה 😊
תייגו את מי שחשוב שידע

נכון שאומרים "אם תתעלם זה לא יעלם"?אז אני התעלמתיוזה נעלםפשוט כי אי אפשר היה אחרת.בכל השיחות שלי אנשים מופתעים שכשהם מגי...
23/03/2023

נכון שאומרים "אם תתעלם זה לא יעלם"?
אז אני התעלמתי
וזה נעלם
פשוט כי אי אפשר היה אחרת.

בכל השיחות שלי אנשים מופתעים
שכשהם מגיעים לגיל הפרישה לא כל הכסף שלהם פטור ממס.
מה לעשות
הוא לא
ככה זה.

אבל יש פטורים מסוימים שאנחנו כן זכאים להם
והפטור הזה גדל בהדרגה
ואמור היה לגדול שוב ב2025 בפעם האחרונה.

במסגרת הצעת התקציב האחרונה, ממש עכשיו
רצו לבטל את ההגדלה הצפויה ב2025
ולחסוך הרבה כסף לקופת המדינה.

רק שפה, לפחות בינתיים, לא מחוקקים חוקים אחורה.
מי שכבר פרש וטיפל גם בפרישה שלו כמו שצריך,
הסתמך על הגידול בפטור במסגרת התכנון שעשה
אז איך אפשר עכשיו לבטל תכנוני מס שנעשו ב12 שנים האחרונות?

ברור שאי אפשר!

בקיצור למי שלא הבין מהפתיח
השטות הזו בוטלה
בעיקר בגלל הרבה מאוד אנשים שלא התעלמו.

ה 20 למרץ, הוא היום הראשון הרשמי לציון האביב בעולםוגם היום הראשון לשבוע הכסף הגלובאלישמטרתו להעלות את המודעות לחינוך פינ...
21/03/2023

ה 20 למרץ, הוא היום הראשון הרשמי לציון האביב בעולם
וגם היום הראשון לשבוע הכסף הגלובאלי
שמטרתו להעלות את המודעות לחינוך פיננסי בקרב צעירים.

אז לרגל היום הזה
החלטתי לשתף אתכם
במה אני עושה בחלקת עולמי הקטנה
לחינוך פיננסי בקרב הצעירים שלי בבית-

דמי כיס מתקבלים אצלנו ב01 לכל חודש
(אין שום בעיה לחלק לפעם בשבועיים)
רק לאחר שהראו לי שדוח המעקב שלהם
(דוח הוצאות והכנסות)
תואם בדיוק ליתרה שלהם בקופות.
אם אין התאמה הם מקבלים "קנס".

20% ממה שהם מקבלים עובר ישר לקופת החיסכון שלהם.
80% לקופת שימוש שוטף.
מה שהם עושים בשוטף הוא לשיקולם הבלעדי למעט
שתי מגבלות שהטלתי:
אסור לקנות דברים מסוכנים
ממתקים קונים רק באישור.
(כל אחד שיקבע את העקרונות החשובים לו)

אסור להם לבצע עסקאות בכסף עם אף אחד מלבדי
(לא ביניהם, לא עם אייל ולא חלילה עם חברים)
מי שנגמר לו הכסף , חבל!
אצל מי שהילדים יותר גדולים
יכול בהחלט לתת הלוואה בריבית.

בינואר של כל שנה מוציאים את התשואה הממוצעת
שעשו קופות הגמל בשנה שחלפה
ומשלמת להם את התשואה על הכסף שנמצא בקופת החיסכון
(זו של ה20%).

ספרו לי מה לקחתם מזה
תייגו חברים שזה יכול לעניין אותם
ואמן ונגדל פה דור שלא חי במינוס תמידי.

כן, זה משנה באיזו קופה זוקפים לכם פיצויים!מכירים "מרבה נכסים, מרבה דאגות"?בגדול אני ממש נגד המשפט הזהאבל אקח אותו אלינו ...
12/03/2023

כן, זה משנה באיזו קופה זוקפים לכם פיצויים!

מכירים "מרבה נכסים, מרבה דאגות"?
בגדול אני ממש נגד המשפט הזה
אבל אקח אותו אלינו היום-
"מרבה הכנסה, מרבה דאגות".

לכל מי שמרוויח מעל 39,300 ₪
(נכון לשנת 2023),
זוקפים מס על ההפקדה לפיצויים
שמעבר לסכום הזה
כבר בעת ההפקדה.
יענו אם אתם מרוויחים 45,000 ₪
זוקפים לכם פיצויים על שכר של 5,700 ₪.

כשתסיימו לעבוד אצל המעסיק הזה
תוכלו למשוך את הפיצויים
שכבר שילמתם עליהם מס
כשהם פטורים.
כלומר אם שילמתי מס בכניסה
אני לא משלמת שוב מס ביציאה.

עד פה הכל נפלא.
עכשיו, היות והשכר שלכם גבוה,
ברור שיש לכם גם פנסיה מקיפה
וגם פנסיה משלימה
(הפנסיה המשלימה נפתחת אוטומטית ומטעמים טכניים).
ולכן אני רוצה לדאוג שהמעסיק
יסמן את זקיפת המס בקרן הפנסיה המשלימה.

למה?
כי בקרן הפנסיה המקיפה יש אלמנט של הבטחת תשואה
ומשם אני לא רוצה למשוך כסף.
קאפיש??

עכשיו תהיו חברים טובים ותייקו את מי שזה רלוונטי לו

פוסט לבעלי הכנסות משולבות-מה זה הכנסה משולבת?מי שיש לו הכנסה גם כשכיר וגם כעצמאי.זוכרים שאני אוהבת למצוא לכם פרצותשל הטב...
09/03/2023

פוסט לבעלי הכנסות משולבות-
מה זה הכנסה משולבת?
מי שיש לו הכנסה גם כשכיר וגם כעצמאי.

זוכרים שאני אוהבת למצוא לכם פרצות
של הטבות במס?
אז יש לי, יש לי, יש לי, יש לי-

במידה ואתם שכירים והמעסיק שלכם
מפקיד לכם גם לקרן השתלמות
הרווחתם.
על כל שקל שהפקדתם המעסיק שם שלושה
ויש לכם פטור ממס רווח הון עד התקרה הקבועה.
יש עוד מלא יתרונות אבל עזבו כרגע.

אם אתם גם עצמאים
תוכלו לבצע הפקדה לקרן השתלמות גם כעצמאים.
נכון, לא תהיה לכם הוצאה מוכרת
אבל כן תהיה לכם הטבה
של פטור ממס רווח הון.

במילים אחרות הרווחתם עוד 19,920 ₪
בפטור ממס על רווחים.
יאללה איזה חיים יש לכם 🍭
ואפילו לא ידעתם 🤣

Address

שדה אליהו 2
Rishon Le Zion
7528863

Opening Hours

Monday 08:00 - 16:00
Tuesday 08:00 - 16:00
Wednesday 08:00 - 16:00
Thursday 08:00 - 16:00
Sunday 08:00 - 16:00

Telephone

+97239520400

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אדר פיננשיא - סוכנות לביטוח פנסיוני 2010 בע"מ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to אדר פיננשיא - סוכנות לביטוח פנסיוני 2010 בע"מ:

Share