27/04/2023
הרבה זמן לא כתבתי על מטבעות דיגיטליים
הייתה לי תחושה שקצת התגעגעתם
בטח עכשיו כשיש בשורות משמחות:
הביטקווין עלה מתחילת השנה ב 65%
האיתריום עלה מתחילת השנה ב 52%.
עם זאת, יש תחושה בחצי שנה האחרונה,
שיש רגולציה מוגזמת בארה"ב, כזו שמבלבלת את התעשייה כולה.
הרגשה כללית שמנסים לחנוק את הקריפטו
וליבש את הנזילות.
ארה"ב תצליח במקום בו סין נכשלה?
לי לא נראה אבל ימים יגידו.
רגולציה בטוח תיכנס
אבל כמו כל דבר, השאלה איך עושים אותה.
בינתיים מי שכבר רכש ביטקויין
יתרווח בכיסאו ויצפה לראות עליה נוספת
עקב "החציה" הצפויה במאי.