14/06/2026
שמעתם פעם על מודל טריניטי?
אני אאמלק לכם - זורקים סכום חד פעמי (נגיד קיבלתם ירושה של מליון) + משקיעים במודל מסוים של אגחים ומניות + וחיים מהריבית עם קיצבה חודשית, והגאונות? לעולם לא נוגעים בקרן. אותם מליון - נשארים שם ללא תזוזה.
ובפרקטיקת המציאות:
שימו לב, התחלנו את השנה עם מליון שקלים, הלקוח שלי מקבל אנונה (קיצבה) כל חודש, סה"כ נמשכו 40K שקלים בחצי שנה! ועם זאת, אנחנו עדיין ברווח של 50 אלף שקלים, למרות המשיכה.
www.maayan-insure.com