10/04/2021
32 דברים שאולי לא ידעתם עליי לכבוד יום הולדתי ה-32!
(פאקינג איי! הגעתי לגיל 32!!)
1 יש לי שם חיבה והוא ליצ'י, כן כמו הפרי. אחותי אחראית עליו.
2. אני ממש גרועה בלקרוא שעון והחלטתי מאוד מהר שזה פחות בשבילי ולכן לא תראו אותי עונדת כזה.
3. אף פעם לא עישנתי סיגריה. גם לא שכולם עישנו. גם לא בגיל העשרה.
4. יש לי פוביה מטריוויה על מוזיקה, שחקנים וסרטים כי אחותי החליטה שזה ממש סביר להעביר לי את הילדות במיליון שאלות שילדה לא אמורה לדעת!!
5. התייתמתי מאבא שלי כשהייתי בת 15.
6. הפעם האחרונה שהייתי במסיבה אמיתית עם ריקודים וכזה הייתה בשנת 2005 או 2006 או מי זוכר??
7. אני הכי קיטישית בעולם בכל הקשור למוסיקה ואני יכולה להתלהב כמו ילדה קטנה משירים של הבקסטריט ביוז.
8. ואפרופו הבקסטריט בויז, אני אהבתי את ההוא עם השיער השחור ולא הבלונדיני (ניק?). נגד הזרם. זו אני.
9. בצבא הייתי בביטחון מידע בחיל הים. כן הבנות האלו שעושות תחקירים שעות על גבי שעות, יאפ אני הייתי אחת מהן.
10. אחד מהחלומות שלי הוא ללמוד צורפות. לא יודעת מתי. יודעת שזה יקרה בוודאות.
11. אני ממש לא אוהבת בצל ופלפל. על כל גווניהם, על כל בישוליהם, כולל עירית וכאלו...גם בסושי.
12. יש לי 6 אחיינים וכבר בגיל 12 יכולתם לקרוא לי דודה.
13. כן, אחי גדול ממני ב-17 שנים ואחותי ב-12 שנים.
14. בגיל ה-20 שלי ממש אבל ממש שנאתי להצטלם וכל מה שיש לי מהגיל הזה הן תמונות של כף יד, ראש ועיניים מובכות.
15. כבר בגיל 12, בטיול בת מצווה, עמדתי על שלי בכל הקשור לבגדים. עשיתי לאמא שלי את המוות על מעיל שממש רציתי שתקנה לי בפריז.
16. לכל המודאגים - המעיל לא נקנה. נקנה מעיל אחר במקומו שמעולם אבל מעולם לא לבשתי.
17. אני ישנה רק בחושך מוחלט.
18. אני ממש אוהבת רשימות TO DO והמרקר הצהוב זה אהבת חיי!
19. המשקל שלי ואני זה סיפור קורע לב של אהבה ושנאה.
20. היה לי פעם חתול שקראו לו קישקשתא למשך 24 שעות ושם בערך נגמרו היחסים שלי עם חיות
21. בתיכון הייתי זמרת בטקסים של בית הספר. הייתי במגמת מוזיקה ועד היום אני מממשת את הפוטנציאל שלי כזמרת רכבים מאוד מוצלחת.
22. הפריט שאני הכי אוהבת ללבוש הוא בלייזר - כנראה ידעתם את זה אבל זרמו, מה אכפת לכם :)
23. אם תשאלו אותי מה אני אוהבת יותר, חופשת בטן גב או חופשת התרוצצויות, דפנטלי התרוצצויות!!
24. אף פעם לא הייתי בחרמון - כן אני בת 32 ועדיין לא הגעתי לשם. מי שרוצה להרים את הכפפה, מוזמן!
25. קשה לי לשמוע רעשים של אנשים שאוכלים לידי/ שותים או נושמים. קוראים לזה מיסופוניה. אמיתי.
26. אני מאוד אוהבת לכתוב פיזית. ממש לכתוב במחברות. כשהייתי קטנה זה היה תחביב מועדף עליי גם בלי לדעת באמת לכתוב, כתבתי מחברות שלמות.
27. בתור ילדה הייתי בוכה מהכל. כל דבר קטן היה גורם לי לבכות. מזל שהיום זה כבר פחות קורה.
28. בעברי ניהלתי 5 סניפים של בית ספר לפסיכומטרי.
30. והייתי מלצרית בבלאק.
31. גיליתי על עצמי שיש לי אינטואיציה סופר טובה ואני באמת צריכה להקשיב לעצמי קצת יותר.
32. אני יודעת שזו סגולה לברך אחרים ביומולדת שלך אז אני מאחלת לכולם שנלמד לקחת נשימה, להודות על הקיים, לאהוב יותר ולשנוא פחות ובעיקר שנלמד לאהוב את עצמנו בשיא הקלישאה כי משם תאכלס הכל מתחיל.
ואם כבר עסקינן בנתינה, לכבוד היומולדת שלי אני רוצה להעניק לכן מתנה שווה! :)
10% הנחה על ליווי אישי שלי או תכנית הסטיילינג שממש בקרוב פותחת שוב את שעריה עם מחזור חדש של בעלות עסקים.
המתנה תקפה למשך שבוע היומולדת שלי בלבד (10.4- 17.4)
למימוש המתנה - מוזמנות לפנות אליי בכל אמצעי תקשורת זה או אחר.
אז שאו ברכה.
ו- HAPPY BIRTHDAY TO ME!!