לי שוורץ סטיילינג להכפלת מכירות

לי שוורץ סטיילינג להכפלת מכירות סטייליסטית, מובילה בעלות עסקים לנראות עסקית מקצועית, ב?

קיץ. חום. זוועות.כל מה שבא לנו ללבוש זה כלום ושום דבר.כמה שפחות בדים וכמה שפחות שכבות.אבל בתור בעלות עסקים שמחזיקות עסקו...
16/06/2021

קיץ. חום. זוועות.
כל מה שבא לנו ללבוש זה כלום ושום דבר.
כמה שפחות בדים וכמה שפחות שכבות.
אבל בתור בעלות עסקים שמחזיקות עסק
ובכל זאת צריכות להתלבש לפגישות עם לקוחות
או להרצאות או אפילו לנטוורקינג עם בעלי עסקים אחרים
לצערנו אנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו להתלבש
עם גופיות וכפכפים כי זה פשוט משדר מסר
פחות מקצועי.

אז מה כן אפשר לעשות?
הנה הצעת לבוש אלגנטי ליום קיצי וחם.
אני תמיד בעד ללכת עם חולצות טריקו נושמות
שיש להן איזשהו טוויסט כמו כיווצים בכתפיים
שהופכים את החולצה למעניינת.
אפשר לשלב עם החולצה
מכנסיים שהם על טהרת האלגנט
בגזרה יותר מחויטת, עד הברך, כמו ברמודה
בצבע קיצי ולהוסיף נעל פתוחה אבל מיוחדת,
עם שפיץ שמאריכה את הרגל ויוצרת מראה
מעט יותר אלגנטי.
ללוק הזה אפשר להוסיף ווסט, חגורה או להחליף
לנעלי עקב ויש לנו אחלה לוק ליום חם.
וכמובן איך שכחתי - משקפי שמש בסטייל :)

שתפו אותי, איך אתן מתלבשות
לפגישות עסקיות ביום שממש חם לכן?

אין יום שאני לא שומעת את זה..."אני לא יודעת איך לצאת מהגבולות בלבוש שלי"מה בעצם קורה?אנחנו מוצאות פריט מסוים שנראה עלינו...
06/06/2021

אין יום שאני לא שומעת את זה...
"אני לא יודעת איך לצאת מהגבולות בלבוש שלי"

מה בעצם קורה?
אנחנו מוצאות פריט מסוים שנראה עלינו סבבה
ומתקבעות עליו ורק עליו.
אם מצאנו אחד טוב, אז נקנה את אותו פריט
ב40 צבעים שונים
כי עד שכבר מצאנו אחד טוב, לא חבל?

ואז נוצר מצב שלפגישות העסקיות שלנו
או לנטוורקינג או לפגישה עם לקוח
אנחנו הולכות עם אותו לוק בצבע שונה,
עם אותן חולצות שנראות בדיוק אותו דבר
ואם אותו שטנץ של בגדים שכבר ממש משעמם אותנו.

ואז מתחיל כל סאגת ה"אין לי מה ללבוש" החרוש
לא כי אין לך מה ללבוש, כי פשוט אין לך כבר
כוח ללבוש את מה שיש שוב ושוב ושוב.

אז איך אפשר לצאת מהגבולות האלו?
הפתרון שלי, שאני מציעה כמעט לכל לקוחה
שאומרת לי את המשפט הזה,
הוא לחפש בתוך הגבולות
המוכרים והידועים שלך את הגיוון.
אל תעשי מהפך ובבת אחת תקני פריט לבוש שמרחיק
אותך מעצמך אלפי שנות אור.
חפשי פריט לבוש בגזרה שאת אוהבת אבל בצבע חדש,
במיוחד אם כל הארון שלך בצבעוניות שחוזרת על עצמה.
או נסי גזרה אחרת, שונה בצבע שאת מאוד אוהבת.

למה זה חשוב?
כי זה יגרום לך להרגיש גיוון וחוסר שעמום מהמלתחה שלך
ואז את תפסיקי לקנות עוד ועוד פריטים שלא משרתים אותך
ומעבר לכך ואולי הכי חשוב
הסטייל והייחודיות שלך יתפתחו
לכדי נראות מעניינת, מיוחדת
שהיא רק שלך והיא סופר חשובה
לך כבעלת עסק.

שתפי אותי
איך את מגוונת בלבוש שלך?

אחד הפחדים שהכי חוזרים על עצמםעם כל הלקוחות שלי, בלי יוצא מהכללזה הפחד להראות מגוחכת או שמא מוגזמת...מצד אחד יש להן רצון...
01/06/2021

אחד הפחדים שהכי חוזרים על עצמם
עם כל הלקוחות שלי, בלי יוצא מהכלל
זה הפחד להראות מגוחכת או שמא מוגזמת...

מצד אחד יש להן רצון מאוד גדול להראות ייחודיות
להעביר את המסר שלהן בצורה הכי טובה לעולם
לשדר את מי שהן באמת גם באמצעות הנראות שלהן
לקבל תשומת לב טובה על עצמם היותן הן בכל מקום
שהן נכנסות אליו ובטח על פי הרושם הראשוני
שהן מייצרות...

א-ב-ל!
הפחד הזה מהלראות מגוחכת, מוגזמת
"יותר מידי" משתק אותן והן ממשיכות לפעול
על אוטומט שלא משרת אותן בשום צורה.
אוטומט של בחירת בגדים שהם פשרה עבורן
בגדים שהם בסדר ותו לא!

הדיסוננס הזה והפחד מ"מה יגידו"
משאיר אותן בחוסר מעש
והן ממשיכות להראות עוד אחת מ...
בלי להתלבש כמו שהן רוצות
ובטח בלי להעביר את מה שחשוב להן באמת
גם באמצעות בגדים והנראות הכוללת שלהן.

הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן
ולהגיד מספיק! מספיק לחשוב מה יגידו
מספיק לחשוב שזה יותר מידי או מוגזם מידי
לפעמים מוגזם מידי משרת בדיוק את ערכי המותג שלך
ולפעמים המוגזם הזה הוא בדיוק מה שאת צריכה
כדי לצאת קצת מאזור הנוחות ולקבל השראה.

לא באת לעולם כדי להיות בלתי נראית,
לא הקמת את העסק כדי להסתתר,
המראה שלך אומר לעולם מי את
ומה הייחודיות שלך וכך גם העולם מגיב אלייך.

לכן בפעם הבאה שאת מרגישה שזה מוגזם מידי
ואין מצב להתלבש ככה, תחשבי שוב!
האם זה מעביר את מי שאת באמת?
האם זה גורם לך להרגיש מהממת?
האם זה מה שאת רוצה לשדר?
אם כן - מצוין! לכי על זה!

חבל על כל שניה של נראות בינונית
שלא משרתת אותך
רק אומרת :)

יש משהו בערך הקלילות שמדבר להרבה מאיתנו כבעלות עסקים.למה חשוב לנו לשדר קלילות?כי זה מדבר את ערך הפשטות, זה מאפשר לנו להר...
30/05/2021

יש משהו בערך הקלילות שמדבר
להרבה מאיתנו כבעלות עסקים.

למה חשוב לנו לשדר קלילות?
כי זה מדבר את ערך הפשטות, זה מאפשר לנו
להראות בגובה העיניים מול הלקוחות שלנו ובכלל להעביר
איזושהי כנות ואותנטיות בדרך בה אנחנו נראות,
זה מאפשר לנו להיות נגישות ללקוחות שלנו ולגרום להן
לסמוך עלינו, לעקוב אחרינו ולאחר מכן גם לרכוש את שירותנו.

אני שומעת המון מלקוחות שלי, שהן מאוד רוצות לשדר
בדיוק את זה אבל מפחדות שזה ייתפס בעיני הלקוחות
כ"פחות רציני ומקצועי" כי זה נתפס בעיניים שלנו
כמשהו קליל, "וייבים" של חוף ים ותאילנד
ולא תמיד זה משהו שבא לנו להעביר ולשדר.

אז איך בכל זאת עושים את זה?
איך בכל את אפשר להעביר את הערך הזה
בלי להיתפס שאנטי או תאילנד וקוקוס?

ההמלצות שלי?
1. תתרכזי בצבעים בהירים!
צבעים בהירים תמיד ולעולם יעבירו קלילות
לעומת השחורים והכהים שמעבירים ערכים אחרים.
בלוק שלבשתי אפשר לראות שבחרתי סקאלת צבעים
בהירה (לבן, בז ורוד בהיר).
2. תבחרי בדים נשפכים שאינם צמודים מידי לגוף.
ברגע שאנחנו לובשות בד נשפך כמו סאטן או שיפון
או אפילו טריקו רחוקה מהגוף
אוטומטית זה מעביר מסר של קלילות וזרימה לצד השני.
לדוגמא כמו הג'קט שלבשתי שהוא אוברסייז, קליל וקצר.

אז ספרי לי, לאיזה המלצה התחברת יותר?

32 דברים שאולי לא ידעתם עליי לכבוד יום הולדתי ה-32!(פאקינג איי! הגעתי לגיל 32!!)1 יש לי שם חיבה והוא ליצ'י, כן כמו הפרי....
10/04/2021

32 דברים שאולי לא ידעתם עליי לכבוד יום הולדתי ה-32!
(פאקינג איי! הגעתי לגיל 32!!)

1 יש לי שם חיבה והוא ליצ'י, כן כמו הפרי. אחותי אחראית עליו.
2. אני ממש גרועה בלקרוא שעון והחלטתי מאוד מהר שזה פחות בשבילי ולכן לא תראו אותי עונדת כזה.
3. אף פעם לא עישנתי סיגריה. גם לא שכולם עישנו. גם לא בגיל העשרה.
4. יש לי פוביה מטריוויה על מוזיקה, שחקנים וסרטים כי אחותי החליטה שזה ממש סביר להעביר לי את הילדות במיליון שאלות שילדה לא אמורה לדעת!!
5. התייתמתי מאבא שלי כשהייתי בת 15.
6. הפעם האחרונה שהייתי במסיבה אמיתית עם ריקודים וכזה הייתה בשנת 2005 או 2006 או מי זוכר??
7. אני הכי קיטישית בעולם בכל הקשור למוסיקה ואני יכולה להתלהב כמו ילדה קטנה משירים של הבקסטריט ביוז.
8. ואפרופו הבקסטריט בויז, אני אהבתי את ההוא עם השיער השחור ולא הבלונדיני (ניק?). נגד הזרם. זו אני.
9. בצבא הייתי בביטחון מידע בחיל הים. כן הבנות האלו שעושות תחקירים שעות על גבי שעות, יאפ אני הייתי אחת מהן.
10. אחד מהחלומות שלי הוא ללמוד צורפות. לא יודעת מתי. יודעת שזה יקרה בוודאות.
11. אני ממש לא אוהבת בצל ופלפל. על כל גווניהם, על כל בישוליהם, כולל עירית וכאלו...גם בסושי.
12. יש לי 6 אחיינים וכבר בגיל 12 יכולתם לקרוא לי דודה.
13. כן, אחי גדול ממני ב-17 שנים ואחותי ב-12 שנים.
14. בגיל ה-20 שלי ממש אבל ממש שנאתי להצטלם וכל מה שיש לי מהגיל הזה הן תמונות של כף יד, ראש ועיניים מובכות.
15. כבר בגיל 12, בטיול בת מצווה, עמדתי על שלי בכל הקשור לבגדים. עשיתי לאמא שלי את המוות על מעיל שממש רציתי שתקנה לי בפריז.
16. לכל המודאגים - המעיל לא נקנה. נקנה מעיל אחר במקומו שמעולם אבל מעולם לא לבשתי.
17. אני ישנה רק בחושך מוחלט.
18. אני ממש אוהבת רשימות TO DO והמרקר הצהוב זה אהבת חיי!
19. המשקל שלי ואני זה סיפור קורע לב של אהבה ושנאה.
20. היה לי פעם חתול שקראו לו קישקשתא למשך 24 שעות ושם בערך נגמרו היחסים שלי עם חיות
21. בתיכון הייתי זמרת בטקסים של בית הספר. הייתי במגמת מוזיקה ועד היום אני מממשת את הפוטנציאל שלי כזמרת רכבים מאוד מוצלחת.
22. הפריט שאני הכי אוהבת ללבוש הוא בלייזר - כנראה ידעתם את זה אבל זרמו, מה אכפת לכם :)
23. אם תשאלו אותי מה אני אוהבת יותר, חופשת בטן גב או חופשת התרוצצויות, דפנטלי התרוצצויות!!
24. אף פעם לא הייתי בחרמון - כן אני בת 32 ועדיין לא הגעתי לשם. מי שרוצה להרים את הכפפה, מוזמן!
25. קשה לי לשמוע רעשים של אנשים שאוכלים לידי/ שותים או נושמים. קוראים לזה מיסופוניה. אמיתי.
26. אני מאוד אוהבת לכתוב פיזית. ממש לכתוב במחברות. כשהייתי קטנה זה היה תחביב מועדף עליי גם בלי לדעת באמת לכתוב, כתבתי מחברות שלמות.
27. בתור ילדה הייתי בוכה מהכל. כל דבר קטן היה גורם לי לבכות. מזל שהיום זה כבר פחות קורה.
28. בעברי ניהלתי 5 סניפים של בית ספר לפסיכומטרי.
30. והייתי מלצרית בבלאק.
31. גיליתי על עצמי שיש לי אינטואיציה סופר טובה ואני באמת צריכה להקשיב לעצמי קצת יותר.
32. אני יודעת שזו סגולה לברך אחרים ביומולדת שלך אז אני מאחלת לכולם שנלמד לקחת נשימה, להודות על הקיים, לאהוב יותר ולשנוא פחות ובעיקר שנלמד לאהוב את עצמנו בשיא הקלישאה כי משם תאכלס הכל מתחיל.

ואם כבר עסקינן בנתינה, לכבוד היומולדת שלי אני רוצה להעניק לכן מתנה שווה! :)
10% הנחה על ליווי אישי שלי או תכנית הסטיילינג שממש בקרוב פותחת שוב את שעריה עם מחזור חדש של בעלות עסקים.
המתנה תקפה למשך שבוע היומולדת שלי בלבד (10.4- 17.4)
למימוש המתנה - מוזמנות לפנות אליי בכל אמצעי תקשורת זה או אחר.

אז שאו ברכה.
ו- HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

סגנון לבוש- המילה השנואה עליי!כן אני סטייליסטית וכן אני עוסקתהרבה בבגדים, גזרות ובדיםאבל, וואלה. לא יכולה לשמוע את המילה...
28/01/2021

סגנון לבוש- המילה השנואה עליי!

כן אני סטייליסטית וכן אני עוסקת
הרבה בבגדים, גזרות ובדים
אבל, וואלה. לא יכולה לשמוע את המילה הזו.
אני פשוט לא מאמינה בה.

בואי נפרק שנייה את המילה הזו.
מה זה בכלל אומר סגנון?

בהגדרה מילונית פירוש המילה הוא
"דרך הבעה מסוימת הנבחרת מתוך
דרכים שונות העומדות לבררה"
כלומר דרך אחת ספציפית לבחירה מתוך
כמה דרכים שמוצעות בפנייך.

בהגה המקצועית שלנו, סגנון לבוש
הוא שם כולל למספר סגנונות שכביכול
את צריכה לזהות את הסגנון הספציפי שלך וללכת לפיו
למשל הסגנון הקלאסי, הקז'ואל, הרומנטי וכן הלאה..
בטענה שזה יעשה לך חיים קלים יותר
אם תמצאי את ה-אחד ותלכי לפיו.

ואני - אחזור על זה שוב.
לא מאמינה בזה.
למה?

כי אני לא מאמינה שאנחנו כבעלות עסקים
צריכות להשתייך לסגנון מסוים
ואבוי לנו אם נחפש סגנון אחד שלפיו נלך.
הטעות הכי גדולה שאנחנו יכולות לעשות
זה להיכנס לתוך קופסת סגנון מרובעת
ולפיה ללכת כל הזמן, כל היום, בכל שעה.

במה אני כן מאמינה?
במורכבות שלנו כבעלות עסקים,
השריטות, החלומות, הערכים, החוזקות.
בעובדה שיש לנו עסק לנהל במקביל
להיותנו אמהות, חברות, בנות זוג וכו'
בלהבין שאי אפשר לקטלג אותנו
לקופסת סגנון אחת בטענה שזה יותר קל.
בלהבין בדיוק מה חשוב לי לשדר.
בלהבין מה אני רוצה להוציא החוצה
בלהבין בסוף איך אני מתרגמת
את כל מה שמיוחד בי לנראות והלבוש שלי.

ואם זה אומר שבסוף אני משלבת
15,000 סגנונות לבוש בארון שלי
אבל זה מדויק לי וזה משדר בול אבל בול
את מה שאני רוצה אז מה זה משנה
איך קוראים לסגנון הזה?
מה זה משנה אם נכנסתי לתוך הגדרת
הסגנון הקלאסי או סגנון שקר כלשהו אחר.

זה משנה אך ורק שזה מדבר אותי,
מבדיל אותי בזירה העסקית
וגורם לי להיות בולטת בצורה נכונה
שהולמת את הערכים שלי.
ובתאכלס נוח לי בזה ואני מרגישה
מעולה ומקרינה את זה החוצה. לא?

אז, אם בא לך לשמוע עוד על הנושא,
ועל הדרך גם ללמוד את שיטת הסטיילינג שלי
שמלמדת איך להתלבש כאוטוריטה
בתחומך ולמשוך אלייך לקוחות מדויקים
שירגישו מהרגע הראשון
שאיתך הם רוצים להמשיך

אני מזמינה אותך להדרכה שלי ביום ראשון הקרוב
בשעה 10:00 ***הדרכה ללא עלות***
הלינק להרשמה בתגובה הראשונה.

27/01/2021

ביום ראשון הקרוב אני עולה
להדרכה מעשית בשידור חי ללא עלות
לבעלות עסקים שרוצות לקחת את
הנראות שלהן לשלב הבא
(מוגבלת ל- 100 בעלות עסקים בלבד)

בסרטון אני לבושה בשני לוקים
שמבוססים על השיטה שאני הולכת
ללמד בהדרכה עצמה.

איך הגעתי אליהם?
איך זה משדר את הערכים שלי?
איך זה לקח בדיוק 2 דק להחליט עליהם
ומה כל בעלת עסק צריכה לדעת
כדי להרכיב את הלוק המדויק בשבילה
שיבדל אותה וימשוך אליה לקוחות מדויקים?

כל זה בהדרכה ביום ראשון!
אם בא לך להצטרף,
את יותר ממוזמנת.
לינק להרשמה בתגובה הראשונה.

אז ככה, בעלות עסקים שמתלבשות טובונראות טוב - שווי המניה שלהן גדל!למה ככה?שתי סיבות עיקריות:הראשונה היא כי זה טבע האדם.אנ...
25/01/2021

אז ככה, בעלות עסקים שמתלבשות טוב
ונראות טוב - שווי המניה שלהן גדל!

למה ככה?
שתי סיבות עיקריות:
הראשונה היא כי זה טבע האדם.
אנחנו מעריכים ואוהבים יופי והרמוניה,
לא לחינם אנחנו מגיעים למוזיאונים
ומסתכלים, נפעמים שעות מציורים
מנתחים כל פינה, מביעים את דעתנו.
ולא לחינם בעלות עסקים שמתלבשות טוב
נתפסות כבעלות עסקים מקצועיות,
אוטוריטה בתחומן וכאלו ששווה להגיע אליהן
ולשלם להם ממיטב כספכם.

שנית, לקוחות פועלים בעיקר במישור
השוואתי ואני אסביר.

לקוח שמסתכל עלייך תמיד יחשוב
בבת המודע שלו - אם....אז.
אם הבית שלה מבולגן אז גם הקליניקה ככה.
אם היא נראית כאילו זרקו אותה מהמיטה
אז כנראה שלא כזה אכפת לה
אם היא לא טרחה לשים לב לכתם על החולצה
שלה אז כנראה היא גם לא תשים לב
לדברים שחשובים לי וכן הלאה...
נראה לי הבנתן את הרעיון.

אז כן. בעלות עסקים שמתלבשות טוב
חד משמעית שווי המניה שלהן גדל
והן נתפסות כהרבה יותר רציניות ומקצועיות.

ועכשיו עולה השאלה,
אז מה זה אומר מתלבשות טוב?
נראות טוב? לא כולנו ניחנו ביופי
של אנג'לינה גולי...

בדיוק. כל אחת היא מיוחדת.
לכל אחת יש את המשהו הזה
שמבדל אותה וגורם לה להיות היא.
והמשהו הזה - בהחלט מושך אליה לקוחות.

אבל האם המשהו הזה עובר גם
דרך הבגדים שלך? עובר גם דרך הנראות שלך?
יוצא החוצה בלי שתגידי מילה?

בדיוק בשביל זה אני עולה
להדרכה חיה ביום ראשון הקרוב
שבה אני הולכת לחשוף שיטת סטיילינג
שמדברת בדיוק על זה! על איך למשוך אלייך
לקוחות שמרגישים מהרגע הראשון שזהו!
הם מצאו את זאת שהם חיפשו
אפילו לפני שהוצאת מילה אחת מהפה!

לסטיילינג יש כוח מאוד גדול במיוחד אם הוא
מבטא את האישיות והערכים שלך
ומשדר מסר מדויק ללקוח שלך

אז אם את לא רוצה לפספס את ההדרכה החיה
הזו וללמוד את השיטה הזו גם,
כתבי לי כאן בתגובות ואשלח לך לינק להרשמה.

ואם לא אמרתי עד עכשיו - זו הדרכה חינמית!!
פשוט צריך להירשם כי מספר המקומות מוגבל....

יש איזשהי דעה רווחתשסטיילינג זה תחום שהוא נחמד שיהיה,שאולי מחר כך יהיה נחמד לעבוראיזה קורס בנושא סתם כדי להעשיר את הידע ...
24/01/2021

יש איזשהי דעה רווחת
שסטיילינג זה תחום שהוא נחמד שיהיה,
שאולי מחר כך יהיה נחמד לעבור
איזה קורס בנושא סתם כדי להעשיר
את הידע ואולי אפילו להנות מזה קצת
ובאופן כללי, זה מותרות ופינוקים וכשיהיה
זמן או כסף אז אולי זה יתאים.

אז לא. זו דעה מוטעית.
ותני לי דקה מזמנך לנסות לשכנע אותך.

מה אנחנו כבעלות עסקים בתאכלס רוצות?
להשפיע? לקוחות? יותר כסף כדי לפתח את
עצמנו ואת העסק שלנו?
להיות אוטוריטה בתחומנו?

אני בטוחה שלאחד מהם את התחברת,
אם לא לכולם. ואיך אנחנו עושות את זה?
לומדות, לומדות שיווק, לומדות מכירות,
לומדות מיינדסט, לומדות כתיבה שיווקית,
לומדות את כל הכובעים
שיאפשרו לנו לעשות את זה.

אבל אנחנו שוכחות משהו אחד קטן
והוא- שאם אנחנו לא נראות מהשנייה הראשונה
כמו מישהי מקצועית והלקוח הפוטנציאלי
לא מרגיש מהשנייה הראשונה
שאנחנו מעניינות אותו והוא יכול לסמוך עלינו,
לא יעזור לנו השיווק, ולא יעזור לנו המכירות
ולא יעזור לנו לכתוב הכי מדהים שאנחנו יכולות
כי הוא פשוט יעבור הלאה.
וזה כלכך פשוט היום לעבור הלאה.
במיוחד בעידן שמקבלים בו אלפי מסרים בדקה.

ואני רוצה לחדד את זה עוד קצת.
אני לא מדברת על סטיילינג
מהמקום של להתלבש יפה.
המון יודעות להתלבש יפה אבל זו לא הנקודה פה.
הלקוח הפוטנציאלי שלך לא יסתכל עלייך
ויגיד וואו איזו חולצה או איזה שילוב צבעים יפה
זהו אני הולך איתה....כן, ברור שזה מגוחך.

מה שעומד מאחורי זה, זה המון תת מודע
הלקוח בכלל לא שם לב כביכול לבגדים שלך
ובטח לא יחשוב באותו רגע
על החולצה הפרחונית שלבשת
אבל בתת מודע היא תעביר לו
מסר כלשהו והמסר הזה
הולך ישר לרגש שלו וקובע לו
מה המשך הדרך איתך.
האם את ממוקמת במשבצת המעניינת?
האם את במשבצת של זו
שאף פעם אני לא אקנה ממנה?
האם את במשבצת המומחית? וכן הלאה.

מה אני באה להגיד?
שסטיילינג זה לא נחמד.
סטיילינג זה עוד כלי מסל הכלים
שלנו כבעלות עסקים
שאנחנו מוכרחות ללמוד ולדעת.
זה כלי שאנחנו צריכות לדעת איך להשתמש
בו לטובתנו ולהפעיל אותו בכל רגע נתון.

אז איך מפעילים את הכלי הזה?
איך הלקוח שלך ירגיש שזהו!
הוא מצא את זאת שהוא חיפש
אפילו לפני שהוצאת מילה אחת מהפה?
איך משתמשים בכוח הסטיילינג לטובתנו?

ביום ראשון הבא, 31.1, בשעה 10:00
אני עורכת סדנה מעשית בשידור חי
שתגלה לך איך לגרום ללקוח שלך להרגיש
מהרגע הראשון שזהו – הוא מצא את זאת שחיפש,
שאת האוטוריטה בתחום ואיתך הוא רוצה ללכת
והכל באמצעות הנראות שלך והמסרים שאת מעבירה דרך הבגדים והלבוש שלך.

***ההדרכה היא בחינם****
אבל דורשת הרשמה מראש.
הולך להיות מדהים עם מלא הפתעות.
כתבו לי ואשלח לכן לינק.

‼️[התחילי כאן]‼️שלב  #1 👈המדריך שלי - 5 טעויות הלבוש הקריטיות ש95% מבעלות העסקים עושות שהורסות להן עסקאות? להורדה בחינם ...
16/01/2021

‼️[התחילי כאן]‼️

שלב #1 👈המדריך שלי - 5 טעויות הלבוש הקריטיות ש95% מבעלות העסקים עושות שהורסות להן עסקאות? להורדה בחינם מהקישור הזה : >>>https://leestyle.ravpage.co.il/gift5mis

שלב #2👈 בראש העמוד לחצי עכשיו על עקוב או Fhttps://leestyle.ravpage.co.il/visualonline OLLOW כי אני מעלה תכנים, הדרכות, טיפים ועוד מלא דברים בכל יום- ואת לא רוצה לפספס את זה!

איך ללבוש את העסק שלך באונליין ולגרום לקהל שלך לתפוס ממך בעלת עסק מקצועית ואמינה?

לבגדים שאנו לובשות יש כוח עצום והשפעה על איך שאנחנו מתנהגות,מרגישות ומקרינות כלפי חוץ.כדי לבחון מה קורה במוחנו כשאנו לוב...
12/01/2021

לבגדים שאנו לובשות יש כוח עצום
והשפעה על איך שאנחנו מתנהגות,
מרגישות ומקרינות כלפי חוץ.

כדי לבחון מה קורה במוחנו
כשאנו לובשים בגד מסוים,
נעשה ניסוי מאוד מעניין שבבסיסו
עלתה השאלה - האם לבישת חלוק של רופא
יכולה לשפר את הביצועים הקוגניטיביים שלנו.

בניסוי חולקו הנבדקים לשתי קבוצות.
בקבוצה הראשונה נתבקשו המשתתפים
לבצע את המשימה ללא תנאים מיוחדים.
המשתתפים בקבוצה השנייה
נתבקשו ללבוש חלוק לבן
ונאמר להם שזהו חלוק של רופא.

כאשר השוו את רמת הביצועים
של חברי שתי הקבוצות גילו כי "הדוקטורים"
היו פי שניים יותר טובים
מחברי הקבוצה שלבשו בגדים רגילים

מה גרם לתוצאות טובות יותר?
תכירו את המונח : Enclothed Cognition.
הבגדים שאנו לובשים משפיעים
על התפיסה שלנו את עצמנו.

כלומר לבגדים יש כוח עצום
להשפיע על מה שאנחנו חושבות על עצמנו
ועל הסיפור שאנחנו מספרות על עצמנו!
ולא רק, הם משפיעים על מה שאנחנו
מאמינות שאנחנו יכולות לעשות,
על כמה אנחנו אינטילגנטיות
או מוצלחות בעיני עצמנו.

ולמה אני מספרת לך את זה?
כי זה בדיוק הזמן להיעזר בכלי המופלא
שנקרא בגדים, הופעה ולבוש.
אני שומעת ורואה כל הזמן בעלות עסקים
שמתלבשות בלי להבין עד כמה
לבגדים יש יכולת להשפיע עליהן.

הן מתלבשות לפי הנהוג, בוחרות
בבגדים שהם בסדר ותו לא.
בוחרות לפי מותג מסוים
או האם זה יפה בעיניהן
לרוב הבחירה שלהן
לא תהיה מהמקום של איך הלבוש
הזה משרת את המטרה שלי?
איך הוא יעזור לי להשפיע?
איך הוא יעזור לי להגיע ללקוחות שלי
או איך יעזור לתחושת המסוגלת והמצליחנות שלי.

נקודה למחשבה.

אז מה אתן אומרות?
מי הולכת להסתכל אחרת על
הבגדים שהיא תלבש היום?

The clothes we wear can affect our performance, a financial adviser writes.

29/12/2020

מחפשת 10 בעלות עסקים חריפות,
שרוצות להראות שונה במרחב העסקי,
להפסיק להראות בנאליות ומשעממות ולייצר לעצמן תדמית שמבטאת את האישיות שלהן ומשדרת מסר מדויק ללקוח הפוטנציאלי שלהן!

כתבו לי אני בתגובות או בפרטי.
או תייגו כאלו שזה רלוונטי להן!

Address

Rehovot
74

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when לי שוורץ סטיילינג להכפלת מכירות posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to לי שוורץ סטיילינג להכפלת מכירות:

Share