01/09/2020
מתרגשת....
עובדת על המצגת למחר בהרצאת זום שאעביר בנושא "איך ננהל את הכסף שלנו"
ההרצאה תתקיים מחר 2.9.2020 בשעה 19:00.
ההרצאה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש.
מעניין אותכם? מוזמנים להירשם.
מכירים אנשים שזה מעניין אותם מוזמנים לשלוח להם את הקישור.🤩
בהרצאה נדבר על אמונות מגבילות בנושא הכסף. נקבל טיפים בנושא איך מתנהלים עם הכסף ומה קורה בבית כשנמצאים כל הזמן במינוס ובהלוואות.