06/05/2026
פעם, כשהייתי שומע/ת את המילה "מינוס" – ישר הייתי מרגיש/ה בושה. 🤐
לא דיברו על זה בבית, לא עם חברים, ובטח שלא עם הילדים.
פשוט המשכנו… מושכים הלוואות, מחזירים כרטיסי אשראי, מחכים ל"נס" של החודש הבא.
עם הזמן הבנתי שהבעיה היא לא רק במספר בבנק – אלא במה שקורה במשפחה:
• מתח קבוע באוויר
• שיחות על כסף שהופכות מהר לריב
• תחושה שאני לא מספיק טוב/ה, לא מצליח/ה "להסתדר כמו כולם"
מזמינה אותכם להרצאה היום בערב, יום רביעי 06.05.26 בשעה 20:30
בהרצאה אדבר על:
1. מה הסיבות שאנשים לא מטפלים במינוס שלהם.
2. מה הסוד לתקציב מאוזן.
ההרצאה ללא עלות אבל צירך להירשם.
אשמח לראותכם.
הנה הקישור להרשמה
בהרצאה תצאו עם הבנה למה אנשים לא מטפלים בכסף שלהם. נדבר על הלוואות. חסכון. יציאה מהמינוס. הגדלת הכנסה ועוד.