25/05/2015
אז איך זה הולך לעבוד?
אנחנו הולכים לעבוד עם יזם גדול - ותיק במשק, ניסיון של עשרות שנים, כזה שעובד רק באיזור גוש דן, במקומות פשוטים לבנייה ולמכירה - ללא וועדות מחוזיות.
בכל ההשקעות בהן נשקיע יהיה ליווי בנקאי המבטיח בדיקת עומק של הבנק ואמון שלו בתוכנית העסקית, ואנחנו נכניס את הכסף רק קרוב-קרוב לתחילת הבנייה.
ומה אתם עושים?
בסך הכל מלווים ליזם חלק מההון העצמי באמצעות הקרן.
הכסף ישהה אצל היזם לתקופה של כשנתיים וחצי, ובסופה תקבלו אותו בתוספת תשואה נאה של כ-12% בשנה.
מעוניינים להיות מהראשונים שיקבלו הצעות השקעה?
כתבו לנו ונכניס אתכם לרשימת התפוצה!