27/05/2016
http://www.mako.co.il/weekend/Article-0a8ef0e68384641006.htm
אמא נפצעתי! אני בסדר..מה קרה? אני חושב ששברתי את היד האמבולנס בדרך..תסריט מוכר לכם?
"לרכבים האלה אין מספר והם גם לא חייבים בביטוח", מסביר פרופ' פלג מהמרכז הלאומי לחקר טראומה ורפואה דחופה, "אם את נופלת על המדרכה ונפצעת והילד שדרס אותך נבהל, עולה חזרה על האופניים ובורח, אין לך אפילו את מי לתבוע". ולא רק הנפגע עלול למצוא את עצמו בבעיה: בהיעדר ביטוח, גם הוריו של ילד או נער שפגע באדם אחר תוך כדי נסיעה ימצאו עצמם בבית המשפט, נדרשים לשלם את הפיצויים לנפגע בעצמם.(מתוך כתבה ב MAKO)
אז יש או אין כיסוי? ישששש!
הפיצוי הכספי משולם בגין נכות,שברים,מצב סיעודי,שיניים,ייצוג של עו"ד ועוד...
אז הורים יקרים אני פה בשבילכם להבטיח את יקירכם.
טלפון: 073-2171150
נייד 050-6656876
מייל [email protected]
20 הראשונים יהנו לא רק מביטוח...אני מבטיח.