29/04/2026
לקנות או לא לקנות - זאת השאלה.
כל כך הרבה זמן חיכינו לרגע שמחירי הדירות ירדו, שנים של המתנה ועליות ללא פרופורציה, והנה סוף סוף, משהו השתנה, הכל נעצר לרגע ואנחנו עדים לירידה, משמעותית או לא, כל אחד יחליט עם עצמו, אך בהחלט ירידה שמעלה תהייה.
ונשאלת השאלה, האם עכשיו זה הזמן לקנות?
אולי עכשיו, בתקופה הנוכחית, כשמספר הדירות המוצעות למכירה הגיע למספרים שלא הכרנו, ונראה שהשוק מוצף בהזדמנויות, אולי עכשיו כדאי לקנות?
ואולי זו תחילתה של מגמה? הרוכשים הפוטנציאליים ימשיכו לאחוז בגדר ונחווה ירידות נוספות, אולי אפילו קריסה, ואם נקנה עכשיו, זו תהיה טעות גדולה, כי המחיר של היום יכול להיות יקר ביחס למחיר של מחר.
ומה אם עוד רגע התקופה תסתיים, ושוק הדיור שוב יתחמם, ובלי הודעה מראש, כולם יעזבו את הגדר וישובו לרכוש, מחירי הדירות שוב יעלו ונשוב להמתין ליום שירדו.
*כל כך הרבה תסריטים שעלולים להתממש, אז איך מחליטים?*
אז מה אתם חושבים, לקנות או לא לקנות?
*תרשמו לי בתגובות*
#נדלן #רכישתדירה #השקעות #בית #שוקהנדלן כלכלה דירה החלטות נדלןישראל