14/06/2026
"יש רגעים שבהם הלב מתמלא כל כך, עד שקשה למצוא מילים שיכילו את כל ההתרגשות, הגאווה והאהבה."
ביום שישי נערכה מסיבת הסיום של 16 הבוגרים האהובים שלנו.
את הטקס ליווה סרטון מרגש שבו הבוגרים בירכו את עצמם ונפרדו מבית הספר. לצד הברכות ראינו תמונות שלהם כילדים קטנים והתרגשנו מהדרך הארוכה שהם עברו.
בטקס המיוחד הבוגרים נטעו עץ שקד- סמל לשורשים העמוקים שכבר צמחו בהם, ולענפים הרבים שעוד ימשיכו להתפתח ולהגיע לגבהים חדשים.
בהתרגשות גדולה חשפנו גם את העפיפון שהבוגרים הכינו שמסמל את היכולת להמריא גבוה, לחלום, לגלות עולמות חדשים ולהגיע רחוק.
תודה על הזכות להיות חלק מהמסע שלכם. תודה על החיוכים, על רגעי השמחה, על ההתמודדויות, על החיבוקים, ועל כל אותם רגעים קטנים שהפכו לזיכרונות גדולים.
אנחנו נפרדים מכם בהתרגשות גדולה, אך גם בביטחון מלא. אתם יוצאים לדרך חדשה כשאתם נושאים איתכם כוחות, יכולות, חלומות ואור מיוחד ששייך רק לכם.
מאחלים לכם שתמשיכו לפרוש כנפיים, להאמין בעצמכם, לצמוח, לשמוח, לאהוב ולהגשים את כל מה שליבכם מבקש.
תמיד תהיו חלק מהמשפחה שלנו ואל תשכחו- "הכל אפשרי!"
תודה גדולה לכל מי שלקח חלק בהפיכת היום הזה לבלתי נשכח- לShlomit Laufer על הובלת הטקס, לLiron Rotshtein Aliza Korzuch Strulovits על הסרטונים ולצוות כיתות המסיימים שלנו על כל ההשקעה.
תודה מיוחדת ל רן ניטקה שעיצב את אולם הטקס בבלונים והכין שולחן מתוקים מפנק.