24/03/2026
הבוקר בתוכנית של מרב לרנר בערוץ הכלכלה דיברתי על חברת Vertiv שנכנסה למדד sp500 אתמול:
החברה היא לא “עוד חברת תשתיות” — היא אחת הנהנות הישירות מהבום ב-AI.
מאחורי כל מודל, כל דאטה סנטר, וכל שבב של NVIDIA — יש צורך בחשמל, קירור וניהול עומסים.
וזה בדיוק המקום שבו Vertiv נמצאת.
עם צמיחה דו־ספרתית, שיפור חד במרווחים, וביקוש שמונע ע״י השקעות של מאות מיליארדי דולרים בתשתיות AI
היא הופכת לשחקן מפתח “מאחורי הקלעים” של המהפכה.
אבל שימו לב!! החברה זינקה ב58% מתחילת השנה ונסחרת במכפיל של 75
בתגובה הראשונה מצב לינק לטוויטר של ערוץ הכלכלה
מוזמנים לצפות