22/07/2025
הם לקחו משכנתה על הבית. לא כדי לשפץ. לא כדי לנסוע לחו"ל.
כדי לעזור לילדים לקנות דירה.
זוג הורים בשנות ה 70 לחייהם, שמרנים, עבדו קשה כל החיים, הצליחו לשלם את המשכנתה ולחיות בצניעות.
אבל כשהילדים, ניסו למצוא לעצמם דירה, הם הבינו:
אין להם סיכוי. גם לא עם שתי משכורות.
הבנקים לא מאשרים, ההון העצמי לא מספיק, והמחירים ממשיכים לעלות...
אז ההורים עשו את הבלתי יאמן.
ניגשו לבנק, שמו את הבית שלהם כבטוחה ולקחו משכנתה חדשה.
על הנכס שלהם, בגיל שבו רוב האנשים חושבים על פנסיה ושקט.
"זה לא היה קל", הם מספרים.
"אבל הילדים שלנו זה הדבר הכי חשוב. והעתיד שלהם תלוי בזה."
המקרה הזה הוא אחד מני רבים שאנחנו פוגשים.
דור ההורים מציל את דור הילדים, פשוטו כמשמעו.
מצד אחד, זה מחמם את הלב, לראות כזו נתינה.
מצד שני, זה שובר את הלב, שזו המציאות במדינה שלנו.
האם זה צריך להיות כך???😔
אם גם אתם שוקלים לקחת צעד דומה, תעשו את זה בחוכמה.
יש פתרונות, יש דרכים יצירתיות, ויש גם גבולות שצריך לשים.
מה שבטוח אל תהיו לבד מול הבנקים.
תתייעצו, תשאלו והכי חשוב תבינו את הסיכונים!
אנחנו כאן בשבילכם, גם כדי להסביר, וגם כדי ללוות!