01/04/2026
חג שמח חברים ומשקיעים יקרים שלי 😊,
קודם כל, אני מקווה שאתם והמשפחות שלכם בטוב,
ואתם שומרים על עצמכם 🙏👍.
אנחנו נמצאים כמה שבועות כבר
במלחמה צודקת למען קיומינו.
ואני אישית מקווה שהמשטר
הנאצי מטהרן יגיע לסופו ממש בקרוב.
אני אישית לצערי תקוע בטקסס
בגלל המלחמה, ולא אבלה את החג
עם משפחתי 😞.
אך עדיין אני שמח לשלוח לכם
את ברכת החג הזו 😊🙏.
אין ספק שזה מאתגר להעביר את חג הפסח
תחת התקפות טילים בלתי פוסקות.
ויחד עם זאת, העם היהודי
ואנחנו הישראלים חזקים
ולא נרתעים מאתגרים שבאים עלינו.
כולנו עוד מעט נשב ביחד בשולחן החג,
ונזכר איך יצאנו מעבדות לחירות.
חג הפסח מסמל עבורינו את התקווה
ואת החירות שלנו, וזה אף פעם
לא מובן מאליו, והיום במיוחד.
לאחר ה 7 באוקטובר ובמלחמה
מול איראן וכל הפרוקסים שלה.
אנחנו נלחמים את מלחמת הקיום שלנו.
מלחמת העצמאות השניה שלנו !
מלחמה באנטישמיות,
מלחמה בתוך מדינת ישראל,
ומלחמה מחוץ למדינת ישראל.
ובנוסף במלחמה שלנו היום,
אנחנו מבינים היום
שעל חרבנו נחיה לעולם.
לצערנו בשכונה שבה אנו חיים
שפת הכוח והחוזק היא השפה
שמבינים השכנים שלנו.
לאחר ה 7 באוקטובר
בכולנו נשבר / השתנה משהו.
אנחנו כעם חייבים
להמשיך להיות מאוחדים
אעפ כל חילוקי הדעות בינינו.
אנחנו חייבים להמשיך
לחיות אחד עם השני,
אחרת נהיה תלויים אחד ליד השני.
זה הזמן לחשוב על כל מה
שמחבר אותנו ביחד,
לראות את המשותף ולא את השונה ! ויש הרבה.
ולראות את הטוב והחיובי 🙏😊.
לאלה, שכבר הולכים איתי דרך,
ואלה שרק הצטרפו למסע שלנו ביחד,
אנחנו כאן ועכשיו בונים יחד
עתיד טוב יותר,
רגוע יותר ובטוח יותר,
כי בחרנו להיות אחראים לעתידינו,
ולא תלויים במתרחש מסביב,
בחרנו בנחת ובחופש.
ואתם בטח שואלים את עצמכם
למה אני מצלם את הברכה הזו
מול שטח ריק ולא ליד אחד
מהמרכזים המסחריים שלנו ?!
חג הפסח מסמל את הזכות שלנו
לבחור בחירות ובעתיד טוב יותר.
אז הסיבה שבחרתי לצלם דווקא פה
היא שזאת הקרקע שעליה בשנה הבאה
בעזרת השם, יעמוד פה מרכז מסחרי חדש ומודרני.
כזה שלא נראה כאן מעולם.
ואני מתרגש מאוד עבור המשקיעים שלי ועבורי.
אז אני רוצה לאחל לך ולמשפחתך,
חג פסח שמח 🎉🎉🎉
יציאה לחופש כלכלי
בריאות איתנה 💪
פרנסה טובה 💰💰💰
ואושר רב 😊.
שלכם,
מטקסס הרחוקה,
גלעד