08/03/2026
"רק פראיירים חוסכים לפנסיה 💸"
כי:
היקום יקרוס אל תוך עצמו.
ברור.
המדינה תלאים את הכספים. 🏛️
הטייקונים והתספורות.
חברות הביטוח ודמי הניהול.
הפוליטיקאים והשחיתות.
הדיפ סטייט.
הקריפטו.
האילומינטים.
הבונים החופשיים.
החרדים, האיראנים, הסינים, הכוזרים.
האסטרואיד שבדרך. ☄️
כולם, כמובן, בקנוניה אחת גדולה נגד
החיסכון לפנסיה של מושיקו.
אז מושיקו לא חוסך.
וזו ממש לא עצלות.
זו הרי עמדה אידיאולוגית. ✊
כי מושיקו לא פראייר.
רק שהתוכנית שלו בנויה על הנחה אחת קטנה:
שב-2053 לא תהיה מדינה.
לא תהיה בורסה. 📉
לא תהיה כלכלה מתפקדת.
ולא תהיה קצבה שמישהו יוכל “למחוק”.
כי אם תהיה —
מושיקו הוא זה שישלם את המחיר...
השבוע שוחחתי עם לקוחה ותיקה שלי.
ביקשה שאדבר על ליבו של בנה, בן ה 40. היא מודאגת מכך שהוא עדיין בטיול של אחרי צבא, בוהה כעת, מהופנט בקסם הזוהר הצפוני. 🌌
רק בלי שקל לפנסיה וגם לא למנת פלאפל ליום שיחזור ארצה...
כי כמו מושיקו, הוא בטוח שהמערכת תקרוס לפניו.
רק שקיים "סיכון" מסויים שאף אחד מגיבורינו בפוסט לא מתמחר:
שהעולם ימשיך לעבוד. 📈
ואז לא תהיה אפוקליפסה.
רק ריבית דריבית שלא נוצלה וזמן שלא יחזור.
הרבה יותר קל ואף רומנטי להיות אנטי-מערכתי ומורד בגיל 40.
הרבה פחות מרשים בשנת 2056 בגיל 70, לגלות שהמהפכה התעכבה ⏳, העולם שרד, ההימור לא צלח ואתה מוצא עצמך שליח מחוסר ברירה.