עידית ג'אורי - מארגנת אישית ופיננסית

עידית ג'אורי - מארגנת אישית ופיננסית עבודת היעוץ שלי כוללת הסתכלות ותכנון של כל האספקטים הכלכליים בבית: ההתנהלות השוטפת (הכנסות/הוצאות),ביטוחים,פנסיות,חסכונות,הלוואות
ודיור.

כותבת לכם כאן באהבה  ❤️  רעיונות חשובים להתנהלות כלכלית במצב החדש.ראשית ממליצה ללמוד  מהאינטרנט,מחברה,ממנטור לא משנה מי ...
14/03/2020

כותבת לכם כאן באהבה ❤️
רעיונות חשובים להתנהלות כלכלית במצב החדש.
ראשית ממליצה ללמוד מהאינטרנט,מחברה,ממנטור לא משנה מי ,כמה כלים אימוניים פשוטים להתמודדות עם המצב החדש, תחושת המחנק, ההרגשה שזהו העולם מתמוטט.
אנחנו חזקים ונעבור את זה . 💓
אבל את זה אשאיר למי שמתמחה בזה ,עכשו למה שאני יכולה לתרום:

1. כנסו את המשפחה "לאסיפה משפחתית" (ברוגע ובלי לחץ) והחליטו על ההתנהלות בתחומים השונים :סדר יום, אוכל,ניקיון ,לימודים וכו' . רישמו את ההחלטות בצורה יפה ומסודרת על דף גדול ותלו על המקרר.
2. הקפידו על צריכת החשמל והמים. נסו לחסוך עד כמה שניתן ובקשו גם מהילדים . לכבות אורות בחדרים, להתקלח לאחר שהמים בדוד השמש קצת התחממו ,אין צורך בתקופה זו לא בחימום ולא במזגן וכו'.
3. פתחו את חשבון הבנק והאשראי ובדקו הו"ק שאפשר להקטין או לבטל כגון: מנויים, דמי ניהול חשבון, חשבונות סלולר,
4.הכינו ארוחות מסודרות ומשותפות , טוב לבריאות ולגזרה,גם תורם ללכידות המשפחתית,גם חוסך נישנושים וגם חוסך במצרכים לעומת האופציה שכל אחד מכין לעצמו משהו אחר בזמן אחר.
5. היו יצירתיים והשתמשו עבורכם ועבור הילדים בדברים שקניתם וששוכבים בארון :משחקים,חומרי יצירה, ספרים, חוברות .
נצלו משאבים קיימים גם במזווה האוכל.
6. כשהולכים בפעם הבאה לסופר, קנו מצרכים בסיסיים והורידו מותרות .אנחנו לא יודעים מה קורה עם מקומות העבודה, משכורות וכו' אז כדאי להצטמצם ולא להתפזר.
7. אני מקבלת בכל שעה הודעת SMS עם עוד הצעה מפתה לרכישה און-ליין. באמת מפתה ואולי גם הנחות שוות אבל מי שהמצב הכלכלי שלו לא יציב ולא ברור עצתי בכלל לא להיכנס לאתרים האלה!!
להתרחק בצורה מוחלטת מאתרי קניות. מצאו תעסוקה מועילה ומהנה: קריאה,לימוד באון-ליין,צפייה בסידרה ,אפיה, תחביב ביתי ,פינוי ארונות ואוורור מרחבי האחסון ועוד ועוד
8. מי שפודה חסכונות לצורך מחייה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מה כדאי לפדות בשלב זה,לפי האפיק שהכסף מושקע ורמת הסיכון של הכסף.
9. שבו לבד או עם בן הזוג ותכננו את ההוצאות הצפויות לכם בחודשיים הקרובים ותראו איך אתם עם ההוצאות מול ההכנסות וחשבו מראש על פתרונות.
10. אם אתם לא עובדים ויש לכם תחביב מקצוע שרלוונטי כרגע נסו להתפרנס ממנו : שיחות יעוץ טלפוניות, שיעורים פרטיים לתלמידים וכו'.

תמונות מימים בהירים יותר ורק מלפני שבועיים ואי"ה שנחזור אליהם בקרוב.

איך בהלת הקורונה קשורה להתנהלות כלכלית שלנו? ומה אנחנו צריכים ללמוד מזה מהיום והלאה?אחד מאבני היסוד של התנהלות כלכלית נכ...
23/02/2020

איך בהלת הקורונה קשורה להתנהלות כלכלית שלנו?
ומה אנחנו צריכים ללמוד מזה מהיום והלאה?
אחד מאבני היסוד של התנהלות כלכלית נכונה זה לא להשתמש בכל הכסף שאנחנו מכניסים.
במילים פשוטות : שההוצאות תהיינה נמוכות מההכנסות ובמילים יותר פשוטות קוראים לזה : ☀️חיסכון.
ישנם כל מיני סוגי חסכונות ולכל משפחה צרכים אחרים עם סכומים אחרים אבל מה שבטוח זה שיש מינימום של חיסכון שכל משפחה צריכה כדי להרגיש מינימום של ביטחון.
מהו אותו מינימום? (מדגישה שזהו כלל אצבע מה שאני מלמדת כאן, ולא מותאם אישית).
☘️ 10,000 ש"ח -בחיסכון מיידי להוצאות בלת"מ (בלתי מתוכננות).
בנוסף...

☘️ כ- משכורת אחת (80-100% משכורת) לכל שנת עבודה. לדגמא: זוג שעובד 10 שנים ומכניס 12,000 ש"ח בחודש צריך שיהיה לו חיסכון מינימלי של בין 80,000-120,000 ש"ח
החשד שהקורונה נכנסה לישראל מבהיר בדיוק מדוע צריכים את החסכונות האלה.
אנחנו נמצאים כרגע במצב של חוסר ודאות מי נגוע? ואיפה? כל אחד בכל רגע יכול להיות צפוי להוראה מחייבת להשאר בבית שבועיים כי בא במגע (שהוא אפילו לא ידע את זה) במקום ששהה מישהו נגוע.
כל אחד חייב שיהיה לו סכום בצד לדברים לא מתוכננים שאין לנו שליטה עליהם החל מטיפול שיניים יקר וכלה במגיפת קורונה שיכולה להשאיר אותנו בבית בהסגר.
האם יש לכם חיסכון כזה? האם אתם נערכים למצבים בלתי מתוכננים?
גם אם לא, כל רגע הוא הטוב ביותר בשביל להתחיל.

שיהיה לכולנו בשורות טובות בנושא הקורונה ובריאות איתנה.❤️

 בסוף חודש פברואר כל אחד מאיתנו יקבל בחשבון הבנק המקוון שלו באתר האינטרנט את הת.ז הבנקאית האישית לשנת 2019.מה זה ת.ז. בנ...
19/02/2020


בסוף חודש פברואר כל אחד מאיתנו יקבל בחשבון הבנק המקוון שלו באתר האינטרנט את הת.ז הבנקאית האישית לשנת 2019.
מה זה ת.ז. בנקאית? ולמה אנחנו צריכים את זה בכלל?
זהו דו"ח המאפשר לעקוב בצורה מרוכזת וברורה אחרי הפעילות הבנקאית שהיתה לנו בחשבון בשנת 2019 .
למי שלא עוקב באופן שוטף או עוקב אבל לא עושה עם המידע שום דבר ,זוהי הזדמנות מצוינת להתעמק,להבין ולקבל החלטות מקדמות לשנה זו. הוא כולל גם הצגה גרפית של הנתונים דבר העוזר למוחשיות.
תכלס מה נמצא בדו"ח?
💠ההכנסות השנה מול ההוצאות שהוצאנו. האם הכנסנו יותר ממה שהוצאנו או הפוך? נקודה למחשבה....
💠כמה היינו במינוס וכמה זה עלה לנו?
💠הפקדונות/ החסכונות מול ההלוואות ומשיכות היתר. האם אנחנו חיים על מה שיש לנו או על מה שאין?⚖
💠בהלוואות ניתן לראות את התנאים ומתי הן נגמרות. האם יש לנו דפוס של לקיחת הלוואות במקום ללמוד לחיות ממה ששלנו?
💠העמלות והריביות ששילמנו השנה לבנק . יש הרבה שבכלל לא יודעים כמה עולה להם ניהול החשבון אז זאת הזדמנות לדעת,לכן ניתן לבקש ולהשוות להצעות מבנקים אחרים.
💠מהן הו"ק שלנו ?והאם כולן הכרחיות.
הדוח מגיע בשתי גרסאות: מקוצר -נשלח אליכם בדואר, במייל או בהודעות בחשבון המקוון .
מפורט - נמצא בתפריט דו"חות בחשבון המקוון שלכם.
שורה תחתונה-זהו כלי עבודה מצוין -נצלו אותו!!✅✅
השתמשו בדו"ח בצורה מושכלת ושפרו את ההתנהלות הכלכלית שלכם ❗
עידית ג'אורי- יועצת לכלכלת המשפחה 🌺

אני כ"כ אוהבת את מה שאני עושה. עוד  בקר מרתק עם הרצאה ודיון בנושא התנהלות כלכלית נכונה לצעירים.הפעם בנות כיתה י"ב באולפנ...
13/02/2020

אני כ"כ אוהבת את מה שאני עושה. עוד בקר מרתק עם הרצאה ודיון בנושא התנהלות כלכלית נכונה לצעירים.
הפעם בנות כיתה י"ב באולפנת להב"ה בקדומים.
הן רוצות ללמוד לימודים אקדמאיים ,לסוע עם המשלחת לפולין,לטייל אחרי שירות וגם להתפנק ולטפח את עצמן.
איך עושים הכל יחד?
על זה בדיוק דיברנו....
תחושת שליחות עצומה וסיפוק.
ככה מתחילים סופ"ש.

ט"ו בשבט המתקרב מביא איתו מחשבות והסתכלות על פריחה ,צמיחה, שורשים  של הטבע המדהים שסביבנו  .מזמינה אותך לחשוב על המונחים...
05/02/2020

ט"ו בשבט המתקרב מביא איתו מחשבות והסתכלות על פריחה ,צמיחה, שורשים של הטבע המדהים שסביבנו .
מזמינה אותך לחשוב על המונחים האלה גם בהקשר של החיים הפרטיים שלך היכן ועד כמה הם נוכחים שם?

טיפ ט"ו בשבט מיוחד! 🌳🌴☘️

קחו פסק זמן של רבע שעה עם דף ועט (אפשר גם עם כוס קפה...) וכתבו מהם השורשים החשובים שאתם רוצים שיהיו נוכחים בחייכם וכיצד זה יבוא לידי ביטוי בפועל?
ממש להכין רשימה של דברים שמחזקים אתכם ויגרמו לכם להיות הגירסא הכי משודרגת של עצמכם.
האם מקורות האנרגיה לפריחה ולבלוב נוכחים בלו"ז השבועי שלכם?
אם בנתיים התשובה היא : לא, אז ליד כל דבר רשמו כיצד אתם מתכוונים להביא אותו לידי ביטוי בחיים שלכם ביומיום.
רמז – מקורות היניקה שלנו הם בדר"כ קשורים לערכים שאנחנו מאמינים בהם: אהבה, שלווה, אמונה,תרומה חברתית, עצמאות, שאפתנות, הרפתקנות, מצליחנות ,יופי ,יצירתיות ועוד. מכל אלה אנחנו גוזרים את ההחלטות שלנו.

מה יגרום לך השנה לפרוח ולצמוח❓
האם זה חיזוק הקשר הזוגי❓
יותר זמן עם הילדים❓ יותר חוויות משפחתיות❓
אולי לימודים❓ העשרה אישית❓ חוג❓
רענון הלוק❓
החלפת קריירה❓
הומסטיילינג לבית❓
שינוי מעגל החברים לכאלה שיותר מתאימים לכם❓
👈זו לא צריכה להיות רשימה ארוכה אלא דבר אחד או שניים כי אחרת שוב זה ישאר בגדר רשימה ולא נצליח להוציא את זה לפועל.
אם זה דורש תקציב כלשהוא (לא בטוח...) האם אתם מממשים את זה או שאתם אומרים לעצמכם כבר כמה שנים שאין כסף לזה? ונקח את זה בחשבון בשנה הבאה...
☘️זה הזמן לתכנן מחדש גם את ההוצאות כך שתוכלו ליישם את התוכניות שלכם שגורמות לכם להיות בצמיחה והתחדשות.

כל אחד רוצה לפרוח,לצמוח ,לגדול האם אתם משקים את העציץ הזה ?

☘️קחו פסק זמן ,חשבו ,תכננו והשקו את הצמח הכי חשוב : אתם!!
☘️שתפו אותי מה אתם מתכננים להכניס השנה לחיים שלכם שיגרום לכם לפריחה ולבלוב?
בנתיים גם אני יצאתי לטבע לפסק זמן ולמחשבות על הפריחה האישית שלי ❤️
להתיעצות על רה-ארגון של ההוצאות החודשיות מוזמנים לפנות אלי בפרטי 052-5550615.

בהרצאות כשאני שואלת מה זה אומר מבחינתכם "ללמוד להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית" אני מקבלת תשובות כמו:  לקצץ ולנעול את האר...
14/01/2020

בהרצאות כשאני שואלת מה זה אומר מבחינתכם "ללמוד להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית" אני מקבלת תשובות כמו:
לקצץ ולנעול את הארנק.🔑
לוותר.👠👕
להכנס למשטר.
לא בא לי .😩
חיים פעם אחת ועוד ועוד.
היום ננפץ את הפרדיגמה הזאת ע"י דגמא אישית שלי .
אני אוהבת לפנק את עצמי ולהשתמש בתכשירי שיער 👩(שמפו/קונדישנר/קרם) של מותגים מתחום עיצוב השיער, מהמותגים שקונים במספרות ובחנויות יעודיות. התוצאות והאיכות של המוצרים אינה מוטלת בספק רק שהמחירים יקרים מאוד ויכולים להגיע עד פי 5 או 6 ממוצר דומה בסופר פארם (האמת לדעתי לא מחירים מוצדקים...). לדגמא שמפו אריזה גדולה יכול לעלות 100 ש"ח !! (במקום 20 ש"ח). אבל באמת עושה לי כיף והרגשה טובה להשתמש איתם ולא בא לי להשתמש במותגים הפשוטים.
אז מה עושים?
מוותרים? לא!!
מתנהלים נכון, לא ממקום של קניה ריגשית-אימפולסיבית.
מה זה אומר❓
👈בודקים את השוק ומקומות אפשריים לקניה(מספרות, חנויות בעיר,אינטרנט).
👈משווים מחירים של מותגים.
👈מחכים בסבלנות להזדמנות של הנחה משמעותית.

כך עשיתי. אני מקבלת הודעות של חברה שמשווקת מוצרים אלה בכל פעם עם איזו הנחה אחרת אך עדיין זה היה יקר עבורי. בסוף הסבלנות משתלמת (ולא קרה כלום אם חודש חפפתי עם מוצר פשוט מהסופר פארם...) והנה הגיעה הודעה עם הנחה של 20-30% על כל המוצרים + הנחה נוספת של 22% על הסכום הסופי. והתוצאה לפניכם קניתי מוצרים בשווי 388 ש"ח ב-232 ש"ח (הנחה של כ-40%).
למדו לשלוט על הדחף להוציא באותו רגע !! שום דבר לא בהול-דחוף.
נשמו עמוק וספרו עד 10 ושאלו את עצמכם : האם באמת אני צריכה מוצר X במחיר Y ?
האם זה לא מחיר יקר מידי למוצר זה?
חכו להזדמנות המדויקת! התחילו לקנות בחכמה!!
זה נקרא צרכנות נבונה!
מוזמנים ליישם על מוצרים שאתם קונים על אוטומט ומשלמים עליהם מחירים יקרים.

02/01/2020

אתם במינוס רב הזמן ,ניסיתם לצאת מזה בכל מיני דרכים. קראתם פוסטים, טיפים, מאמרים בעיתוני סופ"ש של יועצים כלכליים, ניסיתם לבזבז פחות, להתארגן על ההוצאות אך ללא הצלחה....ואז החלטתם להרשם לסדנא מעשית של " יציאה מהמינוס"- שלב אחרי שלב כאשר כל אחד עובד על החשבון שלו ולומד את הכלים.
הסדנא באינטרנט שני מפגשים סה"כ 4 שעות.
יש לי שתי שאלות שאשמח לשמוע תשובותיכם:
1. האם יש דברים מיוחדים שתרצו ללמוד בסדנא?
2.מה המחיר שהייתם מוכנים לשלם לסדנא שסופסוף תזיז אתכם למקום טוב יותר מבחינה כלכלית. למקום מאוזן ורגוע.
תודה רבה 🌺

כולנו מדברים בחג החנוכה על אור 🎇, ניסים שיקרו לנו, משתפים תפילות וסגולות והאמינו לי אני מאמינה גדולה בזה אך בצד הרוחניות...
24/12/2019

כולנו מדברים בחג החנוכה על אור 🎇, ניסים שיקרו לנו, משתפים תפילות וסגולות והאמינו לי אני מאמינה גדולה בזה אך בצד הרוחניות גם לומדת כלים או הרגלים חדשים בתחומים שחשוב לי להתקדם בהם.
אם תחום ההתנהלות הכלכלית "מציק" לכם מידי פעם ואתם מרגישים שאתם לא מגיעים למיצוי :
משהו שם לא דופק,
הכסף בורח לכם,
מבזבזים ומתחרטים,
לא מצליחים לחסוך ,זהו זמן מצוין לעצירה.❗️🛑
אסביר לכם מדוע זה קורה לכם ?
אנחנו כבני אדם לא בנויים בטבע שלנו לנהל תקציב, לעקוב , אנחנו שקועים בחיים אינטנסיביים של עבודה, בית ושאר התחייבויות ובמצב זה קל מאוד ליפול לתרבות הצריכה שסביבנו . מבצעים בכל פינה (גם אם הם לא כדאיים בכלל ,למי יש זמן לבדוק? ),שפע הזדמנויות, שפע מוצרים (שאין לנו צורך בהם),דרכי קניה מהירות וקלות בלחיצת כפתור וכו. אז איך עם כל העומס שלנו נוכל לתכנן? לחשוב? לעשות חישובים? אז אנחנו זורמים...
דוקא בגלל זה המסקנה היא שאין דרך אחרת וזה לא יעבוד לכם אם לא תקחו החלטה מקדמת של לימוד ההתנהלות הכלכלית.
כ"כ קל ליפול למלכודת של ה"יהיה בסדר" ו"נסתדר".
מזמינה אתכם בחג נפלא זה להחליט על משהו אחד קטן שיביא לכם אור בתחום ההתנהלות הכלכלית (כל אחד יודע מה הכי מציק לו ומה אפשרי עבורו כרגע לשינוי) שהוא לוקח על עצמו מהיום.
צעד קטן שינוי גדול 🤩.
שתפו אותי בתגובות מה ההחלטה שלכם ואוכל לדייק לכם את ההחלטה כך שתהייה ישימה לביצוע.
👈בקרוב אני פותחת סדנא להתנהלות כלכלית נכונה מי שמתעניין שיכתוב לי כאן ובקרוב אשלח את כל הפרטים.
ובתמונה אני בכותל הוכחה שאני מאמינה בתפילות וניסים 😄
(אך לא זונחת גם את העשיה).

Address

פתח תקווה
Petah Tikva

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when עידית ג'אורי - מארגנת אישית ופיננסית posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to עידית ג'אורי - מארגנת אישית ופיננסית:

Share

Category