שי לאופולד - ניהול הון, פיננסים וביטוח

שי לאופולד - ניהול הון, פיננסים וביטוח מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המ

01/03/2026

מי המנצחת של פברואר?
צפי התשואות לקרנות השתלמות בחוץ!
(לינק בתגובה הראשונה 👇)

הכללים השתנו, ואתם עדיין משחקים לפי הספר הישן.שנת 2026 כבר כאן, ואם הכסף שלכם עדיין שוכב בפיקדון בנקאי "בטוח", אתם למעשה...
01/01/2026

הכללים השתנו, ואתם עדיין משחקים לפי הספר הישן.

שנת 2026 כבר כאן, ואם הכסף שלכם עדיין שוכב בפיקדון בנקאי "בטוח", אתם למעשה מפסידים כסף בכל יום שעובר. האינפלציה והמיסוי לא מחכים לאף אחד.

אני רואה מדי יום אלפי משקי בית שמתנהלים בתוך המערכת הבנקאית המיושנת ומפספסים את ה"כסף החכם". במרכז הישראלי לחיסכון, אנחנו מנהלים למעלה מחצי מיליארד ש"ח באסטרטגיות שנועדו למטרה אחת: חופש כלכלי אמיתי.

במדריך החדש שפרסמתי, אני חושף את המפה הפיננסית המעודכנת:
✅ איך מנצלים את תיקון 190 ופוליסות חיסכון לדחיית מס?
✅ למה הכוח של "החצי מיליארד" נותן לכם תנאים של מוסדיים?
✅ מהן השקעות ה"דלתיים סגורות" שמעולם לא הציעו לכם בבנק?

הגיע הזמן להפסיק להיות חלק מהסטטיסטיקה ולהתחיל לנהל את העושר שלכם באמת.

לקריאת המדריך המלא באתר: https://did.li/N8w6q

📢 עדכון חשוב - ניסיון הונאה חדש בתחום הביטוחחברים יקרים,ברצוני להזהיר אתכם מפני תופעה חדשה:מתקשרים לאנשים ומתחזים לנציגי...
08/09/2025

📢 עדכון חשוב - ניסיון הונאה חדש בתחום הביטוח

חברים יקרים,

ברצוני להזהיר אתכם מפני תופעה חדשה:

מתקשרים לאנשים ומתחזים לנציגי חברת ביטוח בתחום הסיעודי. הם מצהירים שמטרת השיחה היא "להוזיל את הביטוחים הקיימים". כדי לזכות באמון, הם מוסיפים המלצה כללית: "כדאי לשמור על ביטוחי הבריאות הישנים מלפני הרפורמה - הם טובים יותר".

לאחר מכן, כשהלקוח מסכים לשלם פחות (מי לא ירצה?), הנציג מבקש לשלוח קוד בסמס ל"זיהוי". בפועל - הקוד מעניק לו גישה לאזור האישי שלכם בחברת הביטוח.

⚠ ברגע שיש להם גישה - הם רואים את כל המידע האישי: סכומי החיסכון, פרטי תשלומים, מידע רפואי מתביעות, ואפילו יכולים להגיש בקשות למשיכת כספים בשמכם.

שימו לב לכמה נקודות חשובות:

1. נציג אמיתי לא יציע לכם לשלם פחות על אותו הביטוח מיוזמתו. אם זה קרה זו נורת אזהרה.

2. נציג אמיתי רואה את הנתונים שלכם ישירות במערכת. אין לו צורך לבקש גישה לאזור האישי שלכם. בקשה כזו = אזהרה חמורה.

3. הכתובת שלכם היא סוכן הביטוח הפרטי. הוא זה שמכיר אתכם ואת הפוליסות שלכם. במידה ואין לכם סוכן, או שיש בעיה – אנחנו כאן כדי לייעץ.

🙏 שמרו על עצמכם ואל תמסרו מידע או קודים לאף גורם לא מזוהה.

בכל שאלה או ספק – מוזמנים לפנות אלינו

ככה כמעט נמנע מפגש משפחתי מרגש, עד ש...לפני שבוע העליתי פוסט על ביטוחים - לא מכירה, לא שיווק רק תזכורת קטנה לעצור ולבדוק...
09/07/2025

ככה כמעט נמנע מפגש משפחתי מרגש, עד ש...

לפני שבוע העליתי פוסט על ביטוחים - לא מכירה, לא שיווק רק תזכורת קטנה לעצור ולבדוק מה באמת יש לנו בפוליסה.
ופתאום, קיבלתי הודעה מפתיעה.

חברת ילדות שלי, שכבר שנים גרה בחו"ל, כתבה לי:
"אמא שלי רוצה סוף סוף לבוא לבקר אותנו ולראות את הנכדים, אבל אף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותה לנסיעה. אתה יכולה לעזור?"

פשוט כן.

שלחתי אותה לנסות דרך חברת הביטוח הראל - שם היא לא ניסתה, אבל גם שם קיבלה סירוב.
אז נכנסתי לתמונה.
אספנו מסמכים רפואיים, כתבתי בקשה מסודרת, דיברתי עם החתמת, נימקתי, הסברתי.
ולמחרת קיבלנו את האישור.

הסבתא תטוס לראות את המשפחה בעוד כמה ימים. הנכדים מחכים. והלב? מתפוצץ מהתרגשות.
לא ביקשתי תשלום. לא חיפשתי רווח.
אני מקבל את שכרי מחברת הביטוח (וגם זה לא סכום שמחליף סיפוק כזה).
אבל הידיעה שיכולתי לשנות למישהו את המציאות, שווה לי הכל.

אז אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל, או סתם רוצים להבין מה באמת יש לכם בביטוחים ובפנסיה
אני כאן.
לא למכור.
אלא לעזור.

שלחו לי הודעה בפרטי ונדבר בשמחה.

חברת הביטוח הפניקס שיחררו הטבות חזקות במיוחד ליולי, אבל זה בכלל לא הסיפור.הסיפור הוא כמה אנשים לא יודעים מה בכלל יש להם ...
02/07/2025

חברת הביטוח הפניקס שיחררו הטבות חזקות במיוחד ליולי, אבל זה בכלל לא הסיפור.

הסיפור הוא כמה אנשים לא יודעים מה בכלל יש להם בפוליסה.
הם משלמים כל חודש, לפעמים אלפי שקלים, אבל אין להם מושג מה באמת מכוסה, מה מיותר, מה חסר, ואיפה אפשר לשלם פחות ולקבל יותר.

רק כשקורה משהו - מבינים.

אז כן, יש עכשיו הטבות חדשות:

אפשר להגדיל את סכום הריסק עד 2.3 מיליון ₪ עד גיל 55 בהצהרה מקוצרת

ויש גם הנחות יפות בביטוח בריאות ומחלות קשות

בלי הצהרת בריאות נוספת, עם תמיכה נפשית, כיסוי לילדים ועוד...

אבל זה לא שיווק. זה פשוט תזכורת לעצור רגע ולשאול את עצמנו:
איזה ביטוח יש לי?
איזה ביטוח אני באמת צריך?
מה קורה אם מחר בבוקר יקרה משהו? עם מי מדברים ומה עושים?

מי שבודק - לא מפחד.
ומי שלא - פשוט סומך על המזל.

ואני אף פעם לא אהבתי להמר על המשפחה שלי.

רוצים לדעת איפה אתם עומדים באמת? שלחו לנו בפרטי את המילה "בדיקה" ונתאם שיחה שקטה, בלי מחויבות - רק כדי שתדעו.

הם באו אלי חודשיים אחרי שקיבלו מפתח.זוג צעיר, בתחילת שנות ה־30, שני ילדים קטנים, בדיוק סיימו את התהליך המתיש של קניית די...
22/05/2025

הם באו אלי חודשיים אחרי שקיבלו מפתח.
זוג צעיר, בתחילת שנות ה־30, שני ילדים קטנים, בדיוק סיימו את התהליך המתיש של קניית דירה.

"עשינו את זה", הם אמרו.
אבל היה משהו במבט שאמר בדיוק ההפך.

מתחת להתרגשות הסתתרה מציאות:
מסגרת אשראי גמורה
קרן חירום ריקה
ביטוחים כפולים ולא מעודכנים
תכנית השקעה? אין.
פנסיה? “נשמע רחוק”.

הם לא אנשים חסרי אחריות - פשוט עשו את מה שכולם עושים:
התמקדו בלקנות נכס, ושכחו לבנות תשתית פיננסית יציבה מסביב.

"חשבנו שאחרי רכישת הדירה נהיה רגועים.
אבל פתאום הבנו שהשקט לא בא עם החוזה, הוא בא עם תכנון."

אז עצרנו הכול, והתחלנו מחדש.

בנינו תקציב שכולל את כל ההוצאות החודשיות והבלתי צפויות
פתחנו חיסכון נזיל למקרי חירום וחיסכון והשקעה לילדים
סידרנו כיסויים ביטוחיים לפי גיל, מצב בריאות, וצרכים אמיתיים
התחלנו השקעה לטווח בינוני, לא בשביל 'להרוויח', אלא בשביל לבנות יציבות כלכלית

היום אחרי כמה חודשים הם התקשרו וסיפרו לי שהם מרגישים שהם חוזרים לשליטה.
לא בגלל סכום כסף גדול, אלא בגלל סדר וארגון.

הם אמרו לי:
“פעם חשבנו שהבית זה הנכס הכי חשוב.
עכשיו הבנו שהנכס הכי חשוב, זה לדעת להתנהל נכון בתוכו.”

בואו לעקוב אחרי העמוד העסקי שלנו המרכז הישראלי לחיסכון והצטרפו לקבוצה שלנו: טיפים בנושא פיננסים, חופש כלכלי, חסכונות, ביטוחים, פנסיה והשתלמות




היום פגשתי לקוח שגרם לי להרגיש גאווה.הוא לקח חופש מהעבודה, לא בשביל חופשה או טיול, אלא כדי לשבת ולהתעמק בחיסכון הפנסיוני...
19/05/2025

היום פגשתי לקוח שגרם לי להרגיש גאווה.

הוא לקח חופש מהעבודה, לא בשביל חופשה או טיול, אלא כדי לשבת ולהתעמק בחיסכון הפנסיוני שלו. היו לו הרבה שאלות, בלבול, אבל גם רצון אמיתי להבין ולהתארגן נכון לעתיד הכלכלי שלו, זה לא משהו שקורה כל יום. היה לי כיף להסביר לו את כל מה שקשור לקרן הפנסיה ולהפוך את העניין לברור וקל יותר.

אבל זה לא נגמר שם. אישתו ביקשה ממני לבדוק את הביטוחים שלהם, כי היו בעיות עם החיובים והם רצו לדעת מה קורה שם. אחרי שיחה לבבית (ואפילו קיבלתי הזמנה לארוחת צהריים - סירבתי בנימוס, אצלנו במשרד אוכלים צהריים ביחד כדי לשמור על המשקל... 🙂), עברתי על הביטוחים שלהם ומצאתי כמה דברים שלא תיארתי לעצמי.

הלקוח רכש ביטוח חיים לא דרכי, דרך חברת ביטוח "ביטוח ישיר", על הלוואת גישור זמנית שלקח מהבנק וזה בטוח לא היה מה שהייתי ממליץ. פשוט לא היה לו את הכלים לבדוק אם זה מתאים לו, ומבלי לשים לב הוא מצא את עצמו משלם מאות שקלים בחודש על משהו שלא באמת עונה על הצרכים שלו ובטח שכבר לא רלוונטי יותר בשבילו.

בנוסף, גיליתי כפילויות בביטוחים ולכן ביטלנו ורכשנו ביטוחים מותאמים אישית לסטטוס הנוכחי שלהם. התוצאה: חיסכון של אלפי שקלים בשנה, בלי שהיו צריכים לוותר על כיסוי חשוב.

אני חייב להגיד שזה סיפוק אדיר לראות אנשים שלוקחים אחריות על עתידם הכלכלי, ועושים את זה בצורה חכמה.

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות סדר, לבדוק את הביטוחים, החיסכון הפנסיוני או את האסטרטגיה הכלכלית שלכם, אני כאן בשבילכם. בואו לשבת יחד, בשקט וברוגע, ונעשה סדר. תתכננו נכון את הדרך קדימה, ותחיו את החיים הכלכליים שלכם בלי דאגות מיותרות.

שי לאופולד
המרכז הישראלי לחיסכון
מקום שקט לחשוב בו על כסף. ועל החיים.

יש לכם פנסיה, ביטוחים, קופת גמל - אבל אתם לא באמת יודעים אם אתם מסודרים?אתם לא לבד.שמענו את זה כבר מאלפי לקוחות חכמים:"ע...
17/05/2025

יש לכם פנסיה, ביטוחים, קופת גמל - אבל אתם לא באמת יודעים אם אתם מסודרים?

אתם לא לבד.
שמענו את זה כבר מאלפי לקוחות חכמים:
"עשיתי את כל מה שצריך… ועדיין אין לי שקט."

ופה בדיוק ההבדל:

בין מי שיש לו מוצרים - לבין מי שיש לו תכנון.

כי פנסיה, ביטוח או חיסכון
בלי חיבור אמיתי אליך, למשפחה שלך, ולמה שחשוב לכם בעתיד
זה פשוט לא מחזיק מים כשצריך את זה באמת.

בהמרכז הישראלי לחיסכון אנחנו לא מדברים בסיסמאות.
אנחנו יושבים איתך.
עושים סדר. ובונים תכנון מדויק.

שיחה אחת עם מומחה שלנו
יכולה לשנות לך שנים קדימה.

כתבו לי הודעה ונתאם שיחה אישית (לא סרטון, לא וובינר ->> שיחה אמיתית).
בלי מחויבות. כן בהירות.

#פנסיה #חיסכון

לפני כמה שנים, פנתה אליי בת של לקוחה ותיקה שלי, שעובדת במשרד ממשלתי המטפל ביוקר המחיה. אמא שלה שלחה אותה אלי כי היא היית...
28/11/2024

לפני כמה שנים, פנתה אליי בת של לקוחה ותיקה שלי, שעובדת במשרד ממשלתי המטפל ביוקר המחיה. אמא שלה שלחה אותה אלי כי היא הייתה נחושה לחסוך כל חודש לטובת רכישת דירה, אך כשהתחלנו את הדרך היא לא הייתה בטוחה בכלל שהיא תוכל לעמוד בקצב התייקרות המחירים ולהגיע להון מספק לרכישת דירה. היא זכרה את התחושות שלה ביום הראשון: "לא חושבת שאצליח בכלל לרכוש דירה משלי," אמרה לי אז, ואני זוכר את המבט המעט אבוד בעיניה.

לאורך השנים, עבדנו יחד בצורה מסודרת, עם הרבה סבלנות, תכנון נכון והשקעה מדויקת, למרות האתגרים הגדולים שהשוק הציב בפניה. כל פעם שהיא הייתה מתייאשת, חזרנו לאחור, תכננו מחדש, ושמרנו על הכיוון. עם הרבה נחישות, עזרה הדדית ורצון בלתי נלאה להצליח, הצלחתי לעזור לה לבנות תוכנית שהיא יכלה להאמין בה.

ואתמול, אחרי תקופה ארוכה של עבודה קשה והתמדה, היא יצרה איתי קשר עם חדשות מרגשות - היא סגרה עסקה לרכישת דירה! 💫

אני לא יכול להסביר את תחושת הגאווה והשמחה שאני מרגיש. זה לא רק על הצעד הפיננסי שהיא עשתה, אלא על הדרך שהיא עברה, על ההתמודדות, על ההתמדה. על כך שבסופו של דבר הצלחנו להראות לה שהיא יכולה, שהיא מסוגלת, ושעם תכנון נכון - כל חלום אפשרי להגשמה.

זה רגע שממלא אותי בגאווה ובתחושת סיפוק. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על האמון שאתם נותנים בי, על הזכות ללוות אתכם בדרך. כל הצלחה שלכם היא הצלחה שלי, והלב שלי מתמלא בשמחה על כל אחד ואחת מכם שמגשימים את חלומותיהם. 💙

אם אתם גם נמצאים בתהליך חיסכון, שוקלים להשקיע בשוק ההון או כל צעד פיננסי אחר - אני כאן בשבילכם, תמיד! אנחנו ביחד בזה, ואני מאמין בכם.

#חיסכון #רכישתדירה #ייעוץפיננסי #מטרותפיננסיות #הגשמתחלום #כלכלה #יוקרמחיה #תכנוןפיננסי #הצלחה #הגשמה #צעדנכון #העתידשלך

Address

שחם 30
Petah Tikva

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when שי לאופולד - ניהול הון, פיננסים וביטוח posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to שי לאופולד - ניהול הון, פיננסים וביטוח:

Share