15/03/2024
קרן השתלמות - תזכורת חשובה לכל מי שלא אוהב לקרוא את עמודת הניכויים שלו בתלוש השכר - קרן השתלמות היא ה-דרך המומלצת ביותר להשאיר אצלכם כמה שיותר כסף בלי לשלם מס.
אם כל כך טוב , היכן הבעיה ?
חייבים לחכות 6 שנים כדי להשתמש בכספי קרן ההשתלמות, למרות שאנו ממש אבל ממש ממליצים , לא למשוך את הכספים מהקרן, אלא כחלק ממערך תכנון פיננסי .
יותר = יכולים לקבל תשואה גבוהה יותר בטווח הרחוק. אגב, תשואה גבוהה יותר, זה יותר כסף למי שלא נעים לו לשאול.
אתם עצמאים וכבר יש לכם קרן השתלמות? קודם כל תבדקו שאתם מפקידים בה כסף כדי לנצל את מקסימום הטבות המס.
ואחרי שעשיתם את זה, חשוב לזכור שקרן ההשתלמות היא מוצר השקעה שיש לו רמות סיכון שונות. המשמעות הינה שצריך להתאים את מסלולי ההשקעה בחשבון לצרכים שלכם.