09/12/2022
התגעגעתם? אנחנו הרבה יותר🫶🏻
אחרי פגרה ארוכה, ביום ד׳ חוזרים לשים את המונדיאל בצד ומתמקדים בדבר האמיתי.
יום רביעי, 19:30, מארחים את הפועל אום אל פאחם במשחק החזרה מהפגרה.
רגע לפני שעולים שוב אל כר הדשא, ישבנו עם מאמן הקבוצה דור לוי ושוחחנו על ההכנות בפגרה והחזרה לליגה.
דבריו של קואץ׳ לוי: ״מבחינת הכנה וקצב, הפגרה הכפויה דומה לשבועות שקדמו לה. עובדים עם הקבוצה וממשיכים להתקדם. ערכנו משחקי אימון ועשינו אימונים בקצבים טובים ואינטנסיבים
ככה שאנחנו שומרים את השחקנים בכושר משחק.
לחלוטין התקופה הזו נותנת לנו להתמקד ולהעצים את הדברים הטובים שלנו, יחד עם זאת אנחנו מנתחים ולומדים מהדברים הפחות טובים במשחקים שקדמו לפגרה.
אני מאמין מאוד בכדורגל התקפי שמח ויצירתי, מדובר בשיטת עבודה פשוטה עם דרישות גבוהות. אני מקנה לשחקנים את כל מה שקשור למצוינות. מאמין בלא לטייח אפילו את הדבר הכי קטן אלא לשפר, ולעשות.
אורדונים יקרים, בהזדמנות זאת אני לא מבקש אני דורש! מכל האוהדים ומכל מי שאוהד ואוהב את הפועל רמת גן גבעתיים להגיע לתמוך בקבוצה הנהדרת שלנו, יש קהל גדול וטוב והגיע הזמן שנתפוצץ ביחד איתכם, אנחנו צריכים ורוצים אותכם איתנו, יום רביעי 19:30 ניפגש ❤️🖤״
המאמן קורא לכם, לא תגיעו?
רביעי הקרוב - חוזרים לשחק יחד🫵🏻