29/05/2025
קינגס קנגוואה: "אני רוצה להישאר בהפועל באר שבע גם בעונה הבאה".
"אחרי שניצחנו את נתניה בתשעה שחקנים האמנו שנזכה באליפות".
"הייתה יכולה להיות עונה טובה יותר, ניסינו להביא את האליפות. בגמר הגביע נמשיך לשחק כמו שאנחנו יודעים".
מיגל ויטור: "מחכים לגמר הגביע. מתרכזים רק בזה".
"ה-7 באוקטובר היה אירוע קשה לכולנו והושפענו ממנו רבות".
מתוך ראיון לערוץ 'וואן'.