10/04/2024
משפחות, חברים ותומכים יקרים
לפני כחצי שנה עזבנו את הכל והתגייסנו למלחמה, על מנת לשמור על אזרחיה של מדינת ישראל.
כמה ימים לאחר הגיוס, ולאחר שהבנו שהפערים רבים, הבנו שאין לנו ציוד מספיק טוב להגן על עצמינו ובהכרח גם על המדינה.
אנחנו כרגע נמצאים עם נשקים ערומים בלי שום כוונת עליה וזה פער גדול מאוד.
היינו חודשיים באזור צפון גזרת גנין וסיימנו את הקו וכרגע אנחנו מחכים לצו שיגיע לכיוון הצפון או בכללי לקו מבצעי בעתיד ואנחנו חייבים להיות מוכנים לזה עם ציוד מינימלי.
אנחנו רוצים לפנות אליכם ולבקש מכם להעביר את ההודעה לאנשים או גופים בעלי אמצעים ונכונות, על מנת שנוכל לשפר את האמצעים ללוחמות וללוחמים של הגדוד שלנו.
תודה רבה, בטוחים שנצליח שוב לעמוד בכל משימה שתוטל עלינו, ובמיוחד מייחלים לסייע בהחזרת כל החטופים הביתה במהרה!
לינק לאיסוף התרומות:
יש לוחמים שאין להם כוונות לנשקים וכרגע אין צפי באופק מהצבא שיגיעו. כל שקל שנכנס לפה ילך לעזרה לחיילים בהבטחה! הפרטים שלי זה אביתר עובדיה- 0503133437 There are soldiers that do not have a vie...